≫
Đaci će teže dolaziti do dvojke? Predlog direktora na stolu, ovo bi mogao biti nov uslov za prolaznu ocenu
≫
Ukoliko se ovaj predlog usvoji postavlja se pitanje da li bi doprineo većem broju nedovoljnih ocena na polugodištu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Fikus
Umesto da se fokusiraju na poklonjene I kupljene petice u zemlji gde ogroman procenat dece ima odlican uspeh ili su cak I vukovci a nemaju gram znanja fokus je na lose djake koji obicno postanu zanatlije kojih toliko treba. Najbolje da ih izbacite iz skole i posaljete na fudbalske tribine umesto da oh motivisete da postanu cenjeni deo drustva.
Ann
Ne trebaju nam ocene. Deca će učiti za život a ne za ocene
Ružica
Moje dete je 3ci razred,u razredu imamo par djaka koji su romske nacionalnosti,oni prošle godine nisu imali dovaljan fond časova ni iz srpskog i matematike,poklonjene su im dvojke na veću,ZASTO?