Usmeno ispitivanje ne postoji nigde u svetu, ukinite ga: Pedagoškinja o lošem sistemu ocenjivanja u Srbiji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Velja
Od kada se pedagozi bave ocenjivanjem. Njihov posao je da vaspitavaju decu da se bave disciplinom i nasiljem u skoli.
Боле
Направите анкету шта о овоме мисле ђаци. Изненадили би сте се. Усмено испитивање је често начин да се из њих извуче неко знање уз помоћ професора. Већина ђака одговара усмено да би поправило очајне оцене на тестовима. Против само писменог оцењивања професори неби имали ништа против. Ђацима би то био проблем. Распитајте се код своје деце какве оцене имају на тестовима а какве на усменом. Колико често се тестови понављају јер преко пола разреда добија јединице. Данас деца ни обавезну лектиру не читају. Захваљујући телефонима не знају да читају. Само ретки имају боље оцене на писменом или контролном него на усменом.
Nena
Pazi,bogati,uz savremenu tehnologiju je prepisivanje na pismenim proverama uobičajena stvar,to uopšte nije merodavna ocena,ništa dok se učeniku ne pogleda u oči i sasluša šta zna od gradiva. Prema tome,stop ovakvom nakaradnom predlogu!!!