Naredne dve godine će se ovako obavljati tehnički pregled vozila: Posle toga, nova pravila
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
SG
Dokle bre da vozite neispravna vozila pa kada se udes desi đavo je kriv,discipline i kontrole mora biti jer ljudi ne razumeju .
Sima
Katalizatori su tehnoloska borba nauke protiv zagadjenja,protiv bolesti,kao i svih vrsta oboljenja koje izazivaju teski metali u izduvnim gasovima automobila. Ako nemamo toliko svesti da to propisemo kao obavezu,onda ne znam sta ocekivati osim porast broja kancera,kao i bolesne dece koja su posebno ugrozena. Podaci koje struka iznosi u vezi porasta maligniteta su zabrinjavajuci,a nas odgovor na to je da se zakoni koji bi nesto popravili oflazu u nedogled. Pustimo politiku jednom,i pokusajmo da uradimo stvarno nesto za narod
otac Makarije
koliko ja znam rezervni tocak 95% novih auta nema.I auto 2023 godiste ne prolazi zbog rezernog tocka. VAN SVAKE PAMETI