Nek gospodin Nikolic objasni na koji nacin su trotineti koji imaju vise od 600W, 35kg a takodje limitirani na 25km/h veca opasnost na putevima od lakih elektricnih vozila. Ovo je samo obracun sa najboljim brendom trotineta na svetu, koji je prisutan kod nas i nikakve veze nema sa bezbednosti u saobracaju. Medjutim niko nikada nije uspeo da spreci buducnost, racunajuci i spaljivanje Giordana Bruna, tako da ni gospodin Nikolic i profesor Boris Antic sa Saobracajnog fakulteta, bez obzira na moc i polozaj koji im je pogresno poveren, nece moci da se pohvsle ovim delom svoje karijere.
U zakonu nigde ne pise da moraju imati svetla, kocnice, katadiopter….Vozace manjih trotineta koji u 99% slucajeva nisu vozili po ulici salju na ulicu, bez obaveze da poznaju saobracajne propise, da imaju kocnice, svetlo i signalizaciju, bez pripreme puteva i odgovarajuce zastitne opreme, vec ce in cuvati nalepnice, dok nama koji vozimo vece trotinete vec godinama po ulici i imamo A ili najmanje B kategoriju, ne dozvoljavaju registraciju vecih trotineta sa amortizerima, vecim tockovima, signalizacijom, full face kacigama i stitnicima, a pri tom im to sami trazimo. Pri tom, iako su trotineti sklonjeni sa trotoara ide se sa kampanjom ako vozac trotineta ubije nekoga …, kao da smo mi opasnost za automobile. Bilo bi lepo da nam gospodin Nikolic na licnom primeru pokaze kako se legalno i bezbedno vozi trotinet sa vozacem tezim od nosivosti trotineta, nocu bez svetala, skretanjem bez signalizacije i 1m od ivice kolovoza preko upalih sahtova i svih udarnih rupa. Inace gospodin Nikolic je mikromobilnost javno nazvao problemom, pa je iz tih razloga prosle godine organizovan prvi protest vozaca trotineta pod sloganom “MIKROMOBILNOST NIJE PROBLEM VEC RESENJE”.
Mene zanima sta je sa elekrticnim skuterima i motorima koje voze babe i dede u manjim gradovima i ekstremno ugrozavaju zivote svih ljudi?? Nema vece opasnosti u saobracaju od njih!
bezimeni
bitno je da AMSS ne izdaje tvz. fiskalni račun prilikom plaćanja to jest neko može da stavi u dzep
Podelite komentar
Aleksandar
Nek gospodin Nikolic objasni na koji nacin su trotineti koji imaju vise od 600W, 35kg a takodje limitirani na 25km/h veca opasnost na putevima od lakih elektricnih vozila. Ovo je samo obracun sa najboljim brendom trotineta na svetu, koji je prisutan kod nas i nikakve veze nema sa bezbednosti u saobracaju. Medjutim niko nikada nije uspeo da spreci buducnost, racunajuci i spaljivanje Giordana Bruna, tako da ni gospodin Nikolic i profesor Boris Antic sa Saobracajnog fakulteta, bez obzira na moc i polozaj koji im je pogresno poveren, nece moci da se pohvsle ovim delom svoje karijere.
Podelite komentar
Aleksandar
U zakonu nigde ne pise da moraju imati svetla, kocnice, katadiopter….Vozace manjih trotineta koji u 99% slucajeva nisu vozili po ulici salju na ulicu, bez obaveze da poznaju saobracajne propise, da imaju kocnice, svetlo i signalizaciju, bez pripreme puteva i odgovarajuce zastitne opreme, vec ce in cuvati nalepnice, dok nama koji vozimo vece trotinete vec godinama po ulici i imamo A ili najmanje B kategoriju, ne dozvoljavaju registraciju vecih trotineta sa amortizerima, vecim tockovima, signalizacijom, full face kacigama i stitnicima, a pri tom im to sami trazimo. Pri tom, iako su trotineti sklonjeni sa trotoara ide se sa kampanjom ako vozac trotineta ubije nekoga …, kao da smo mi opasnost za automobile. Bilo bi lepo da nam gospodin Nikolic na licnom primeru pokaze kako se legalno i bezbedno vozi trotinet sa vozacem tezim od nosivosti trotineta, nocu bez svetala, skretanjem bez signalizacije i 1m od ivice kolovoza preko upalih sahtova i svih udarnih rupa. Inace gospodin Nikolic je mikromobilnost javno nazvao problemom, pa je iz tih razloga prosle godine organizovan prvi protest vozaca trotineta pod sloganom “MIKROMOBILNOST NIJE PROBLEM VEC RESENJE”.
Podelite komentar
Miki
A za bicikle? Ja bicikl lagano poteram 45kmh
Podelite komentar
Van Helsing
Znaci kada stavim nalepnicu bicu potpuno bezbedan i bahati vozaci vise nece smeti da mi ne ustupe pravo prvenstva prolaza.
Podelite komentar
Pop Cira
Jedva docekah ovaj zakon, do sada sam se osecao totalno nebezbedno ali kada stavim nalepnicu.............
Podelite komentar
Map
Isti treba uvesti i za bicikle
Podelite komentar
T
Mene zanima sta je sa elekrticnim skuterima i motorima koje voze babe i dede u manjim gradovima i ekstremno ugrozavaju zivote svih ljudi?? Nema vece opasnosti u saobracaju od njih!
Podelite komentar
RODJAK
budalastina kao i sve kod nas
Podelite komentar
Dejan
Nemas nalepnicu nisi bezbedan. Platis 2000 nalepnicu i onda si bezbedan.
Podelite komentar
Atila17
Glavni motiv su pare.
Podelite komentar
DRagutin
I čovek treba da poveruje u ovu izjavu??? U početku nalepnica i posle naravno kada budu bili svi u sistemu onda registracija itd...
Podelite komentar
Đuro
A koje ovo.
Podelite komentar
Vinko
Na koji nacin to utice na bezbednost saobracaja ako mogu na puteve sa ovom igrackom. Bez signalizacije? Kako ce dati znak da skrecu? Rukom
Podelite komentar
C 3
@Vinko
Rukom nego šta.
Podelite komentar
Gradjanin
Vi stvarno mislite da ce vlasnici trotineta da urade sve sto ste naveli.
Podelite komentar
Žitelj
@Gradjanin
Hoće jer će im neposlušnost biti skuplja.
Podelite komentar