Prošli smo deonicom gde se desio veliki odron: Ovako izgleda trenutno put ka Crnoj Gori
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
zac
Gledano ovaj potporni zid ne uliva nikakvu sigurnost ,zelite da napravite nesto stoje sigurno morate ici duboko do do cvrste podloge i povezati sa armaturom inace ovo ce se rusiti kao zamak od domine.
Novak
Nema povređenih hvala bogu kad mi neznamo da čuvamo sopstvene živote. Nemojte da se iznenađuje te dragi moji prijatelji ako ovakvih i sličnih havarija se bude događalo. Pošto mi nemamo pravi nadzorni organ i toj struci. Danas se radi sve za pare iako nije neki objekat rađen po projektu. Pošto se ruka sa dolarima uvek prvo nađe u đepu nadzornog organa pa se tek tad potpisuje da je izvršena kontrola iako nije ni priđeno objektu.
Djuro
Najvece zlo puteva Drobnjak