Reklama koja je podelila Balkan dobila još brutalniji nastavak: Da li je ovo previše?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mihajlo
Ovaj termin "mizoginija" se pojavio kod nas pre par godina kada je neka NVO pocela kampanju ispiranja mozga. Tada su valjda naucili "polaznike" tu rec i odjednom svuda se moze procitati u komentarima...
Skorpion
Od obicnih sala kojih ima u svakodnevnom zivotu ste napravili cirkusijadu, mislim na ove sto zive po "evropskim vrednostima". U svakom slucaju sto se vise pise o njima bice im veci promet a vi pisite o mizoginiji, sovinizmu i slicnim glupostima bas njih briga, lova kaplje.
Zaboga
Ko ne prepozna salu u reklamama ove stolarije rastao je pod kamenom...