Okanović u samo jednoj rečenici objasnio šta bi se desilo da nestanu svi ležeći policajci
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
miki
Svaki vozač mora da proceni kojom će brzinom prelaziti preko izbočine i daj bože da ih ima sto više. A i radari da s postave
Raša
E, ma nije problem da ih ima. Nego, standardizacija. Jedan je premali, pa može da se preleti. Drugi je previsok, pa uništavaš trapove i guliš pod. Treći je prekratak, pa se "nasankaš". Četvrti je predugačak, i zaboraviš gde je počeo. Peti ima prvo propadanje od starog ležećeg, pa ponovni udar od novo postavljenog. Mislim, kako Vi to pravite? Koji su standardi u pogledu visine i dužine?
Kole
Lupio si i ostao ziv. Ako nesto mrzim , mrzim lezece policajce. Nekim ulicama vise i ne vozim jer ih je stvarno previše