Katarina je omiljena kondukterka u brzom vozu "Soko", putnici je zovu "lepa stjuardesa": Mole je za sliku

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika b
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • b

    03. april 2022 | 08:54

    Za takve poslove se biraju osobe i u izgledu i ponasanju Radio se o prirodnim osobama a naravno i lepim kad putujemo da nam prija

  • Dušan 2X

    02. april 2022 | 20:46

    Lupio sa Vršac-Sombor, ali ne lupam za postojeće pruge u Banatu i Bačkoj sve od Vršca i Pančeva prema Mađarskoj granici i to u nekoliko krakova. Prvi Vršac-Zrenjanin. Drugi koji spaja Beovoz sa Pančevom, a odatle u dva kraka.Pančevo-Vršac i drugi Pančevo-Zrenjanin. Od Pančeva ljudi bi želeli da u Orlovatu da presednu i odu do Novog Sada, a Zrenjaninci bi hteli od Zrenjanina i Orlovata, takođe u Novi Sad. Iz Zrenjanina postoji dalje veoma veliko interesovanje prema takođe dva velika grada i velikoj državi na dva granična preleza! Jedan krak je do Novog Bečeja, koji je veoma lep gradić i koji bi NOVOM PRUGOM preko Tise trebalo spojiti sa prelepim Bečejom (stari lepi grad takođe na Tisi). Od novog Bečeja putnici bi želeli preko Čoke i Senta do Veoma velike i lepa Subotice gde je ogromno interesovanje za studiranje! Odatle mogu u predivnu Budimpeštu na Dunavu… Ali NE. Vi samoživi i ova samoživa vlast rekonstruisali ste i dograđivali prugu NS-BG praveći "pašaluk", iako imate autoput, a podigli ste pruge, prodajete u staro gvožđe i trpate pare u svoje džepove, iako te pruge nije ni izgradila Srbija, već Auustro-Ugarska monarhija! Umesto rekonstrukcije i elektrifikacije ova država zajedno sa "samoživima" je pruge uništila. Da je ispitala javno mnjenje, videla bi koliko bi jadnih stanovnika Vojvodine ( tu izuzimam samoživi NS), bilo zainteresovano za putovanje postojećim vozovima brzinom 100 na sat kroz Banat i Bačku prema ogromnoj Mađarskoj i dalje prema Evropi!!!

  • Dušan

    02. april 2022 | 15:53

    Meni, a i ostalim građanima ove zemlje (barem 90%), iz čijeg je zajedničkog džepa ovo pravljeno i kupljeno, je kao da je ovo negde u Nemačkoj, Francuskoj ili bilo kojoj državi u svetu! Nemamo a nećemo ni imati apsolutno nikakve koristi od ovog, jer taj voz nećemo ni videti! Jedino ostaje da otplaćujemo kredite za izgradnju pruge i kupovinu vozova. Svi Beograđani i Novosađani koji će imati koristi od ovog voza , a osuđuju komentare u kojima ljudi izražavaju nezadovoljstvo, su krajnje sebični i samoživi. Baš me zanima šta bi ovi ushićeni komentarisali da je umesto ove pruge, pruga sa vozom od 200 na sat koja košta velike pare, bila izgrađena na relaciji npr Vršac-Sombor?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA