Avion sa ugašenim motorom sleteo u Beograd: Spisak incidenata i broj žrtava u civilnom saobraćaju

 ≫ 

Komentari

  • Lord

    27. jun 2021 | 08:23

    A "onaj" helikopter ne smete ni da spomenete...!?!

  • Brka

    27. jun 2021 | 07:56

    Kako sa ugasenim motorom ,možda na ler ga spustio!?

  • Mixx

    26. jun 2021 | 22:06

    Pa gde ce nego u srb

  • Lončar

    26. jun 2021 | 21:56

    Sigurica.

  • misko

    26. jun 2021 | 20:23

    To je onaj iz Crne Gore posto je kupljen sa jednim motorom!

  • Vlada

    26. jun 2021 | 20:07

    Pa sta.Vazduhoplov moze da bezbedno leti i da jednim motorom u slucaju da mu se tokom leta drugi pokvari.ATR kao turbo-elisni avion ima cak i mogucnost ogranicenog jedrenja ukoliko mu ne rade oba motora.To se uglavnom nikada desava.Ukoliko na ATR-u recimo otkaze 1 motor,drugi odmah automatski ide u povisen rezim rada.U up trim poziciju na 115% snage.Ali to su sve ekstremi.Boeing 767 je prva letelica kojoj je dozvoljen let preko bare (long range) kao vazduhoplovu sa samo 2 motora.Nije FAA lud.Znaju sta mize a sta ne.Piloti imaju scheduled i unscheduled procedure i postupaju po letackim prirucnicima u slucaju bilo kakvih desavanja tokom leta koja nisu uobicajena.Sve im je dato.Sve moguce situacije.Ne rade nista na svoju ruku.Takodje je bitno da li je u toku leta doslo do komandovanog gasenja motora od strane posade kao u datom primeru (usled malog pritiska ulja u sistemu) takizvani "in flight shut down" ili se motor sam ugasio na primer u zoni leta gde se pojavila vuklanska prasina pa nema dovoljnog usisavanja dinamickog vazduha u zoni fena.Takozvani "flame out".Da ne smaram vise.Vazduhoplovi su sigurna prevozna sredsva i 90% obuke letaca se svodi na moguca a nepredvidhenja desavanja u toku samog leta.

  • Ja sam isto čuo

    26. jun 2021 | 19:17

    da ti "insotrani" avioni nisu neki kvalitet.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA