Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije sprovode kampanju "Kad ide tura, ne ide gas"

 
  • 0

U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije udružili su snage u kampanji pod nazivom "KAD IDE TURA, NE IDE GAS"

Tokom kampanje, koja se sprovodi u poslovnicama AMSS i "AMS Osiguranje" a.d.o. u Beogradu, Zaječaru, Novom Sadu i Nišu, zainteresovani su u prilici da se kroz edukativni materijal, kao i putem aktivacija korišćenjem tzv. "pijanih naočara", koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola i uz pomoć kojih je moguće jasno uočiti razliku između vožnje u treznom i vožnje u alkoholisanom stanju, upoznaju sa tim koliko je važno da se zbog sebe, ali i drugih učesnika, odgovorno ponašaju u saobraćaju.

-Pivo je prirodni proizvod u kojem uživa na stotine miliona ljudi širom sveta. Za većinu, ono predstavlja deo zdravog izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. HEINEKEN podržava i promoviše odgovornu konzumaciju u svakoj aktivnosti i u svakom vidu komunikacije i ovu ulogu shvatamo veoma ozbiljno. Za nas, cilj je da odgovornu komunikaciju učinimo poželjnim vidom ponašanja uz istraživanje novih i inovativnih pristupa, kako bismo na pravi način preneli poruku o odgovornosti ka svim našim potrošačima - rekla je Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Građani Apatina ne misle da će biti većih problema zbog većeg vodostaja Dunava

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA