Sva vozila moraju da imaju ovo! Nikolić: Nalepnice će eliminisati trotinete koji nisu laka električna vozila
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
bezimeni
bitno je da AMSS ne izdaje tvz. fiskalni račun prilikom plaćanja to jest neko može da stavi u dzep
Aleksandar
Nek gospodin Nikolic objasni na koji nacin su trotineti koji imaju vise od 600W, 35kg a takodje limitirani na 25km/h veca opasnost na putevima od lakih elektricnih vozila. Ovo je samo obracun sa najboljim brendom trotineta na svetu, koji je prisutan kod nas i nikakve veze nema sa bezbednosti u saobracaju. Medjutim niko nikada nije uspeo da spreci buducnost, racunajuci i spaljivanje Giordana Bruna, tako da ni gospodin Nikolic i profesor Boris Antic sa Saobracajnog fakulteta, bez obzira na moc i polozaj koji im je pogresno poveren, nece moci da se pohvsle ovim delom svoje karijere.
Aleksandar
U zakonu nigde ne pise da moraju imati svetla, kocnice, katadiopter….Vozace manjih trotineta koji u 99% slucajeva nisu vozili po ulici salju na ulicu, bez obaveze da poznaju saobracajne propise, da imaju kocnice, svetlo i signalizaciju, bez pripreme puteva i odgovarajuce zastitne opreme, vec ce in cuvati nalepnice, dok nama koji vozimo vece trotinete vec godinama po ulici i imamo A ili najmanje B kategoriju, ne dozvoljavaju registraciju vecih trotineta sa amortizerima, vecim tockovima, signalizacijom, full face kacigama i stitnicima, a pri tom im to sami trazimo. Pri tom, iako su trotineti sklonjeni sa trotoara ide se sa kampanjom ako vozac trotineta ubije nekoga …, kao da smo mi opasnost za automobile. Bilo bi lepo da nam gospodin Nikolic na licnom primeru pokaze kako se legalno i bezbedno vozi trotinet sa vozacem tezim od nosivosti trotineta, nocu bez svetala, skretanjem bez signalizacije i 1m od ivice kolovoza preko upalih sahtova i svih udarnih rupa. Inace gospodin Nikolic je mikromobilnost javno nazvao problemom, pa je iz tih razloga prosle godine organizovan prvi protest vozaca trotineta pod sloganom “MIKROMOBILNOST NIJE PROBLEM VEC RESENJE”.