"Zdravstveni sistem boluje od loše organizacije": Grujičić o problemima zdravstvenog sistema i rešenjima

Grujičić kaže da su mladi dobro edukovani i da treba da im se, tokom specijalizacije, posveti pažnja

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Verica
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Verica

    14. april 2023 | 15:20

    Da bi znali od cega boluje nas Zdravstveni sistem,moramo dobro da zagrejemo stolicu i proucimo dela dr Vladete Jerotica.

  • filip

    14. april 2023 | 06:47

    "Zdravstveni sistem boluje od loše organizacije" i koji je lek .....

  • Pacijent

    14. april 2023 | 06:15

    Samo guraj da jednom neko resi tu organizaciju. Ona se mora napisati nova slusajuci pacijente.Npr. Dom zdravlja mora da se javlja na telefon i da za to ima osobu koja ne trci da radi sve drugo pa se niko ne javlja. Ne mora biti sestra ili lekar.Call centar da ima vise linija a ne da 47 puta zovem da zakazem lekara opste prakse (imam ubelezenih 47 poziva u mobilnom) i tako redom.Nije sve ni u novcu nego i organizaciji. Da se vrati ljubaznost i to znači.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA