Umesto da se fokusiraju na poklonjene I kupljene petice u zemlji gde ogroman procenat dece ima odlican uspeh ili su cak I vukovci a nemaju gram znanja fokus je na lose djake koji obicno postanu zanatlije kojih toliko treba. Najbolje da ih izbacite iz skole i posaljete na fudbalske tribine umesto da oh motivisete da postanu cenjeni deo drustva.
Ja bih zaključio dvojku i sa prosekom 1,20 ili 1,15, trojku ponekad i sa 1,33—1,40, pod uslovom da npr. ima trojku i 12 jedinica, bude zaključno 2, a zaključno 3 sa 2 četvorke i 13 jedinica ili jednom peticom i 11 jedinica.
Ja smatram da može 5 sa 5 petica i 11 jedinica, pod uslovom da je dete odgovaralo za 5. Inače, ispod 2,30 verovatno nije odličan (5).
Ja smatram da može 4 ako neko u rubrici ima 5, 2, 2, 1, 2, 1, 1, 1, 3, 1 (prosek 1,90), pa i prosek 1,75 ako ima samo petice i jedinice, eventualno da odgovara ako je prosek 1,55 ili veći.
U principu se slažem ali ajde da čujem kako će neko da predloži ceo pristup do kraja. Kako će se svi (i učitelji, profesori, ne samo deca) motivisati da rade nešto. Nažalost, samo je manji broj dece zainteresovan za učenje samo radi znanja. Kako osigurati da nespremna deca ne štete onoj koja žele da uče, da ih ne usporavaju? Kako odrediti da li je neko dete uopšte spremno za nastavak nastave? Ako nemaju dovoljne osnove nemaku šta da traže dalje, samo zauzimaju mesto. Montesori sistem želite gde svako pojedinačno napreduje? Za to je potrebno mnogo promena i više ulaganja nego što to mi radimo sada. Lako je reći da želimo utopiju.
U principu se slažem ali ajde da čujem kako će neko da predloži ceo pristup do kraja. Kako će se svi (i učitelji, profesori, ne samo deca) motivisati da rade nešto. Nažalost, samo je manji broj dece zainteresovan za učenje samo radi znanja. Kako osigurati da nespremna deca ne štete onoj koja žele da uče, da ih ne usporavaju? Kako odrediti da li je neko dete uopšte spremno za nastavak nastave? Ako nemaju dovoljne osnove nemaku šta da traže dalje, samo zauzimaju mesto. Montesori sistem želite gde svako pojedinačno napreduje? Za to je potrebno mnogo promena i više ulaganja nego što to mi radimo sada. Lako je reći da želimo utopiju.
Moje dete je 3ci razred,u razredu imamo par djaka koji su romske nacionalnosti,oni prošle godine nisu imali dovaljan fond časova ni iz srpskog i matematike,poklonjene su im dvojke na veću,ZASTO?
Kod mog sina u srednjoj, kad popravljaš keca, moraš da od ponudjenih tri zadatka da uradiš dva, ili od pet ponudjenih moraš da uradiš tri da bi popravio keca
Mene više zanima drugi problem. Dete je još u osnovnoj, ući od prvog razreda do sada osmog, odlicna je uvek, svojim znanjem je sve zaslužila. A onda ima dece čiji roditelji donose krajnje jadne poklone kao sto su Crnogorska prsuta, sir i ostali pokloni sa mora. A bogme ima i jačih tretmana ( ovo dete je uzasan problem u razredu i nema pojma ništa), kao sti su botoksi za nastavnice ili neki specijalisticki predmeti u privatnoj klinici gde majka radi. To dete je isto odlicno. Inace dete ide u školu u Zarkovu. Kada će se barem to malo rešiti!?! Da deca koja sede i uče ne budu i istom kosu sa ovom koja ne rade ništa?
To sto ta majka radi svom detetu (kupuje ocene) jeste na stetu deteta. Ne toliko sto ona nece znati skoro nista, vec sto ce imati pogresne navike i stavove kasnije u zivotu... Nece biti mame uvek da je izvlaci iz problema, trazice nekog drugog a ko zna kakav ce taj biti...
U srednjoj školi mog deteta se na primer traži da ne smeš da imaš nijednu negativnu da bi ti zaključili pozitivnu što im znači da moraš svaku ocenu da središ i da je učiš sve dok ne popraviš za 2 a u pitanju je stručna škola gde upadaju i deca sa 50 60 bodova što znači da malo dece ima želju da je upiše i svake godine je činjenično sve manje dece koje upisuju tu školu a profesori, pogotovo pojedinci koji predaju stručne predmete su dali sebi za pravo da jašu đake i zahtevaju i previše a ruku na srce da nema i tih đaka koji su došli s 50,5 bodova mogli bi još samo na 5 mesta u celoj zemlji da rade u struci
Sta se bre glupirate ukinite ocene i ovako 90 posto gradiva ucimo samo da bi znali za ocenu i zaboravimo dok se okrenemo . Ocnjivanje je najgluplja stvar koja postoji i nije merilo da li dete zna ili ne
Zar nije dvojka uvek bila prelazna ocena? Sta je bilo 1+, jasno, isto sto i 1. Kako moze prosek 1.5 Ili 1.75 da bude prelazan? Bitno je koliko znanja je potrebno za koju ocenu.
Kako ne shvatate ovim su prosvetari obezbedili sebi bolja letovanja. Roditelji iskompleksirani, deca razmazena, direktori, profesori, nastavnici zadovoljni podmicivanjem!
Bilo je toga i pre 20-30 god ali se znalo da to rade mame koje su zelele da lece svoje šropale ambicije kroz svoje cerke. Naravno sve su zavrsile kao promaseni slucajevi. Jer nije bilo mame da kroz zivot sve placa uvek! E sad se samo legitimno to trazi da se lepo roditelji bore ko ce vise da da ili ko ce vise da ucini za razrednu i sl. Samo da joj dete na papiru bude uspesno!!!
Ne normalizujte poklanjanje ocena! To je ono što poremeti ceo sistem ocenjivanja. Nema poklanjanja nikome i tačka!!!
Radim u osnovnoj školi. Ali od mobinga roditelja, učenika, kolega i najžalosnije od svega - direktora i pedagoga ne može se pravilno ocenjivati. I to je faktor koji uništava motivaciju za učenje. Ceo sistem je nakaradan. I da se ne lažemo, od svih bivših jugoslovenskih republika, Srbija je uvek bila smejurija.
Ala si pametan, da nećeš možda da usvojiš da su 2 i 2 jednako 5,školska mafija radi šta hoće, uveli su trista izdavača knjiga i svake godine se menjaju udzbenici da se ne bi mogli koristiti ponovo.
Uglavnom se sve vise uvodi nekakav zapadni sistem kod nas...pa zasto onda ne pogledate sistem skolovanja u nekim pametnim drzavama kod kojih ne postoje ocene,vec se radi po nekom drugom principu gde nema stresa i gde je fokus usmeren iskljucivo na deci i njihovoj buducnosti,a ne na oceni i vasem glupom planu i programu zatupljivanja uglavnom.Shvatate li koliko te ocene izazivaju stres i odbojnost dece prema skoli,a vas prosvetnih radnika polu pismenih je sve vise.Uglavnom ih terate da uce napamet za ocenu,a niste sposobni da ispredajete lekciju,a da pritom odrzite paznju na casu...i jos more drugih desavanja koja su prestrasna i onda se cudite sta nam se desava i kako smo u deficitu sa gro ne strucnih i neskolovanih kadrova,osim nekih prirodnih talenata koji uglavnom pobegnu odavde glavom bez obzira!Strasno!
Zato sam mrzela srednju školu, jer je Bog znao za 5,oni za 4,a mi za 3,2 i 1!Iživljavanje! Ostavite decu na miru! Završila sam fakultet zahvaljujući sopstvenoj želji i trudu roditelja, a da je do prosvetara pola dece ne bi ni upisivalo fakultet posle srednje škole jer se dobrano potrude da zgade deci život! A što je pola pijano i ludo pod lekovima i tako drže nastavu, nikom ništa!
Двојка - 1,75
Тројка - 2,75
Четворка - 3,75
Петица, 4,75.
Појачајте све критеријуме а не само за двојке. Што, јел вам мало пара, па хоћете да вам директори пишу прековремене сате за август? Да се носите сви ви паметњаковићи из просвете у три пљачке материјалне!
Školstvo je spalo na niske grane zahvaljujući glupostima, u ovom slučaju menjaju i zakon matematike. Loši studenti postaju nastavnici i profesori, onda ni učenici ne mogu da budu bolji. Pravila donose isti ti loši studenti. Od 2005. godine školstvo se pretvara u čabar iz kojeg izlaza nema. Baš da vidim ovo novo pravilo, i kako će da se primeni u praksi.
Nikako da shvatite da ocena nije merilo znanja... I ja kada sam išao pre 20 godina u školu nastavnici a je bilo bitno samo da daju ocenu... Evo ti 1 sedi... A da li si tog učenika privolio za taj predmet i kako... Kada se javiš da ti objasni on kaže nisam toliko plaćen... Evo sad se izivljavaju na deci.... Dete ne dodje dve nedelje u školu... Jer je bolesno.. Prvi čas njega nastavnica engleskog izvede pred tablu da uradi dve rečenice... On kaže nisam bio u školi... I uradi nekako jednu rečenicu... A drugu ne.... I ona mu upiše 1...pa čekaj jer cilj dati jedinicu ili ga naučiti ja ne razumem
Kako su samo pametni, pa smišljaju novotarije. To što je u njihovo vreme moglo, sad ne može, a postaje sve teže deci; školstvo nam se urušava sve više..
Fikus
Umesto da se fokusiraju na poklonjene I kupljene petice u zemlji gde ogroman procenat dece ima odlican uspeh ili su cak I vukovci a nemaju gram znanja fokus je na lose djake koji obicno postanu zanatlije kojih toliko treba. Najbolje da ih izbacite iz skole i posaljete na fudbalske tribine umesto da oh motivisete da postanu cenjeni deo drustva.
Podelite komentar
Jovan
@Fikus
Ja bih zaključio dvojku i sa prosekom 1,20 ili 1,15, trojku ponekad i sa 1,33—1,40, pod uslovom da npr. ima trojku i 12 jedinica, bude zaključno 2, a zaključno 3 sa 2 četvorke i 13 jedinica ili jednom peticom i 11 jedinica. Ja smatram da može 5 sa 5 petica i 11 jedinica, pod uslovom da je dete odgovaralo za 5. Inače, ispod 2,30 verovatno nije odličan (5). Ja smatram da može 4 ako neko u rubrici ima 5, 2, 2, 1, 2, 1, 1, 1, 3, 1 (prosek 1,90), pa i prosek 1,75 ako ima samo petice i jedinice, eventualno da odgovara ako je prosek 1,55 ili veći.
Podelite komentar
Ann
Ne trebaju nam ocene. Deca će učiti za život a ne za ocene
Podelite komentar
Budan
@Ann
U principu se slažem ali ajde da čujem kako će neko da predloži ceo pristup do kraja. Kako će se svi (i učitelji, profesori, ne samo deca) motivisati da rade nešto. Nažalost, samo je manji broj dece zainteresovan za učenje samo radi znanja. Kako osigurati da nespremna deca ne štete onoj koja žele da uče, da ih ne usporavaju? Kako odrediti da li je neko dete uopšte spremno za nastavak nastave? Ako nemaju dovoljne osnove nemaku šta da traže dalje, samo zauzimaju mesto. Montesori sistem želite gde svako pojedinačno napreduje? Za to je potrebno mnogo promena i više ulaganja nego što to mi radimo sada. Lako je reći da želimo utopiju.
Podelite komentar
Budan
@Ann
U principu se slažem ali ajde da čujem kako će neko da predloži ceo pristup do kraja. Kako će se svi (i učitelji, profesori, ne samo deca) motivisati da rade nešto. Nažalost, samo je manji broj dece zainteresovan za učenje samo radi znanja. Kako osigurati da nespremna deca ne štete onoj koja žele da uče, da ih ne usporavaju? Kako odrediti da li je neko dete uopšte spremno za nastavak nastave? Ako nemaju dovoljne osnove nemaku šta da traže dalje, samo zauzimaju mesto. Montesori sistem želite gde svako pojedinačno napreduje? Za to je potrebno mnogo promena i više ulaganja nego što to mi radimo sada. Lako je reći da želimo utopiju.
Podelite komentar
Ružica
Moje dete je 3ci razred,u razredu imamo par djaka koji su romske nacionalnosti,oni prošle godine nisu imali dovaljan fond časova ni iz srpskog i matematike,poklonjene su im dvojke na veću,ZASTO?
Podelite komentar
xy
Kod mog sina u srednjoj, kad popravljaš keca, moraš da od ponudjenih tri zadatka da uradiš dva, ili od pet ponudjenih moraš da uradiš tri da bi popravio keca
Podelite komentar
Bo
Mene više zanima drugi problem. Dete je još u osnovnoj, ući od prvog razreda do sada osmog, odlicna je uvek, svojim znanjem je sve zaslužila. A onda ima dece čiji roditelji donose krajnje jadne poklone kao sto su Crnogorska prsuta, sir i ostali pokloni sa mora. A bogme ima i jačih tretmana ( ovo dete je uzasan problem u razredu i nema pojma ništa), kao sti su botoksi za nastavnice ili neki specijalisticki predmeti u privatnoj klinici gde majka radi. To dete je isto odlicno. Inace dete ide u školu u Zarkovu. Kada će se barem to malo rešiti!?! Da deca koja sede i uče ne budu i istom kosu sa ovom koja ne rade ništa?
Podelite komentar
direktor
@Bo
zivot nije fer
Podelite komentar
Mihajlo
@Bo
To sto ta majka radi svom detetu (kupuje ocene) jeste na stetu deteta. Ne toliko sto ona nece znati skoro nista, vec sto ce imati pogresne navike i stavove kasnije u zivotu... Nece biti mame uvek da je izvlaci iz problema, trazice nekog drugog a ko zna kakav ce taj biti...
Podelite komentar
html
U srednjoj školi mog deteta se na primer traži da ne smeš da imaš nijednu negativnu da bi ti zaključili pozitivnu što im znači da moraš svaku ocenu da središ i da je učiš sve dok ne popraviš za 2 a u pitanju je stručna škola gde upadaju i deca sa 50 60 bodova što znači da malo dece ima želju da je upiše i svake godine je činjenično sve manje dece koje upisuju tu školu a profesori, pogotovo pojedinci koji predaju stručne predmete su dali sebi za pravo da jašu đake i zahtevaju i previše a ruku na srce da nema i tih đaka koji su došli s 50,5 bodova mogli bi još samo na 5 mesta u celoj zemlji da rade u struci
Podelite komentar
Tihi
Uzgred direktor ne zna zakon. Nastavnik apsolutno nije duzan da zakljuci ocenu prema prosecnoj, samo ne sme nizu od prosecne.
Podelite komentar
…
Sta se bre glupirate ukinite ocene i ovako 90 posto gradiva ucimo samo da bi znali za ocenu i zaboravimo dok se okrenemo . Ocnjivanje je najgluplja stvar koja postoji i nije merilo da li dete zna ili ne
Podelite komentar
Viki
Zar nije dvojka uvek bila prelazna ocena? Sta je bilo 1+, jasno, isto sto i 1. Kako moze prosek 1.5 Ili 1.75 da bude prelazan? Bitno je koliko znanja je potrebno za koju ocenu.
Podelite komentar
uzas
Kako ne shvatate ovim su prosvetari obezbedili sebi bolja letovanja. Roditelji iskompleksirani, deca razmazena, direktori, profesori, nastavnici zadovoljni podmicivanjem! Bilo je toga i pre 20-30 god ali se znalo da to rade mame koje su zelele da lece svoje šropale ambicije kroz svoje cerke. Naravno sve su zavrsile kao promaseni slucajevi. Jer nije bilo mame da kroz zivot sve placa uvek! E sad se samo legitimno to trazi da se lepo roditelji bore ko ce vise da da ili ko ce vise da ucini za razrednu i sl. Samo da joj dete na papiru bude uspesno!!!
Podelite komentar
Dule
@uzas
Zalutao si. Trebao si kod Abukerkija da skreneš levo.
Podelite komentar
Vera
Ne normalizujte poklanjanje ocena! To je ono što poremeti ceo sistem ocenjivanja. Nema poklanjanja nikome i tačka!!! Radim u osnovnoj školi. Ali od mobinga roditelja, učenika, kolega i najžalosnije od svega - direktora i pedagoga ne može se pravilno ocenjivati. I to je faktor koji uništava motivaciju za učenje. Ceo sistem je nakaradan. I da se ne lažemo, od svih bivših jugoslovenskih republika, Srbija je uvek bila smejurija.
Podelite komentar
Zox
Ala si pametan, da nećeš možda da usvojiš da su 2 i 2 jednako 5,školska mafija radi šta hoće, uveli su trista izdavača knjiga i svake godine se menjaju udzbenici da se ne bi mogli koristiti ponovo.
Podelite komentar
sl
Uglavnom se sve vise uvodi nekakav zapadni sistem kod nas...pa zasto onda ne pogledate sistem skolovanja u nekim pametnim drzavama kod kojih ne postoje ocene,vec se radi po nekom drugom principu gde nema stresa i gde je fokus usmeren iskljucivo na deci i njihovoj buducnosti,a ne na oceni i vasem glupom planu i programu zatupljivanja uglavnom.Shvatate li koliko te ocene izazivaju stres i odbojnost dece prema skoli,a vas prosvetnih radnika polu pismenih je sve vise.Uglavnom ih terate da uce napamet za ocenu,a niste sposobni da ispredajete lekciju,a da pritom odrzite paznju na casu...i jos more drugih desavanja koja su prestrasna i onda se cudite sta nam se desava i kako smo u deficitu sa gro ne strucnih i neskolovanih kadrova,osim nekih prirodnih talenata koji uglavnom pobegnu odavde glavom bez obzira!Strasno!
Podelite komentar
Ja
@sl
👏👏👏
Podelite komentar
Bilo i ostalo
Zato sam mrzela srednju školu, jer je Bog znao za 5,oni za 4,a mi za 3,2 i 1!Iživljavanje! Ostavite decu na miru! Završila sam fakultet zahvaljujući sopstvenoj želji i trudu roditelja, a da je do prosvetara pola dece ne bi ni upisivalo fakultet posle srednje škole jer se dobrano potrude da zgade deci život! A što je pola pijano i ludo pod lekovima i tako drže nastavu, nikom ništa!
Podelite komentar
Ja
@Bilo i ostalo
👏👏👏
Podelite komentar
Zoran
Sramota!!!!Maltretiraju decu , dokle
Podelite komentar
Хаха
@Zoran
А да ли ви као родитељи,и ваша деца малтретирате наставнике.....Ма јооооок,где би ви ....
Podelite komentar
Србин
Двојка - 1,75 Тројка - 2,75 Четворка - 3,75 Петица, 4,75. Појачајте све критеријуме а не само за двојке. Што, јел вам мало пара, па хоћете да вам директори пишу прековремене сате за август? Да се носите сви ви паметњаковићи из просвете у три пљачке материјалне!
Podelite komentar
Milka
Pustite malo đake, da isto tako ocene prosvetare pa, da vidimo ko bi dobio ocenu 1,75
Podelite komentar
Goran
@Milka
Ne prosvetare ! Direktore oceniti ! Čuj direktori vrtića !?
Podelite komentar
Jagodinka Simonović
Školstvo je spalo na niske grane zahvaljujući glupostima, u ovom slučaju menjaju i zakon matematike. Loši studenti postaju nastavnici i profesori, onda ni učenici ne mogu da budu bolji. Pravila donose isti ti loši studenti. Od 2005. godine školstvo se pretvara u čabar iz kojeg izlaza nema. Baš da vidim ovo novo pravilo, i kako će da se primeni u praksi.
Podelite komentar
Geras
Nikako da shvatite da ocena nije merilo znanja... I ja kada sam išao pre 20 godina u školu nastavnici a je bilo bitno samo da daju ocenu... Evo ti 1 sedi... A da li si tog učenika privolio za taj predmet i kako... Kada se javiš da ti objasni on kaže nisam toliko plaćen... Evo sad se izivljavaju na deci.... Dete ne dodje dve nedelje u školu... Jer je bolesno.. Prvi čas njega nastavnica engleskog izvede pred tablu da uradi dve rečenice... On kaže nisam bio u školi... I uradi nekako jednu rečenicu... A drugu ne.... I ona mu upiše 1...pa čekaj jer cilj dati jedinicu ili ga naučiti ja ne razumem
Podelite komentar
Neko
Kako su samo pametni, pa smišljaju novotarije. To što je u njihovo vreme moglo, sad ne može, a postaje sve teže deci; školstvo nam se urušava sve više..
Podelite komentar
Tihi
Zasto kinjite decu koja se bore za dvojku. Kome je dvojka dovoljna treba mu je pokloniti i nastaviti sa radom sa decom koja zele odnosno mogu vise.
Podelite komentar