Ako ne registrujete trotinet do ovog datuma, nećete više moći da ga vozite: Novi pravilnik stupio na snagu

M. L.
M. L.    ≫ 

Komentari

  • Marko

    5. mart 2024 | 17:05

    Šta se čudite? Sasvim je to normalno i podržavam taj zakon.

    • 6. mart 2024 | 15:04

      Aleksandar

      @Marko

      Odavno ovde vise nista nije za cudjenje, pa ni trotineti kao glavni problem danasnjice. Sasvim je normalno da se trotineti koji su pravljeni za ulicu ne mogu registrovati, a da oni koji to nisu moraju da se voze po ulici i moraju biti registrovani. Jos je manje cudno sto ce sutra da te lece susteri, jer niko normalan vise ne planira da ostane u ovoj zemlji.

  • Neca

    5. mart 2024 | 16:49

    Moj trotinet ide 170 km /h.. ..

    • 5. mart 2024 | 20:36

      Mile

      @Neca

      I ja sam moj napuco. Ugradio sam mu volan od bmx i motor od fiće. Isto ide 170

  • Bane

    5. mart 2024 | 16:45

    Cena nalepnice 3.500 dinara + taksa 500 din. I tako svake godine po novu nalepnicu.. I novih 4000 din..

  • Mile

    5. mart 2024 | 16:18

    A šta ako ga kupimo posle toga datuma

  • G

    5. mart 2024 | 15:39

    Zabrinjavajući broj osoba u Srbiji koji voze električne trotinete, zabrinjavajući... Gde su muškarci nestali...

    • 5. mart 2024 | 20:37

      Pepi

      @G

      Pa na trotinetu smo. I pičimo u teretanu da nađemo drugare

  • moki

    5. mart 2024 | 14:30

    A invalidska kolica elektricna? I ona da se registriju obavezno!!!!! Ma mislim stvarno je sve otislo u p.m!!!!!!!'

    • 5. mart 2024 | 14:42

      👹🔊❓

      @moki

      Kude ti je mozak zalutao,ništa nije po tvojoj meri ?

  • Vu

    5. mart 2024 | 14:18

    Ja unuku od godinu dana kupio onaj auto na baterije. I sad kako on da podnese zahtev za nalepnicu kad još ne zna tačno da kaže kako se zove. Parodija je nemoj da se kačite.

    • 5. mart 2024 | 14:51

      Rola

      @Vu

      Vu Vu neka ti je živ i zdrav unuk i da se množe ali nadam se da ni jedno unuče neće biti na tebe jer stvarno si brepnula veliku glupost. Da si malo pri razumu znala bi da deca od godinu dana ne mogu sama na ulici jedino ako si htela da ispadneš interesantna znaj da baš i nisi tvoj mozak je kao kod deteta od deset godina. Pozdrav i prvo dobro razmisli šta ćeš reći da ne ispadaš uvek neznalica.

  • Joe

    5. mart 2024 | 14:18

    Obavezno u zakon uneti kacigu,žute prsluke i štitnike za laktove i kolena.

  • Laki

    5. mart 2024 | 14:01

    Bravo...ovo trebalo odavno uraditi, pa kom se vozi nek vozi

  • Aleksandar

    5. mart 2024 | 13:38

    Ovim zakonom je regulisano da se samo trotineti snage manje od 600W, mase manje od 35 kg i konstruktivne brzine do 25km/h mogu registrovati, dok ostali trotineti nisu obuhvaceni zakonom. U praksi to znaci da ce po putu biti dozvoljeno voziti trotinet bez suspenzije, sa tockovima od 8”, bez signalizacije i osvetljenja, ukoliko je registrovan, dok se trotineti koji su konstruisani za puteve i na njima se dokazali, nece moci registrovati iako je takav predlog dostavljen saobracajnoj struci. Posledice ovakvog zakona su destimulisuce za upotrebu mikromobilnosti na putevima, i samo podsticu ubrzan odliv mladih i pametnih ljudi iz drzave koja propagira kopanje litijuma, ali za autoindustriju, pri tom znajuci da baterija e-trotineta ima 20-50 puta manji kapacitet u odnosu na sutomobile za koje ne postoji infrastruktura (stanice za punjenje). Vidimo se na protestima MIKROMOBILNOST NIJE PROBLEM VEC RESENJE.

  • srbi

    5. mart 2024 | 12:50

    A sta je sa elektro bicuklama treba i njih registrovati itd

  • Vxc

    5. mart 2024 | 12:40

    Ja danas prodajem svoje rošule, za svaki slučaj

  • Sonsi

    5. mart 2024 | 12:34

    Jel treba nesto da se plati za bajs zna li se sta

  • Po kolovozu

    5. mart 2024 | 12:32

    Bez registracije moze po biciklistickim stazama, Elektricni trotinet ima visoko teziste i zbog toga nije preporucivo da se vozi pored automobila. U Italiji je brzina ogranicena na 20 km/h sto je najsigurnije, znaju Italijani sta je brza voznja.

  • Troter

    5. mart 2024 | 12:17

    Šta je sa biciklima?

  • Djole

    5. mart 2024 | 12:14

    Zaboravili ste da napisete kolko novaca treba dostaviti uz podatke?ovde se ne radi o bezbednosti u saobracaju vec o uvodjenju josh jednog nameta za gradjane.

    • 5. mart 2024 | 13:05

      Rola

      @Djole

      Djole Đole nemoj da si cipidlaka nije ovo namet za gradjane nego uvodjenje u red onih koji bi da ometaju saobraćaj. Đole shvati svako prevozno stetstvo na motorni pogin se registruje vi se vozite na električnim pogonu što je to isto. Ako hoćeš bajs niko ti ne brani ali pokreći ga nogama pa razvi brzinu koliko možeš. Ovako svako može da kupi bilo šta na električni pogon pa onda teraj i smetaj vizila koja su uredno registrovana i to papreno platili. Za svako prevozno srestvo treba dozvola i za skuter i te kako. Red je red a što svako želi da živo po nekom njegovom zakonu to je već njihov problem ko neće da ima nalepnicu naravno koja košta nemoj da vozi i ugrožava one što su platili registracije. Ako se šta dogodi a normalno da će biti i udesa ko kriv vozač automobila koji ima vozsčkui uredno registrovan ili vozač skutera koji ne mora da poznaje saobraćajne propise. Svako treba da razmisli patek onda neka komentariše.

    • 6. mart 2024 | 22:32

      Aleksandar

      @Djole

      Uvodjenje u red ne moze biti izrada i naplata nalepnica za trotinete koji konstrukcijski nisu predvidjeni za nase putrve (bez smortizera, osvetljenja, signalizacije, mali tockici…), dok se ne dozvoljava registracija trotineta koji su namenjeni za puteve. Uvodjenje u red bi bilo uvodjenje zona 30km/h, projektovanje i izgradnja biciklistickih staza i dozvoljavanje registracije trotineta koji za put jesu. Takodje, uvodjenje u red bi bilo uklanjanje bahato parkiranih sutomobila i barikada sa trotoara, uz infrastrukturu koja dozvoljava neometsno kretsnje invslidima i pesacima, kao i strozije kazne za bahate vozace bez obzira na izbor prevoznog sredstva.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA