Matematika im najteža, a neprijatelj pišu odvojeno: Nastavnici razočarani (ne)znanjem koje su đaci stekli
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Maja
Ne razumem šta se čude nastavnici, pa oni su ih to naučili, to rezultat njihovog rada
Osn
Smanjite obim gradiva. U skandinavskim zemljama uce do 7. osnovne da citaju i pisu. Torbe lagane, ne pretrpavaju ih sa gomilom udzbenika. Kod nas osnovci nose po 7kg teske torbe i imaju preobimno gradivo koje brzo prelaze, ne stignu ni da utvrde
Velja
Zaboravili smo na koronu i onlajn nastavu kada smo se borili za zdravlje. Mislim da u vreme korone nije se dovoljno vodilo racuna o zdravlju. Jer korona divlja a mi smo radili po prvom modelu niko nije vodio racuna o mentalnom zdravlju ucenika. Onlajn nastava je bila nuzna ali je stitila zdravlje a znanje ce se nadoknaditi. Forsiranje rada skola u vreme korone je ostavila trag na mentalno zdravlje ucenika i to ce se tesko popraviti.