≫
Davida i Đorđa spojio neobičan hobi: Ne daju da staro blago završi na otpadu, kroz automobile čuvaju istoriju
≫
Njihov glavni cilj je promovisanje oldajmera kako bi ih približili mlađoj generaciji, a starijoj da ne dozvole da ih zaboravi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
IDEMO NIŠ
Bravo momci, samo tako nastavite .Zapratila sam Vaš kanal.Samo hrabro .Ne obraćajte pažnju na ove zlurade komentare iskompleksiranih skorojevića.Pozdrav iz Carskog Grada.
lovac na malo sreće
Ja sa mojom skodom favorit iz 1994.godine vozim redovno do Nemacke i Belgije.Ulaganje samo ulje i filter i tako 4godine. Moguce da ima fabricku gresku ili šta ? Starija vozila nisu bas tako neisplativa a sto se tice bezbednosti,pa ni najbezbednije vozilo vas ne može spasiti ako ne vozite dobro ili ako ne opazite da izbegnete opasnu situaciju
Ja vozim oldtajmera mercedesa
tamo gde ljude cene takva auta i koji vredi 50 hilj, eura a vi sanjajte nove krseve