Rešena misterija zauzetog telefona u Domu zdravlja Vrčin: "Slučajno smo slušalicu spustili pored"
Odgovor na ove navode, pokušali smo da dobijemo od DZ Grocka koji je nadležan za Vrčin
Dom zdravlja u Vrčinu, prigradskom naselju nadomak Beograda, na opštini Grocka postao je tokom jučerašnjeg dana glavna tema, a povod nije bio nimalo prijatan.
Naime, jedan od pacijeneta, odlučio je da svoje dete odvede na pregled, ali je pre svega pokušavao da sazna kada radi izabrani lekar. Nažalost, čovek nije mogao da dobije ambulantu na broj telefona. Kada je tamo otišao, otkrio je i razlog.
Za Telegraf.rs roditelj otkriva detalje posete pedijatru.
- Zvali smo nekoliko puta, a onda smo otišli na "bum" u ambulantu i videli da je slušalica sklonjena sa aparata. Kako da vas dobijemo ako ovo radite? Pitao sam sestru, ali odgovor nisam dobio. Požalio sam se javno, i nadam se da će se rešiti ova situacija, jer ovo zaista nije prvi put, oni to rade godinama - rekao nam je Vladimir iz Vrčina.
Odgovor na ove navode, pokušali smo da dobijemo od DZ Grocka koji je nadležan za Vrčin.
Njihov odgovor vam prenosimo u celosti:
- Povodom fotografije otvorene slušalice na dečjem odeljenju ZS Vrčin, a po ovlašćenju direktora DZ Grocka, obaveštavamo Vas da je glavna sestra doma zdravlja odmah nakon dobijanja informacije o objavljivanju takve fotografije na društvenim mrežama, kontaktirala zaposlene u službi pedijatrije u ZS Vrčin i da je tom prilikom od pedijatrijske sestre koja je bila na radnom mestu, dobila odgovor da nije namerno otvorila slušalicu, već je moguće da je u žurbi nehotice zakačila slušalicu ne primetivši da se ista pomerila. Pored toga izjavila je da se uredno javlja na sve telefonske pozive i na fiksni i mobilni telefon.
Pored fiksnog pacijenti imaju mogućnost poziva i na mobilni broj telefona za informacije.
Kako su pozivi zaista brojni, a u smeni radi po jedna pedijatrijska sestra, molimo za razumevanje, obzirom da medicinska sestra u smeni, mora da obavlja i druge poslove iz delokruga svog rada (rad na prijemnom pultu, unos podataka pacijenata u informacioni sistem i prosleđivanje lekaru, po potrebi: priprema pacijenta za pregled, meri vitalne funkcije, radi EKG, aplikuje vakcine i ostalu parenteralnu terapiju, previja i obrađuje rane, i ostalo po nalogu lekara...., fakturiše usluge, zakazuje preglede, vodi medicinsku dokumentaciju i još mnogo toga). Ne zaboravimo da su medicinske sestre ovog doma zdravlja kao i svi zdravstveni radnici kako u domu zdravlja, tako i u kovid bolnicama, uspešno odolevali svim izazovima i teškoćama za vreme trajanja pandemije kovid -19, nadamo se ovaj neželjeni događaj neće pokvariti sliku o požrtvovanosti zdravstvenih radnika.
Ovim ne opravdavamo postupak ukoliko je urađen sa namerom, a svakako ćemo preduzeti mere iz naše nadležnosti da se ispitaju okolnosti, a sve sa ciljem da se ovakve situacije ne ponove. A pacijenti u svakom momenu za pomoć i podršku mogu da se obrate rukovodstvu doma zdravlja - stoji u saopštenju.
(Telegraf.rs)
Video: Izložba slika Vuka Vidora u Comtrade-u
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bob
Hahahahaha ista bolest u svim domovima zdravlja
Podelite komentar
Ccc
To rade svuda gooodinaaamaaaa! Kao nije joj bilo cudno da telefon satima ne zvoni i nije bacila pogled da vidi da li je sve ok??!!Otkaz svih sestara u smeni i zabrana da se bave vise tim poslom,e tada ce se ostale "sestrice" nauciti pameti
Podelite komentar
нс
Нема потребе за отказом. Треба 20% умањити са личног дохотка и јављају се на прву. То се годинама ради.
Podelite komentar