Lidl i Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju: Lupilu radionice ranog razvoja

 
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

To su na današnjoj konferenciji za medije najavile ministarka za brigu o porodici i demografiju, Darija Kisić i Jasmina Šrndić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.

-Trenutak kada postanemo roditelji je najlepši na svetu i roditeljima je u tom momentu potrebna velika podrška. Sve nedoumice, strahovi, brojna pitanja koja se odnose na razvoj i vaspitanje deteta, sve to nije ništa neuobičajeno. Zato su ovakve radionice i ovakvi razgovori od ogromnog značaja. Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju je sa zadovoljstvom podržalo ovu radionicu, jer želimo na svaki način da podržimo roditelje i buduće roditelje, a sve u cilju da nas bude što više - izjavila je ministarka za brigu o porodici i demografiju Darija Kisić.

Kompanija Lidl Srbija poziva buduće, kao i roditelje male dece, da pohađaju ove besplatne radionice i saznaju kako da pravilno pristupe detetu pri razvoju motoričkih veština, istovremeno osiguravajući sticanje navika i pravilan emotivni razvoj.

-Za svakog roditelja je vrlo važno da svoje dete izvede na pravi put, pa od prvog dana pažljivo brine o svakom koraku. Na tom putu želimo da Lidl, sa svojim proizvodima visokog kvaliteta koji su namenjeni upravo najmlađima, bude pouzdan partner onima koji o njima brinu. Zato danas pod okriljem našeg Lupilu brenda obeležavamo početak projekta Lupilu radionice ranog razvoja za mlade roditelje - izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.

Jasmina Šrndić i ministarka Kisić Foto: Promo/ Srđan Bosnić

U toku dana održana je prva od pet planiranih radionica, vođena na interaktivni način od strane specijaliste medicinske psihologije Anke Marjanović Radonjić. U sklopu radionice, učesnici su imali priliku da saznaju koje su emocionalne potrebe novorođenčeta i zašto je prva godina života značajna u razvoju, kao i na koji način se partnerska dinamika menja prilikom dolaska novog člana porodice. Radionica je obuhvatila i teme poput emocionalnog i psihološkog razvoja dece, između ostalog i kako prepoznati ponašanja koja odstupaju od uobičajenog razvoja i kada potražiti stručnu pomoć.

Nakon prve održane radionice u Beogradu, "Lupilu radionice ranog razvoja" će tokom septembra biti sprovedene i u Čačku, Zrenjaninu, Novom Pazaru i Vranju.

Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi paletu superupijajućih pelena i gaćica za bebe, napravljenih bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA