Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje
Novogodišnja Coca-Cola kampanja, ističući praznični duh, ove godine slavi zajedništvo. Čarolija se upravo krije u trenucima koje delimo jedni sa drugima, bez obzira na fizičku udaljenost. Deljenju nas uči i novogodišnji Coca-Cola TV spot, kroz priču o dečaku koji pokreće čaroliju pravljenjem dimnjaka od kutija u zgradi u koju se nedavno doselio.
Ovo je prva Coca-Cola novogodišnja kampanja zasnovana na brend filozofiji nazvanoj Real Magic. U pitanju nije kratkoročna kampanja, već filozofija brenda. Na ovaj način kompanija slavi čaroliju koju svi ponaosob posedujemo. Sa osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole i logotipom nazvanim "Zagrljaj", slavimo ljubav, prijateljstvo, drage uspomene i neočekivane, jednostavne trenutke koji nas inspirišu.
U istom duhu, novogodišnja kampanja veliča i slavi ljudsku dobrotu koja je više nego ikada potrebna, a malo mašte i dobre volje je sasvim dovoljno da se pokrene čarolija zajedništva. Jednostavna i optimistična poruka jedinstva, uključenosti i pozitivne energije nas podseća da sve što nam je potrebno jesu zajednički trenuci koji nas povezuju u ovom nesavršenom svetu.
Pogledajte celu priču na sledećem linku.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ceca
Nisam neki veliki ljubitelj coca cola soka{ Jesu moji ukućani}, ali zaista svakw godine željno iščekujem njihovu novogodišnjuu reklamu. Zaista donosi praznik u kuću ❤️
Podelite komentar