Није ово питање опстанка образовања, ово је питање чувања радних места.
Нема деце, те је наставник једина професија у којој, технолошки вишак не може да добије отказ.
Држе децу као таоце до своје пуне норме.
Све вештачке творевине упошљавања технолошких вишкова су истрошене. Маса одељења је лажна, са мање од 25 ђака. Села и центри градова су пусти. Само на ободима градова има по 30 ђака у одељењу. Наставника има више од полицајаца. Полицајаца има 100 хиљада на 7 милиона људи.
А, наставника има 148 хиљада на 500 хиљада деце. 93 000 наставника свих профила је технолошки вишак. Погледајте на сајту Министарства просвете, Листе технолошких вишкова и Листе са делимично попуњеном нормом. Технолошки вишкова ви неће да узму отпремнине, неће ни да раде док им се не угоди распоредом. Зато је деци или све у рупама или све натрпано. Ђаци немају нормалан распоред, а камоли шта друго.
Ивана
Није ово питање опстанка образовања, ово је питање чувања радних места. Нема деце, те је наставник једина професија у којој, технолошки вишак не може да добије отказ. Држе децу као таоце до своје пуне норме. Све вештачке творевине упошљавања технолошких вишкова су истрошене. Маса одељења је лажна, са мање од 25 ђака. Села и центри градова су пусти. Само на ободима градова има по 30 ђака у одељењу. Наставника има више од полицајаца. Полицајаца има 100 хиљада на 7 милиона људи. А, наставника има 148 хиљада на 500 хиљада деце. 93 000 наставника свих профила је технолошки вишак. Погледајте на сајту Министарства просвете, Листе технолошких вишкова и Листе са делимично попуњеном нормом. Технолошки вишкова ви неће да узму отпремнине, неће ни да раде док им се не угоди распоредом. Зато је деци или све у рупама или све натрпано. Ђаци немају нормалан распоред, а камоли шта друго.
Podelite komentar