≫ 

Ovo su zadaci koje je Joca Ubica davao đacima: Profesor za Telegraf.rs otkrio da li su prilagođeni gradivu

 ≫ 

Profesor Milošević tvrdi da je onom ko ne uči svaki zadatak težak

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nikola
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Institucionalizovani bezobrazluk

    11. april 2023 | 22:59

    Naravno da se javljaju kolege i komentatori koji smatraju da je sasvim normalno da 27 učenika dobije keca i da je logičan zaključak da su svi oni lenji, jer je, zaboga, test “prilagođen gradivu”. Istina, a zapitate li se ko je plaćen da to gradivo prenese i približi učenicima, ili eto, oni ne treba da budu lenji i da uče lepo sami, a profesor da prima platu za to što ih motiviše vređanjem. Uspeh učenika na testovima jeste upravo merilo uspeha nastavnika u većini evropskih sistema, a za ovakve rezultate se dobijaju otkazi (da ne ulazimo u odnos prema đacima). Problem je što u prosveti nema dovoljno ljudi sa relevantnim iskustvom i pravim pedagoškim obrazovanjem, pa ne mogu da pojme da zapravo nije normalno da deca sede kod kuće i satima bubače nakon što provedu 8 sati u ustanovi čija je svrha postojanja da se u njoj uči. Treba nešto da rade i samostalno, naravno, ali ne u meri u kojoj je to kod nas normalizovano, jer da nastava ima ikakvog kvaliteta valjda bi se među 27 gimnazijalske dece našao neko dovoljno bistar da dobije dvojku na osnovu zapamćenog sa časova. Da ne pominjemo nepotrebno ambiciozno i obimno gradivo koje ničem ne služi, kao i da je druga svrha ove ustanove da se od malih nogu shvati da moćni mogu da vam rade šta god požele i da je vaše da trpite vređanje i ponižavanje zarad ocene i uspeha. Hvala roditeljima što guraju za izmene debilnog sistema, deci će to biti najbolja lekcija.

  • JKK

    22. januar 2023 | 19:18

    Ovo su vrlo lagani zadaci koje bi trebali rešiti i učenici koji imaju ocenu 3. Daleko ispod nivoa koji smo imali pre 25 godina kada sam završila Prvu beogradsku gimnaziju. Sveske i danas imam. Gimnaziju danas upisuju učenici koji ne znaju ni tablicu množenja, pa su očekivane reakcije roditelja koje ovakve zadatke smatraju neprimerenim.

  • Tevenen

    20. decembar 2022 | 19:13

    Isto smo i mi radili u II godini i ni na kraj pameti nam nije bilo da dižemo bunu protiv profesora Vujića. Alo, ljudi, gimnazija je to.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA