≫
Katarina je omiljena kondukterka u brzom vozu "Soko", putnici je zovu "lepa stjuardesa": Mole je za sliku
≫
Omiljeni putnici su joj deca. Oni se najviše obraduju kada vide kondukterku
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
b
Za takve poslove se biraju osobe i u izgledu i ponasanju Radio se o prirodnim osobama a naravno i lepim kad putujemo da nam prija
Dušan 2X
Lupio sa Vršac-Sombor, ali ne lupam za postojeće pruge u Banatu i Bačkoj sve od Vršca i Pančeva prema Mađarskoj granici i to u nekoliko krakova. Prvi Vršac-Zrenjanin. Drugi koji spaja Beovoz sa Pančevom, a odatle u dva kraka.Pančevo-Vršac i drugi Pančevo-Zrenjanin. Od Pančeva ljudi bi želeli da u Orlovatu da presednu i odu do Novog Sada, a Zrenjaninci bi hteli od Zrenjanina i Orlovata, takođe u Novi Sad. Iz Zrenjanina postoji dalje veoma veliko interesovanje prema takođe dva velika grada i velikoj državi na dva granična preleza! Jedan krak je do Novog Bečeja, koji je veoma lep gradić i koji bi NOVOM PRUGOM preko Tise trebalo spojiti sa prelepim Bečejom (stari lepi grad takođe na Tisi). Od novog Bečeja putnici bi želeli preko Čoke i Senta do Veoma velike i lepa Subotice gde je ogromno interesovanje za studiranje! Odatle mogu u predivnu Budimpeštu na Dunavu… Ali NE. Vi samoživi i ova samoživa vlast rekonstruisali ste i dograđivali prugu NS-BG praveći "pašaluk", iako imate autoput, a podigli ste pruge, prodajete u staro gvožđe i trpate pare u svoje džepove, iako te pruge nije ni izgradila Srbija, već Auustro-Ugarska monarhija! Umesto rekonstrukcije i elektrifikacije ova država zajedno sa "samoživima" je pruge uništila. Da je ispitala javno mnjenje, videla bi koliko bi jadnih stanovnika Vojvodine ( tu izuzimam samoživi NS), bilo zainteresovano za putovanje postojećim vozovima brzinom 100 na sat kroz Banat i Bačku prema ogromnoj Mađarskoj i dalje prema Evropi!!!
Dušan
Meni, a i ostalim građanima ove zemlje (barem 90%), iz čijeg je zajedničkog džepa ovo pravljeno i kupljeno, je kao da je ovo negde u Nemačkoj, Francuskoj ili bilo kojoj državi u svetu! Nemamo a nećemo ni imati apsolutno nikakve koristi od ovog, jer taj voz nećemo ni videti! Jedino ostaje da otplaćujemo kredite za izgradnju pruge i kupovinu vozova. Svi Beograđani i Novosađani koji će imati koristi od ovog voza , a osuđuju komentare u kojima ljudi izražavaju nezadovoljstvo, su krajnje sebični i samoživi. Baš me zanima šta bi ovi ushićeni komentarisali da je umesto ove pruge, pruga sa vozom od 200 na sat koja košta velike pare, bila izgrađena na relaciji npr Vršac-Sombor?