≫
12 zahteva roditelja dece stradale na pešačkim prelazima u Srbiji: Ovo su sve izmene Zakona koje traže
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Tatin sin
O cemu mi pricamo ljudi, o kakvom zakonu? Covek ubije dete na pesackom i dobije nanogicu u Italiji...
Podelite komentar
mozak
@Tatin sin
Daj neki link , bilo šta. To što pričaš nema veze sa mozgom, laž klasična
Podelite komentar
Dule
Potpuno se slazem sa zahtevima roditelja.Da se saobracajna policija vise angazuje oko kontrole saobracajnica.Da se podigne granica dobijanja vozacke dozvole sa18 na 22 godine.Roditelji im kupuju besna vozila i onda se oni nadrogiraju,pijance i postaju ubice,Biciklisti i motoristi da im se zabrani da stajuna samom obelezenom prelazu,pa pesaci nemogu da pedju.Uvedite zakon kao u Begiji auto u otpad vozacka u djubre ,pa da vidis kako ce seljanija da se nauci pameti.
Podelite komentar
miami
Ukinuti zatvorsku kaznu kad je pesak kriv! Pretrcavaju brze ulice i autoputeve misleci da su leopardi. A onda neko sedi godinu dana u zatvoru. Drugo, svako ko je kriv za smrtan ishod, trajno oduzimanje dozvole. Nebitno da li je zrtva pesak, vozac, suvozac. Signalizacija je zaostala. Ogranicenja pored skole da, ali samo kad skola radi. Bezmisleno je da to ogranicenje brzine vazi vikendima, nocu, za vreme raspusta i slicno.
Podelite komentar
Aleks
Zašto se na kolovozu traka za zaustavljanje ne postavi 4-5 metara pre pešačkog prelaza a ne kao što je sada 50cm.U Engleskoj je tako ,čini mi se ,i nije to slučajno.
Podelite komentar
box
Tuga....sto hitnije zakon za ubice olose 40 godina,ali na zalost znajuci korumpirano sudstvo,nema nista od toga.
Podelite komentar
Caca
Ma smrtna kazna odmah... Preteraste.. A gde je edukacija vozača i pešaka.. To niko ne spominje..
Podelite komentar
Vojkan
Sve automobile u gradu čipovati na 40 /km o trosku drzave.. Eto rešenja..
Podelite komentar
bgd
@Vojkan
@vojkan Nemas vozacku, da imas, znao bi da je ogranicenje u gradu od 50 do 80 kmh.
Podelite komentar
Noca
Napravite pasarele i podzemne prolaze. ... Eto rešenja.. Nece vise niko biti ubijen na pesačkom prelazu..
Podelite komentar
Hmm
Mora se i svest pesaka menjati.Kisa padala, momci i devojke izleću na pesacki,ja odmah kocim ali nisam siguran hocu li uspeti da se zaustavim na vreme.Oni me jasno vide,gledaju i nastavljaju da idu pred haubu kao da im njihov zivot nije bitan. I naravno prvu devojku malo zakacim al nista opasno. 50 sam vozio al dzaba kad istrcase na put iza nekih kontejnera sto su tu bili.
Podelite komentar
Mmm
@Hmm
Pa kojom brzinom voziš po takvom vremenu? Vozac mora da prilagodi voznju vremenskim uslovima.Kad god vidiš pešaka u blizini pešackog, budi spreman da kociš.Doziveo sam više puta da pešak trci na pešacki i trkom prelazi, i ako sam ja na par metara od prelaza.Naj vazniji je ljudski zivot. Zato oprez!
Podelite komentar
…
@Hmm
Problem sa pesacima je taj sto oni misle ako imaju prava da predju na pesackom da auto mora da se zaustavi , ima raznih situacija kada se desi da vozac previdi pesaka ili je jako blizu nema vremena da zakoci znaci sve zavisi od uslova. Pesaci treba da stoje do pesackog i daju na znanje vozacu da zele da predju a ne da iskacu ko gazele. Ko zna ko je za volanom i da li ce odreagovati na vreme .
Podelite komentar
Cobi
Kao prvo da policija bude češće na pešačkim prelazima i da kažnjava sve pešake koji koriste mobilne telefone bilo da razgovaraju, kucaju poruke ili sa slušalicama u ušima slušaju muziku, bicikliste koji voze bicikle preko pešačkog prelaza i sve koji prelaze van pešačkog prelaza, a istovremeno neka uvedu i strožike kazne za nesavesna vozače.
Podelite komentar
X
3 godine za mrtvo dete?!?! ... i sudija i vozac bi mirisali cvece odole...cirkus drzava
Podelite komentar
Mm
Ocigledno, da ovi ljudi ne shvataju, ni jedan znak ne moze da upozori nesvesne vozace.Svaka nesreca koja se dogodi na pešackom prelazu, sa smrtnim ishodom, mora da se tretira kao ubistvo.U proseku jedna godina zatvora za ubistvo, nije kazna nego povod drugima da i oni divljaju. Ovo je zakon, ne moze mi niko ništa. Kazne zatvora moraju drasticno da se povecaju.Zakon mora da se menja.
Podelite komentar
Super Brundo
Pesaci da nose fluroscentni prsluk...Tu vec vidim sta bi dalje bilo.Prsluci bi se nabavljali po manjoj ceni a prodavali po vecoj i to samo kod ovlascenog prodavca, a takvih u zemlji monopola moze da bude samo jedan.
Podelite komentar
...
Sve je ovo okej ali samo pod jednim uslovom. Da posto traze 30 godina zatvora za vozace koji nekog udare na pesackom,onda isto tako uvesti da pesaci samo na pesackom smeju da prelaze i da se ni u jednoj drugoj situaciji ne smeju naci na kolovozu.Kao pesak nikad nisam zakoracio na pesacki dok auto skroz ne stane a uvek radije sacekam da prodju sva kola.
Podelite komentar
G
@...
Isto tako i ja, volim kad sva kola prodju, pa onda prelazim, da ne smetam drugima, a i kako ste rekli, necu ni da zakoračim, dok kola nisu stala. Ovi pešaci danas, katastrofa jedna, to trci, to se zaleće, to se guraju pored puta, katastrofa jedna, nemaju ljudi svest nikakvu. Ljudi nisu u stanju ulicu da predju, da ne naprave gužvu, 30 godina gledam, ljudi su nesposobni ulicu normalno da predju
Podelite komentar
Sve se slaze
Uvesto kamere na pesackim prelazima, ko predje na crveno, kazna kao i za vozaca koji predje na crveno... Da biciklisti silaze sa bicikla kada prelaze pesacki. Da biciklisti postuju pesaka koji se nadje na biciklistickoj stazi kao i sto ga postuju vozaci... Biciklisti da imaju osvetljenje i da placaju osiguranje...kao i sva vozila u saobracaju ..
Podelite komentar
Miki
Ja ne znam da li su pasarele stvarno toliko skupe? Prosao sam Srbiju uzduz i popreko i ako sam svega 3 video. Ne razumem.
Podelite komentar
,...
@Miki
Jesu, jer se dzabe grade prolazice pesaci ispod pasarele.... U Novom Sadu prelaze ukucu sa 6 traka (3 u oba pravca) na 10 metara od ulaza u podzemni prolaz....
Podelite komentar
Вук
Може и ова опција. Чим прекорачиш дозвољену брзину, семафор се аутоматски пали и означава црвено, иако нема пешака да прелазе преко пешачког...
Podelite komentar
Aki
Ovo sa lezecim uopste ne mora da znaci da bi delovalo. Drugar kad je kupio dzipa,natrpao nas u auto i pokazivao kako on sa 50 na sat prelece preko lezecih i kaze sad vise ne moram da kocim. A na dzipu ogromni tockovi koji bukvalno ne osete lezeci. Eto sta sve ljudi rade.
Podelite komentar
Гаги
Инсталирати семафор испред фреквентних пешачких прелаза, у близини школа нпр. Пешак да може укључити црвено светло за возила, а кад пређе да упали зелено. Трошак јесте, али живот нема цену...
Podelite komentar
Bojan
@Гаги
I onda dodju klinci igraju se "policajca" da zaustavljaju semafor... Dzaba to sve, kad mi generalno kao narod nemamo kulturu i postovanje...
Podelite komentar
Vojislav
Kazne za divljanje svakako treba poostriti. Medjutim, predozi za 30 km/h i stotine lezecih policajaca bi doveli do kolapsa u saobracaju a veci broj lezecih polucajaca nego u Beogradu nisam video nigde. Onaj deo o smanjivanju brzinw na nekom delu auto puta ne vredi ni komentarisati jer nema veze sa temom i potpuno je besmislen.
Podelite komentar
mozak
Na Karaburmi, raskrsnica M.Gregoran i Danteova (100 metar od pešačkog gde je poginuo mali Stefan) , nalazi se "pešački" (ispred autobuska stanica) , gde dnevno 4-5 kola pretiču bus u stanici , pri čemu nema šanse da vide da li ima nekoga na "pešačkom" ili se kolima uključuje. Pisana peticija policiji da barem JEDAN čovek stoji mesec dana i kažnjava (da bi stale budale sa preticanjem) ali ništa. Plašim se da je sledeći nesrećni slušaj na tom pešačkom
Podelite komentar
Mile
@mozak
Tu se treba napraviti prosirenje za autobusko stajaliste ili izmestiti stanicu ako za prosirenje nema mogucnosti. I resen problem.
Podelite komentar
Mihailović
Treba oštrije kazne i da se osvetli pešački prelaz. Tako su napravili u Banjaluci na kritičnim pešačkim prelazima gde su stradali pešaci, sa belim led cevima na prelazima.
Podelite komentar
Đorđe
Koliko smo mi kao narod i društvo neodgovorni govori i podatak sa ibarske magistrale, mesto koje posećujem ima puno dece, starih ljudi a jedino se može do njega doći kolima ili pretrčavanjem sa druge strane, jedna obična pasarela koji bi država ili grad postavili bi rizik od nesreće smanjio na nulu!
Podelite komentar
Aca
Najbolje onda da ukinemo svaku deonicu puta gde je neko poginuo.
Podelite komentar
BASA
Podržavam RODITELJE ! Signalizacija treba da se izmeni kod pešačkih prelaza ! Za skretanje Levo i Desno treba da bude Crveno svetlo kao i za vozila koja idu pravo ,! A ne Zeleno kada je za PEŠAKE slobodan prolaz tj . Zeleno svetlo , pogotovo kod škola , vrtića itd . To je jedan od izazivača udesa na Pešačkom prelazu ! Proverite !
Podelite komentar
Pravda
Ostavite se auto puta,najbolje da se vozi 60 km/h ... Onaj ko je nesiguran da vozi na auto put neka se vozi sporednim putevima do željenog mesta..
Podelite komentar
Vu
Kao vozač sve potpisujem od slova do slova. Da se uvede obavezno predavanje o saobraćaju svoj deci sa naknadnom proverom znanja uz ocenjivanje. Da se pešaci upoznaju sa svim propisima, a pogotovo sa ćlanom 97 koji glasi : Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja. Danas se pešaci bacaju na pešački prelaz ne gledajući da li mogu bezbedno da ga pređu.
Podelite komentar
Shampita
@Vu
Samo bi trebalo deca i drugi pešaci da se edukuju? Pešaci se bacaju pod auto? Kakve su vam to izjave? Pri brzini od 50km na čas pri udaru pešaka ne bi bilo smrtnog ishoda. Vozači koji su usmrtili ovu decu su vozili duplo više od dozvoljenog. Nikolinu u Kragujevcu je usrtio čovek koji se u gusto naseljenom naselju u kome živi i kojim se svakodnevno kreće kretao brzinom dalekom od dozvoljene, pokosio dete i zapalio cigaretu a sada na slobodi uživa u objavljivanju omiljenih mu muzičkih numera na društvenim mrežama. Kakvi prekršaji u saobraćaju???? Prekršaj je kada se neko parkira na zelenoj površini a kada vozi pod dejstvom alkohola, narkotika, kada se ne pridržava propisanih ograničenja brzine....to je krivično delo a ne prekšaj. Momak koji je prošle nedelje izazvao saobraćajni udes sa smrtnim ishodim je napapirčio preko 100 kazni za nasilničku vožnju. Da li je to normalno? da li je normalno da posle svega još uvek ima vozačku dozvolu? Na kraju će dobiti godinu dana zatvora. Ako izazovete udes savojom krivicom i neko nastrada to ne može biti tretirano kao ugrožavanje saobraćaja već ubistvo u nehatu.
Podelite komentar
Гаргамел
@Vu
Као возач слабо баратате материјом!!! Ако је на пешачком прелазу страдао макар један пешак испред истог не може бити постављен лежећи полицајац ако у питању међународни пут. Једно су ваше жеље а нешто сасвим друго међународни закони којих се мора придржавати Република Србија.
Podelite komentar
boki
Podrzavsm zahteve roditelja i za povecsnje kazni su vecina gradana jer sad kazne su smesno male za bahate i pijsne vozsce.Ubiti coveka vozilom ili oruzjem nema razlike i trajno odyximati vozscku dozvolu
Podelite komentar