"Ovakve akcije su štetne, zbunjuju i zastrašuju žene": Poverenica o inicijativi za zabranu abortusa
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Shampita
Ponašamo se kao da su žene stvar, kao da živimo u nekoj zaostaloj islamskoj državi. Svake nedelje nastrada po jedna žena od strane svog bivšeg/sadašnjeg partnera. Niko se ne bavi nasiljem u porodici. Kada je dokazivanje očinstva u pitanju tu se ponašamo kao u srednjem veku. Šta je sa momkom koji tuži Miroslava Ilića sa ciljem utvrđivanja očinstva? Koliko decenija unazad se koristi DNK analiza? Jel problem da sud naloži DNK analizu i da se odma ustanovi da li je ili ne otac? Nije on jedini. Koliko je sporova koji nisu okončani a predmeti stoje u nekim fiokama? Koliko zaista muškaraca plaća alimentaciju a koliko njih izbegava? Koliko njih je pobeglo sa lica zemlje kada su čuli da su im partnerke trudne? Koliko je tražilo od njih da abortiraju? Koliko žena same podižu decu koju su očevi odbacili? Nek država prvo reši sve gore navedene slučajeve pa nek onda neko krene da se bavi pitanjem abortusa. Dokle god muškarci mogu da seju decu, da ih ne priznaju, ne izdržavaju, ne školuju i ne brinu se o njima nemaju prava da odlučuju šta će žena da uradi sa svojim telom.
C 3
Zabrana abortusa bi bila povratak u primitivnost i zaostalost i treba da bude prošlost,nataliteta ne može biti prinudno.