Ovo je razlog zbog kog učenici iz Srbije na međunarodnom testiranjima pokazuju slabije rezultate

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika PECA
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • PECA

    08. april 2023 | 21:44

    Ali zato po našim školama 50% vukovaca u svakom odelenju.

  • MK

    08. april 2023 | 18:38

    Стално се усвајају неки стандарди и наставнички кадар је константно на неким обукама, а ђаци су све немотивисанији за рад и нова сазнања. Технолошки напредак деце има много својих лоших страна. Све око нас постаје паметно (паметне зграде, аутомобили, телефони, телевизори), а људи су све глупљи. Први пут у историји човечанства имате да су нове генерације неспособније од претходних (неспособне за мануелни рад, за мишљење путем асоцијација ...), једино у чему су напреднији јесте употреба технологије. Директора Завода за унапређење наставе и читаву екипу стручњака би требало вратити у учионице да се суоче са реалношћу! Ученици неће да преписују са табле, него само сликају! Шта могу тако да запамте? Пројекти су им, већином, копирај/залепи, као и нашим "стручњацима". Шта се тако научи? Ова екипа која 20 година реформише школе, да има части, поднела би оставку, јер су им резултати катастрофални!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA