Sva deca zaslužuju čistu odeću – nova kampanja Henkela kao podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija
Tokom februara i marta svakom kupovinom Persil deterdženta postajete deo misije, a to je da se obezbedi 144.000kg čistog veša za decu, mlade i porodice koje podržava organizacija SOS Dečija sela Srbija.
-Prljava odeća često sprečava decu da bezbrižno provedu svoje detinjstvo i pokažu talente. Ovom kampanjom želimo da obezbedimo da svako dete ima pristup čistoj odeći i da mu prljava odeća ne bude prepreka za ono što želi. Naš cilj je da pomognemo rešavanju higijenskog siromaštva i drago nam je da imamo partnere kao što je organizacija SOS Dečija sela Srbija. Pozivamo vas da nas podržite u ovoj misiji i da zajedničkim snagama obezbedimo 144.000kg čistog veša - istakala je Ivana Mladenović, Marketing menadžerka u kompaniji Henkel.
-Saradnja kompanije Henkel i naše Organizacije nastavlja se i u 2022. godini. Poruka kampanje "Sva deca zaslužuju čistu odeću" predstavlja samo jedan segment naše misije koja kaže da sva deca zaslužuju da žive u toplom, bezbednom i podsticajnom okruženju, kako bi izrasla u zdrave, uspešne i srećne osobe. Pored doma punog ljubavi i podržavajuće sredine, važan preduslov za zdravo odrastanje je redovna higijena. To je, pored snažnog osećaja društvene odgovornosti, tačka susreta kompanije Henkel i naše organizacije - istakla je Vesna Mraković Jokanović, nacionalna direktorka SOS Dečija sela Srbija.
Poznato je da higijensko siromaštvo izuzetno negativno utiče na razvoj dece. Ne samo na njihovo zdravlje, već i na samopouzdanje, dobrobit, međuljudske odnose i budućnost. Kao odgovorna kompanija, Henkel je prepoznao značaj ovog problema, te je na globalnom nivou doneo odluku o važnosti podizanja svesti javnosti o istom i njegovom rešavanju.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Pepeo i garež je sve što je ostalo od dva spaljena automobila na Novom Beogradu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.