Čačak završava još jedan bulevar: Jedna od najdužih ulica ulazi u drugu fazu izgradnje

 ≫ 
  • 1

Gradonačelnik Čačka Milun Todorović je danas sa saradnicima obišao radove na izgradnji drugog dela Bulevara vojvode Putnika (Ulica 10). Ova trasa vodi od stare mlekare do Lozničke reke, a dužina deonice je 331 metar, dok će širina bulevara biti od 18 do 22 metra. Saobraćajnica će imati četiri kolovozne trake, razdelno ostrvo i trotoare.

Čitava investicija vredna je 102 miliona dinara, od čega je, na zahtev Grada, Vlada RS, preko JP "Putevi Srbije" obezbedila 68 miliona dinara, a 34 miliona izdvojena su iz gradskog budžeta.

- Važno je da će iz bulevara moći da se uključi u ulice Kolubarsku, Strahinjića Bana i Birčaninovu, i na taj način će se napokon rasteretiti Trnavska ulica. Već radimo dalje na projektno tehničkoj dokumentaciji, na eksproprijaciji objekata i zemljišta kod Nemanjine ulice. U narednoj fazi planiramo izgradnju mosta na Lozničkoj reci, spajanje bulevara sa Nemanjinom ulicom, gde će se nalaziti kružni tok, koji će spajati Bulevar Oslobođenja, Ulicu dr Dragiše Mišovića i Nemanjinu. Ovaj bulevar će biti saobraćajna žila kucavica grada Čačka i očekujemo potpuno rasterećenje centra grada od saobraćajnih gužvi, uz pretvaranje dela Ulice župana Stracimira u pešačku zonu – rekao je Todorović, prenosi RINA.

Kako je istakao gradonačelnik Čačka, u protekle tri godine je dosta urađeno na ovoj trasi. Prevashodno projektno tehnička dokumentacija, kao i rešavanje imovinsko pravnih odnosa, koje je i omogućilo početak druge faze izgradnje. On je istakao i veliku zaslugu Gradskog pravobranilaštva, koje je dobilo spor sa „Železnicama Srbije" i na taj način je dobijeno skoro 80 odsto ove trase u sudskom sporu, bez potrebe za naknadom.

Od Vlade RS dobijeno je 68 miliona dinara preko JP „Putevi Srbije", a 34 miliona je obezbeđeno iz budžeta Grada, od čega će 13 miliona JKP „Vodovod" investirati u vodovodnu i kanalizacionu mrežu, JP „Gradac" sedam i po miliona u javnu rasvetu, a 13,5 miliona dinara Grad je isplatio za eksproprijaciju, pri čemu je uklonjeno 15 garaža i devet objekata, koji su se nalazili na trasi.

Kako je istakao Todorović, očekuju se i ulaganja od republičkih javnih predzeća, "Elektroprivrede Srbije", "Srbijagasa" i "Telekoma", kako bi se obezbedilo sve što je u njihovoj ingerenciji.

(Telegraf.rs)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Robin Hud

    31. oktobar 2022 | 06:25

    Grad se širi i razvija to je za svaku pohvalu. No međutim,na pomenutoj trasi ima jedna parcela koja je oduzeta starom vlasniku. Jer je proglašen za narodnog i klasnog neprijatelja. A čovek je bio nenaoružan sve vreme rata.Imao svoju radnju u kojoj je radio. U posedu sam priznanice o isplati placa, TAPIJE sa pečatom i potpisom važećih državnih organa ORIGINAL. I naravno presudu sa kojom se ista i oduzima. A svima su bila puna usta vraćanja imovine uz milion objašenja. I naravno restitucija koja je takva šarena laža da nismo ni svesni. Da ima neke pravde to bi bilo odavno vraćeno,ili adekvatno nadoknađeno. Tako da nije baš sve tako,ima neko da je tu živeo i radio pre svih nas.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA