Стално се усвајају неки стандарди и наставнички кадар је константно на неким обукама, а ђаци су све немотивисанији за рад и нова сазнања. Технолошки напредак деце има много својих лоших страна. Све око нас постаје паметно (паметне зграде, аутомобили, телефони, телевизори), а људи су све глупљи. Први пут у историји човечанства имате да су нове генерације неспособније од претходних (неспособне за мануелни рад, за мишљење путем асоцијација ...), једино у чему су напреднији јесте употреба технологије. Директора Завода за унапређење наставе и читаву екипу стручњака би требало вратити у учионице да се суоче са реалношћу! Ученици неће да преписују са табле, него само сликају! Шта могу тако да запамте? Пројекти су им, већином, копирај/залепи, као и нашим "стручњацима". Шта се тако научи? Ова екипа која 20 година реформише школе, да има части, поднела би оставку, јер су им резултати катастрофални!
PECA
Ali zato po našim školama 50% vukovaca u svakom odelenju.
Podelite komentar
MK
Стално се усвајају неки стандарди и наставнички кадар је константно на неким обукама, а ђаци су све немотивисанији за рад и нова сазнања. Технолошки напредак деце има много својих лоших страна. Све око нас постаје паметно (паметне зграде, аутомобили, телефони, телевизори), а људи су све глупљи. Први пут у историји човечанства имате да су нове генерације неспособније од претходних (неспособне за мануелни рад, за мишљење путем асоцијација ...), једино у чему су напреднији јесте употреба технологије. Директора Завода за унапређење наставе и читаву екипу стручњака би требало вратити у учионице да се суоче са реалношћу! Ученици неће да преписују са табле, него само сликају! Шта могу тако да запамте? Пројекти су им, већином, копирај/залепи, као и нашим "стручњацима". Шта се тако научи? Ова екипа која 20 година реформише школе, да има части, поднела би оставку, јер су им резултати катастрофални!
Podelite komentar