"Bombardovanje dece novim rečima": Profesor FPN kritikovao novi udžbenik, pa dobio žestoke reakcije
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ludi Milojko
Profesoreee, kako li je na Vašem fakultetu? Ima li tu nebuloza ili je to fakultet, gde idu odabrani 📚🤔
XXX
U potpunosti se slažem sa profesorom Pavlovićem.Mnogo nepoznatih pojmova,loše i nedovoljno objasnjenih i nepotrebnih za navedeni uzrast dece.Ove primedbe odnose se i na neke druge predmete.Mnogo više vremena učenici provedu učeći geografiju i istoriju nego matematiku,srpski i jezike.Da li je to ispravno?
Ivan Milovanović
Nije problem u broju novih pojmova, nego u tome da je meander objašnjen onako kako je objašnjen u tekstu. Rečni sliv i razvođe takođe. Ovako je bilo objasnjavano i u moje vreme 90-ih i ja ni dan danas ne znam da objasnim eolska i kraška jezera.