Mala pobeda za Marinu, diskriminisanu na prijemnom: Ministarstvo traži rešenje za učenike ometene u razvoju

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Realno
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Iz ličnog iskustva

    16. oktobar 2021 | 14:38

    Davno, kao mlad profesor, naivno sam pitala psihologa škole koliko dece se upisuje u specijalno odeljenje. Odgovor je bio "do 2%, kao u ostalim skolama". Dakle, bitno je da ne bodemo oči. Osim toga, potrebna je saglasnost roditelja. Inkluzija to nije rešila, jer većina dece sa problemom uopšte ne može da prati redovnu nastavu, koliko god je prilagodjavali. Samo se opterećuju nastavnici, koji nisu stručni za rad sa tom decom, a zapostavljaju ostala deca. I sve se to radi zbog nerealnih ambicija roditelja, a ne dečijih. I mnogo manje košta. Toj deci trebaju posebne škole, obučeni nastavnici, i osposobljavanje za zivot. I mogućnost da razvijaju svoje talente, ali na način prilagođen njima.

  • Sloba

    16. oktobar 2021 | 12:36

    Prosto u svim umetničkim školama mora biti mesta i za ovu decu.Otvorite odsek u srednjoj skoli za decu ometenu u razvoji ili invalidnu i taj odsek uredite po inklizivnom modelu.Kada zavrse pisace da su zavrsila srednju skolu odsek taj i taj ali ce imati pravo na željeno obrazovanje i ono za koje imaju dar.Ko sme da kaze gde je granica ovoj deci i da tako olako kaze da roditelji prihvate njihova ogranicenja, pa i slikar Van Gogh je bio "čudan" ali je najveci umetnik u istoriji.

  • Dragan Marinkovic

    16. oktobar 2021 | 11:55

    Npr. Zakonom odrediti da u svakom odeljenju umetnickih zanata, budu dostupna tri mesta za decu kojoj je potrebno vise paznje . Oni citav zivot idu u kreativne radionice.Zasto im uskratiti njihovu ljubav, kreativnost, zivot i obrazovanje. Moze se...Ima mesta za sve,sve je manje dece u Srbiji. U ostalom...koliko sumnjivih diploma ima ,,visokih skola,, na bitnim pozicijama? Zato se ne sme uskratiti pravo obrazovanje onima koji hoce da se skoluju. Za mene su uvek bili stub drustva prosvetni radnici,mislim da oni treba najvise da se bore za ovakav slucaj. Zao mi je sto su tihi,sto se nasa najveca i jedina pamet ne cuje.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA