I za amatere treba promena zahtevaće se pomeranje granice za penzionisanje.Ako budem morao raditi do 67 adozvolu ne produže posle65, zbog loše saobraćajne veze kuća -posao meni neće preostat ništa drugo nego u 66 godini da trčim na posao.Pod uslovom da imam 2000-2500 € platu iću Taxijem.
Polako sad će ako Bog da Turci da vam vozeji Indijci i da vam decu prave po Beogradu buduće vozače GSP-a . Pošto kad Srbin dođe da traži posao i kad ga na razgovoru pitaju a koliku platu očekujete? On kaže pa do 80 000 dinara posladavci njih 95 % Beogradu kažu pa mnogo, pa dobro kad je mnogo ima gde nije mnogo gde je plata po par hiljada evra . Drugo bi u Beogradu ne možete da nađete častan posao koji možete da radite dva meseca ,nego u pola godine promenite deset firmi onda vam je jasno ko je sve poslodavac i kako se ljudi tretiraju. Tako da za normalne ljude najbolje je vani a oni koji pristaju da rade to su Indija i Turska i dabogda vam se naselili u milionima kao što će .
Vožača profesionalaca jos uvek ima Srbiji ali ljudi neće da rade za plate koje su daleko ispod plata u EU.
Tako da se odlučuju za alternativne poslove!
Dobro jutro
Sad ce deca koja do juče nisu vozila nista sem bicikla voziti autobuse.
Iz krajnosti u krajnost,odavno se apelovao da sadašnji sistem i ograničenja nisu dobri,ali preskočene su mnoge generacije i sad to nadoknadi se može samo na uštrb kvaliteta,a onda posle par godina i katastrofalnog (nedaj bože) porasta broja udesa,policija će udarati po vlasnicima prevoznickih firmi
Kod nas je problem sto ima vozaca koji su kupili vozacku ili polozili na vezu.Sve vise je zena za volanom .To se vidi u saobracaju .Nemaju kontrolu nad vozilo , osecaj za prostor u kom se nalazi vozilo a da nepricamo o krsenje propisa.Tako da polovina vozaca iz provincija nesme u saobracaj u BeograduTakvi prave saobracajke sa smrtnim posledicama.Narocito tatini sinovi novopecenih bogatasa sa luksuznim vozilima.Ima jos onih koji polazu u Crnu Goru i KiM.
Druze ja sam do sada sreo , video mnogo zena za volanom koje taj posao rade veoma dobro, a o vozacima iz provinciju i onima sto polazu u CrnOJ Gori, to sve nema veze . Kako ti zvucis cini mi se da i nemas iskustva kao profesionalni vozac
E moj Mile, smetaju ti žene vozači.. A za 95% saobraćajnih nezgoda krivi muškarci za volanom.
Koliko staraca za volanom je imalo udese sa smrtnim ishodom?!
Proguglaj malo..
Jedini problem ,generalno, je do države. Kada to kažem,mislim na česte kontrole i provere u svakom smislu: osnova- minimalan( u većini slučajeva), mala plata (realno), razna pravila: dnevnice, noćni rad, praznici,razne benificije... Na primer, lično sam bio vozač, gazda mi isplati za mesec dana 1400 eura, a prijava je minimalac???? Državo, izvini, ali do tebe je. Sve može da se proveri pomoću tahografa: radno vreme, mesečni fond sati, odsutnost vozila iz baze (zbog dnevnica) i td. Jako zanimljiva tema i najiskrenije informacije o tome možete dobiti od nas, bivših, vozača koji nemamo strah od gazda da će nas sankcionisati ako nešto kažemo. Konkretno: tužio sam gazdu u Sloveniji i naravno dobio sud. Opet kažem: državo na tebi je da praviš red! Navijam za tebe!!!
Vlada
Sve ce da urade, ali plate nece da dignu...tezak posao, posle 15 godina izasao iz te struke, ne vredi, nije placeno...
Podelite komentar
Viktor
I za amatere treba promena zahtevaće se pomeranje granice za penzionisanje.Ako budem morao raditi do 67 adozvolu ne produže posle65, zbog loše saobraćajne veze kuća -posao meni neće preostat ništa drugo nego u 66 godini da trčim na posao.Pod uslovom da imam 2000-2500 € platu iću Taxijem.
