Neverovatne slike, obilaznica oko Čačka tokom udarnog vikenda prazna, a do skoro su bile kilometarske kolone

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Luka
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Soka

    12. februar 2022 | 23:35

    Svi dobiše obilaznice a u Beogradu se gradi već 20 godina i nikako da se završi!

  • Alex

    12. februar 2022 | 22:05

    Zali boze,toliko novca ulozenih u tom koridoru koji vodi nikuda i slepo crevo.Mnogo pametnije i upola manje kostalo bi da su uradili polu auto put kao sto u Grckoj od Djevdjelije do Soluna?

  • Luka

    12. februar 2022 | 18:30

    Ma ne valja ni ovo !!! Šta će nama auto put !?? Ovo što je urađeno u zadnjih nekoliko godina - ovi žuti zajedno sa "ekolozima" mogu samo da gledaju i da sanjaju !!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA