Damir sedi,prepisuje nemačke propise i kazne i samo trtlja. Šta je i koliko kriv održavao puta ako policija i agencija u kojoj Damir radi nemo gledaju šlepere sa šljunkom sa Drine u pretovaru,teški 55-60 tona a dozvoljeno 40 tona. To ni betonska pista ne može izdržati. Pisao sam mu na Tviteru ali nisu reagovali a Mirko Alvirović je nažalost umro,jedino on je mogao nešto da promeni. Neka prođu putem Badovinci -Bogatić-S.Mitrovica i vide put, samo u Ukrajini ima građe. Ali ko će iz tople kancelarije a plata je državna. Agencija za bezbednost saobraćaja je slika ,, državnog posla" i treba je ukinuti,pa imamo ministarstvo.
To je teorija a u praksi BAJKA. Još vozač može od policije da"popije" i kaznu pod izgovorom, da nije vožnu prilagodio uslovima puta. Pogotovo na regionalnim putevima gde stanje katastrofalno.
Otkinuo sam karter na uzvisen saht. Zvao policiju i napravio zapisnik. Bio je i momak iz Dunav osiguranja jer je kod njih osiguran Beograd put. Sakupio sve racune. Predao Dunavu, oni sve zavrsili i isplatili kompletan iznos stete umanjen za 15% nekih nadoknada
S obzirom da svakodnevno delimično oštećujemo vozila na užasnim gradskim saobraćajnicama, trebalo bi prilikom registracije da se svakom vlasniku vozila isplati neka nadoknada od minimum 300-400 evra na godišnjem nivou, umesto što mi njima plaćamo.
Na papiru da ali u praksi problem. Pokušao sam naplatiti štetu, ali prvo su me uputili u ovlašćeni servis da popravim štetu pa će oni da većaju da li će platiti. Na kraju otišao u neki običan servis i zamenio viljušku i sponu za nekoliko hiljada. Nisam hteo rizik da platim 3 puta više a da oni posle ne isplate odštetu...
A jako bi ti da naplatis štetu bez ovlaštenog servisa,pregleda i na kraju pečata.????
Naravno sa se može naplatiti sve uz prvo policijski zapisnik, pregled u servisu i konstataciju vrste i visina štete. I sve uz račune koje ste platili. Ne može odokativno .
Slavujko Đukanović
Damir sedi,prepisuje nemačke propise i kazne i samo trtlja. Šta je i koliko kriv održavao puta ako policija i agencija u kojoj Damir radi nemo gledaju šlepere sa šljunkom sa Drine u pretovaru,teški 55-60 tona a dozvoljeno 40 tona. To ni betonska pista ne može izdržati. Pisao sam mu na Tviteru ali nisu reagovali a Mirko Alvirović je nažalost umro,jedino on je mogao nešto da promeni. Neka prođu putem Badovinci -Bogatić-S.Mitrovica i vide put, samo u Ukrajini ima građe. Ali ko će iz tople kancelarije a plata je državna. Agencija za bezbednost saobraćaja je slika ,, državnog posla" i treba je ukinuti,pa imamo ministarstvo.
Podelite komentar
Sale 269
To je teorija a u praksi BAJKA. Još vozač može od policije da"popije" i kaznu pod izgovorom, da nije vožnu prilagodio uslovima puta. Pogotovo na regionalnim putevima gde stanje katastrofalno.
Podelite komentar
Komsija
Otkinuo sam karter na uzvisen saht. Zvao policiju i napravio zapisnik. Bio je i momak iz Dunav osiguranja jer je kod njih osiguran Beograd put. Sakupio sve racune. Predao Dunavu, oni sve zavrsili i isplatili kompletan iznos stete umanjen za 15% nekih nadoknada
Podelite komentar
Iki
I ovaj nesto pametno da kaze!
Podelite komentar
Akontacija
S obzirom da svakodnevno delimično oštećujemo vozila na užasnim gradskim saobraćajnicama, trebalo bi prilikom registracije da se svakom vlasniku vozila isplati neka nadoknada od minimum 300-400 evra na godišnjem nivou, umesto što mi njima plaćamo.
Podelite komentar
Iskusan
Na papiru da ali u praksi problem. Pokušao sam naplatiti štetu, ali prvo su me uputili u ovlašćeni servis da popravim štetu pa će oni da većaju da li će platiti. Na kraju otišao u neki običan servis i zamenio viljušku i sponu za nekoliko hiljada. Nisam hteo rizik da platim 3 puta više a da oni posle ne isplate odštetu...
Podelite komentar
Duka Srbin Tenja
@Iskusan
A jako bi ti da naplatis štetu bez ovlaštenog servisa,pregleda i na kraju pečata.???? Naravno sa se može naplatiti sve uz prvo policijski zapisnik, pregled u servisu i konstataciju vrste i visina štete. I sve uz račune koje ste platili. Ne može odokativno .
Podelite komentar