≫ 

Tehnički pregled autobusa često nije temeljan: Na put ne bih krenuo dok svi putnici ne urade jednu stvar

 ≫ 

Dve autobuske nesreće dogodile su se u Srbiji za 7 dana, stručnjaci za Telegraf.rs pričao o uzrocima

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika K3D6O3
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Rhoi

    23. avgust 2022 | 10:38

    Izdvojio bih kao dobar komentar vezivanje pojaseva pod obavezno. Kao vozač u penziji nikada nisam čuo da je otkazao upravljački mehanizam na autobusu i kamionu. Na ovakvim turama mora biti tri vozača, zbog kilometraže, gužve na granicama i svraćanja u usputna mesta po putnike. Vozači mogu da se menjaju kako se dogovore i na kraći vremenski period. Svaki vozač mora da ima dokumentovano šta je radio zadnjih 28 dana karticom ili diskom tahografa do rešenjem za godišnji odmor ili bolovanje. Sve to o svakom vozaču se čuva u kompjuteru u sadištu firme čiji je vozač. Za svaku potvrđenu ne pravilnost utvrđenu u policijskoj kontroli na putu dolazi inspekcija u firmu vrši dodatnu kontrolu i kazne su astronomske. Tako se radi na primer u evropskoj uniji i nijedan gazda ne može naterati vozača da radi nešto van zakona.

  • zzzz

    23. avgust 2022 | 10:08

    ...2017 godina...autobus NIS EXPRES za Bgd....vozac komentarise da je tog jutra stigao iz Nemacke i dali mu turu odma da vozi SU-NS-BGD-NI...da je popio nekoliko kafa i guarana....pa ajd budi normalan za dalji rad koji je odgovoran

  • Мрав

    23. avgust 2022 | 10:06

    Крш до крша, у каквим аутобусима се возе пиутници.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA