Samo guraj da jednom neko resi tu organizaciju. Ona se mora napisati nova slusajuci pacijente.Npr. Dom zdravlja mora da se javlja na telefon i da za to ima osobu koja ne trci da radi sve drugo pa se niko ne javlja. Ne mora biti sestra ili lekar.Call centar da ima vise linija a ne da 47 puta zovem da zakazem lekara opste prakse (imam ubelezenih 47 poziva u mobilnom) i tako redom.Nije sve ni u novcu nego i organizaciji. Da se vrati ljubaznost i to znači.
Verica
Da bi znali od cega boluje nas Zdravstveni sistem,moramo dobro da zagrejemo stolicu i proucimo dela dr Vladete Jerotica.
Podelite komentar
filip
"Zdravstveni sistem boluje od loše organizacije" i koji je lek .....
Podelite komentar
Pacijent
Samo guraj da jednom neko resi tu organizaciju. Ona se mora napisati nova slusajuci pacijente.Npr. Dom zdravlja mora da se javlja na telefon i da za to ima osobu koja ne trci da radi sve drugo pa se niko ne javlja. Ne mora biti sestra ili lekar.Call centar da ima vise linija a ne da 47 puta zovem da zakazem lekara opste prakse (imam ubelezenih 47 poziva u mobilnom) i tako redom.Nije sve ni u novcu nego i organizaciji. Da se vrati ljubaznost i to znači.
Podelite komentar
нс
Тачно министарка,уз вас ка бољем.
Podelite komentar