Podelite komentar
Union
Polako sad će ako Bog da Turci da vam vozeji Indijci i da vam decu prave po Beogradu buduće vozače GSP-a . Pošto kad Srbin dođe da traži posao i kad ga na razgovoru pitaju a koliku platu očekujete? On kaže pa do 80 000 dinara posladavci njih 95 % Beogradu kažu pa mnogo, pa dobro kad je mnogo ima gde nije mnogo gde je plata po par hiljada evra . Drugo bi u Beogradu ne možete da nađete častan posao koji možete da radite dva meseca ,nego u pola godine promenite deset firmi onda vam je jasno ko je sve poslodavac i kako se ljudi tretiraju. Tako da za normalne ljude najbolje je vani a oni koji pristaju da rade to su Indija i Turska i dabogda vam se naselili u milionima kao što će .
Podelite komentar
eda
Hoce kako da ne. Onaj influenser, youtuber, hocu da budem menadzer u kanc. od 20 godina jedva ceka da polozi i vozi gradski bus za Mirijevo.
Podelite komentar
Jovan
Nećete vi imati vozača za 2 godine,uveli ste licence koje koštaju 200000 dinara,sramota,samo pare da otmete
Podelite komentar
Mile
Vožača profesionalaca jos uvek ima Srbiji ali ljudi neće da rade za plate koje su daleko ispod plata u EU. Tako da se odlučuju za alternativne poslove!
Podelite komentar
Srbin
Dobro jutro Sad ce deca koja do juče nisu vozila nista sem bicikla voziti autobuse. Iz krajnosti u krajnost,odavno se apelovao da sadašnji sistem i ograničenja nisu dobri,ali preskočene su mnoge generacije i sad to nadoknadi se može samo na uštrb kvaliteta,a onda posle par godina i katastrofalnog (nedaj bože) porasta broja udesa,policija će udarati po vlasnicima prevoznickih firmi
Podelite komentar
Mile
Kod nas je problem sto ima vozaca koji su kupili vozacku ili polozili na vezu.Sve vise je zena za volanom .To se vidi u saobracaju .Nemaju kontrolu nad vozilo , osecaj za prostor u kom se nalazi vozilo a da nepricamo o krsenje propisa.Tako da polovina vozaca iz provincija nesme u saobracaj u BeograduTakvi prave saobracajke sa smrtnim posledicama.Narocito tatini sinovi novopecenih bogatasa sa luksuznim vozilima.Ima jos onih koji polazu u Crnu Goru i KiM.
Podelite komentar
Goran
@Mile
Ti si sigurno mnigo dobar jer nisi iz provincije. Prvo se tako ne klasifikuju ljudi a ni vozači.
Podelite komentar
Skoro700k milja za volanom
@Mile
Druze ja sam do sada sreo , video mnogo zena za volanom koje taj posao rade veoma dobro, a o vozacima iz provinciju i onima sto polazu u CrnOJ Gori, to sve nema veze . Kako ti zvucis cini mi se da i nemas iskustva kao profesionalni vozac
Podelite komentar
Vozač-žena već 30 god
@Mile
E moj Mile, smetaju ti žene vozači.. A za 95% saobraćajnih nezgoda krivi muškarci za volanom. Koliko staraca za volanom je imalo udese sa smrtnim ishodom?! Proguglaj malo..
Podelite komentar
U nemackoj voze
Dok ne pocnu padati pored auta, voze I preko 95 god, e sad nesto spremaju mozda ce I sezdesetogodisnjaci da ostanu bez vozacke sve zavisi od bolestI.
Podelite komentar
Dragan
Jedini problem ,generalno, je do države. Kada to kažem,mislim na česte kontrole i provere u svakom smislu: osnova- minimalan( u većini slučajeva), mala plata (realno), razna pravila: dnevnice, noćni rad, praznici,razne benificije... Na primer, lično sam bio vozač, gazda mi isplati za mesec dana 1400 eura, a prijava je minimalac???? Državo, izvini, ali do tebe je. Sve može da se proveri pomoću tahografa: radno vreme, mesečni fond sati, odsutnost vozila iz baze (zbog dnevnica) i td. Jako zanimljiva tema i najiskrenije informacije o tome možete dobiti od nas, bivših, vozača koji nemamo strah od gazda da će nas sankcionisati ako nešto kažemo. Konkretno: tužio sam gazdu u Sloveniji i naravno dobio sud. Opet kažem: državo na tebi je da praviš red! Navijam za tebe!!!
Podelite komentar
miki
Ovi orave vozila da idu sama o cemu vi pricate
Podelite komentar
I treba
Skoro sam 70 God, ako treba neka zabrane nismo vozaci kao nekad.
Podelite komentar
Mile
@I treba
Sve zavisi od psihofizicke sposobnosti vozaca i njegovom ponasanju u saobracaju.Od saobracajne kulture koju nemamo od ucesnika u saobracaju.
Podelite komentar