Lidl smanjio udeo soli u hlebovima

 
A. V.
A. V.
 
 
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Kao deo društveno odgovorne strategije, Lidl je u svojim hlebovima i pecivima prepoznao potencijal za mere osvešćene ishrane i zbog velike učestalosti korišćenja ovih prozvoda fokus stavio upravo na pomenutu grupu artikala

Udeo soli u određenim hlebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi Lidl pekare smanjen je za čak 20 do 50 procenata, a ovaj način Lidl se svojom ponudom hlebova dodatno izdvojio na srpskom tržištu.

Na osnovu studije rađene u Evropskoj uniji, godišnje se po glavi stanovnika konzumira 3,5kg soli, dok se zdravim smatra gotovo upola manje – 1,8kg. Zato je jedna od ključnih stavki Lidlove strategije za osvešćenu ishranu upravo smanjivanje udela soli u pekarskim proizvodima, pri tom zadržavajući ukus i kvalitet na koji su potrošači navikli.

Osvešćena ishrana

Među hlebovima koji u svom sastavu imaju smanjeni udeo soli su između ostalog: tost hlebovi, domaći hlebovi, kao i ražani, kukuruzni i hleb sa semenkama. Iako su hlebovi primarna grupa proizvoda u fokusu, pažnja je posvećena i kiflama i somunima.

Lidl Srbija neguje svest o održivom poslovanju kao modelu budućnosti, preuzimajući odgovornost tamo gde poslovanje kompanije utiče na ljude i okolinu. Putem svojih 70 Lidl prodavnica, kompanija svakog dana nalazi put do trpeza velikog broja potrošača, zbog čega smatra da je važno da smanji negativne posledice koje proizvodnja, ali i konzumacija hrane može da donese.

Zdraviji i održiviji način života u Lidlu se podržava kroz pažljivo odabrani asortiman proizvoda, a prema Lidlovoj Politici nabavke. Osvešćena ishrana omogućava izbalansiranu ishranu, uz dodatno osnaživanje potrošača u donošenju odluka pri izboru hrane, kao i transparentnu komunikaciju i ponudu zdravijih i održivijih proizvoda.

-Potrošači su svesni štetnosti prekomernog unosa soli, ali čini se da se pri konzumaciji i pripremi hrane najmanje obraća pažnja na pekarske proizvode u kojima je so takoreći „skrivena“, a ipak odgovorna za veliki dnevni udeo unosa. Zato je smanjenje udela soli u pekarskim proizvodima naš prvi korak, a krajnji cilj nam je da do 2025. godine smanjimo utrošenu količinu soli koju potrošači konzumiraju kroz proizvode Lidlovih brendova za čak 20% - izjavila je Aleksandra Mirić ispred Lidlovog CSR odeljenja.

Višekratne kese za hleb

Sa ciljem obezbeđivanja održivije kupovine, Lidl je u svoju ponudu uvrstio i višekratne kese za hleb u svim svojim prodavnicama, čijom kupovinom potrošači direktno doprinose čuvanju resursa i očuvanju planete, jer nakon što potrošači jednom kupe vrećicu mogu je odneti kući, oprati i ponovo koristiti.

Ove višekratne vrećice napravljene su od 100% recikliranog poliestera, čime se zadovoljavaju principi održivog poslovanja i cirkularne ekonomije.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA