Roditelj neće smeti da tuče dete, ako to uradi sledi program: Novi Porodični zakon opet deli javnost

   ≫ 

Komentari

  • selena

    5. jun 2021 | 06:31

    Nikakav problem od sada ce biti sa decom “popricacemo kad dodjemo kuci” pa batine u svom domu.

  • Hope

    4. jun 2021 | 12:06

    Da li ste realni???

  • Mihajlo

    3. jun 2021 | 12:05

    Lako je tuci slabije od sebe i iskaljivati bes nad slabijima. Mene je moj pijani otac kada sam bio mali uvek tukao bez razloga. Dodje kuci pijan i udara nas. Tukao mi je i majku. Sta sad ovaj zakon kao beskoristan? Ovo je za zastitu od nasilnika!

    • 3. jun 2021 | 14:01

      Brundo

      @Mihajlo

      To je drugo.Mene su i otac i majka a nikad u zivotu kap alkohola nisu popili.A ja najstarije dete u porodici pa jos musko.Deda i baba bi me uvek branili.

    • 5. jun 2021 | 11:52

      Mima

      @Mihajlo

      Nisu svi roditelji pijanci i nasilnici. U suštini nisu svi isti.

  • Kata

    3. jun 2021 | 11:57

    Pa da zbog ovakvog idiotluka imamo vrsnjacko nasilje, odbeglu decu i totalni kolaps skolstva POSTO DECA IMAJU SVOJA PRAVA!!! Sa zapada smo uglavnom pokupili najgore stvari, e pa sada lepo posto deca imaju svoja prava, kada izvrse krivicno delo, LEPO PO ZAKONU ZAPADA DA IM SE I SUDI U SKLADU SA TEZINOM DELA!!! A drzava neka ih hrani i vaspitava, POSTO IM JE I DALA TA PRAVA!!!

  • Mima

    3. jun 2021 | 11:22

    BATINA JE IZ RAJA IZAŠLA, A NOVI ZAKON IZ PAKLA DOLAZI !!!

  • Mila

    3. jun 2021 | 10:47

    Sram vas bilo! Da ucite roditelje kako da vaspitavaju decu? Da se razumemo nisam za fizicko nasilje nad decom, postoji drugi nacin lepog vaspitanja. Da li je u tom programu lecenje dece, od teskih bolesti? Roditelji cupaju kosu sami sebi, nemaju para da lece decu. Salju se SMS poruke za to. A vi pricate o njihovom vaspitanju. Prepustite roditeljima da to ucine, a vi brinite o zdravlju, skolovanju, besplatnim letovanjima dece...

  • Seep

    3. jun 2021 | 10:40

    Da ne bi bio optuzen da bijem decu necu ih ni praviti jednostavnije je

  • Nevena

    3. jun 2021 | 10:39

    Nema veze, ako oni nas za koju godinu isprebijaju nije strasno, mi cemo biti krivi... Glupog li zakona

  • Radoznala

    3. jun 2021 | 10:24

    Hoće li smeti da ga "pegla"?

  • Biljana

    3. jun 2021 | 10:00

    Da li je majka koja je pre neki dan monstruozno ubijena od strane sina mlatila istog kad je bio mali, ili se za njega mučila, odricala, školovala na prestižnom fakultetu i doživela da živi život u strahu od njegove bahatosti i na kraju tragično nastrada? Koji zakon je nju štitio, državo, a i nas sve, samohrane roditelje, kad nam decu dohvati ovaj rijaliti-kriminalni život koji ste im velikodušno omogućili, pa naše mukotrpno nenasilno vaspitanje ode u vetar?!

  • Miki

    3. jun 2021 | 09:19

    "Tucite vašu decu čim primetite da liče na vas."

  • Gaga

    3. jun 2021 | 09:16

    Vakcina ima a hrane nema?

  • Zoran

    3. jun 2021 | 09:15

    Gospode boze sta ce sve dokoni da izmisle

  • E

    3. jun 2021 | 09:11

    Kad ga DRZAVA bude hranila, onda ce i da odlučuje u mojoj kući!!!! To je to moj narode!!! Rasturanje porodice!!!!!!!

  • Lord

    3. jun 2021 | 09:09

    Nakaradan zakon,kao i vecina stvari u ovoj banana drzavi.Posledice ce se vrlo brzo videti,jadni ovi sa malom decom,ja da sam mladji vala ih ne bi sad ni pravio...!

  • Mikica

    3. jun 2021 | 09:06

    Mene je mama izmlatila nekoliko puta, i nisam joj zahvalna, istraumirana sam. Svoju djecu vaspitavam bez batina, i slušaju me. Ali nije sve do roditelja, prosto ima ne razumne djece... koliko god se otac ili majka trudili drugim metodama vaspitavati ono jednostavno traži batine. Ovo je mac s dvije oštrice.

  • Adrijana

    3. jun 2021 | 08:40

    Sin od moje drugarice je jedan dan došao iz škole i rekao da mu je učiteljica rekla da prijavi ako ga majka udari zbog nestašluka.Ona mu je odgovorila da može slobodno da je prijavi ako dođe do takve situacije ali da bude svestan da će onda po njega da dođu ljudi iz centra za socijalni rad i da ga odvedu u dom ili hraniteljsku porodicu da živi s nepoznatim ljudima.Mali više nikad nije spomenuo tu temu a drugarica je otišla u školu da pita učiteljicu šta će se desiti kad dete za nekoliko godina digne ruku na majku,na čijoj strani će tad biti zakon i država.Učiteljica je ostala bez odgovora na to pitanje.

    • 3. jun 2021 | 08:56

      Dijana

      @Adrijana

      Dete samo prenosi naučene obrasce ponašanja. Ako njega tuku nije neobično da se on u kasnijim godinama isto ponaša. Ne TUCITE DECU!!!

  • Tom

    3. jun 2021 | 08:19

    Deca nam sve gora i gora. Sa takvin zakonom, otvara se pandorina kutija. Naravno da ima krvnika roditelja koji preteruju ali "vaspitna" cuska je odavnina prisutna.

  • Biljka

    3. jun 2021 | 08:13

    A kada se dete razboli, , mi ih lecimoi SMS porukama. Hocete od dece debile, mesate nam se u vaspitavanju dece. Moje dete smo vaspitavali ponekad i batinama Uostalom, nije dzaba narodna izreka, majka bila, majka mila. Da nije bilo i batina, ko zna sta bi bilo sa njima. Hvala bogu sada svi situirani , i nista im ne fali. I ja sam dobijala batine, i evo me, ziva i zdrava, sada sam im zahvalna na tome.

  • Bond

    3. jun 2021 | 08:10

    Poneka vaspitna mora. Ali ako dete sa 4 ili 5 godina pravi nerazumne probleme treba malo i kod psihijatra.

  • Roditelj

    3. jun 2021 | 08:02

    Razvalio sam usta pričajući, "ne istrčavaj na ulicu udariće te auto", "ne diraj struju udariće te", "ne stiskaj psa uješće te", "ne bacaj mačiće boli ih"... Ne ovo, ne ono, sto puta ne. Sve je uzalud dok ne oseti na sopstvenoj koži. Onda je došla situacija da je dete ujeo pas, tek tada je shvatilo da ne sme da ga dira. Bolje je da dobije jednu dobru pljusku po guzi seldeći put nego da ga udari auto ili struja ne daj bože, da bi konačno shvatilo. Pa, bolje i da shavti da će dobiti batine nego da ne shvati da će ga nešto ubiti...

    • 3. jun 2021 | 09:32

      Srboljub

      @Roditelj

      Opomenama se dete ne vaspitava nego druženjem i vremenom odvojenim samo za njega a ako nemate vremena za decu vas treba kazniti a ne decu. To" ne diraj ne idi i ne radi to" nije vaspitavanje već izbegavanje vaspitavanje!!!!!! A ako nećete da vas dave deca ne radjajte ih. Nema opravdanja za nebrigu dece! Ljubav je sve što im treba ali neki misle da su to pare i mobilni, kompjuter, tablet itd???? Nemaju vremena za decu? Desila im se deca? Takve treba tući. Odrasle.

  • Pravoslavac

    3. jun 2021 | 07:57

    Ljudi moji da li vidite da sve vise i vise tonemo,zato su nam deca takva,prodju ulicom neznaju ni dobro jutro da kazu...

  • паун 54

    3. jun 2021 | 07:46

    БАТИНА ЈЕ ИЗ РАЈА ИЗАШЛА.

  • Filip

    3. jun 2021 | 07:26

    Ako ih ne tuku roditelji kad su mali, kad porastu tuce ih policija. .

  • Miki

    3. jun 2021 | 07:26

    A baba i deda?

  • Aca

    3. jun 2021 | 07:22

    Nijedan zakon kod nas se ne sprovodi pa neće ni ovaj. Papir trpi sve. Kako će dete dokazati da ga roditelji tamburaju? Ja moju oplavim i mirna bačka. Pali sa trešnje ako neko pita. I to tuđe.

  • 534

    3. jun 2021 | 07:19

    Bijem tuđu decu po kućama. 25 € na sat.

  • Novica

    3. jun 2021 | 07:15

    Zakon je smesan. Ovo je samo podrska deci roditelj se vise ne pita nista.. Imacemo nove manijake, djilkose i jako lose ljude...

  • Rs

    3. jun 2021 | 07:02

    Batina je iz raja izasla toliko o ovom glupom zakonu!!

  • Vukodlak

    3. jun 2021 | 06:59

    Direktno mesanje u porodicnu zajednicu, A hocete li VI da mu kupite :cipele,patike, kompjuter i td. Nisam za preteranu silu, ali poneka packa dobro dodje.

  • Hororka

    3. jun 2021 | 06:55

    Nekoliko puta sam dobila dobre batine i to zasluzeno. Efekta je imalo i ne smatram da sam istraumirana. Ucenje roditeljstva.. Koji debilizam.

  • hogar

    3. jun 2021 | 06:49

    nakaradni zakoni isto. kao o jeziku, knjige nam pisu i vaspitavaju Nemci pa nije ni cudo sto su deca sve besnija i besnija.... po ovome duzan si da dete paziscuvas, hranis, oblacis i sve pigodnosti da mu obezbedis ali ce ga vaspitavati ulica..... eto nama novih velja nevolja.... idemo ko drustvo u ambis.....

  • Peđa

    3. jun 2021 | 06:45

    Komšiju sin prijavio za nasilje u porodici jer je naišao kad je uzimao pare za pivo sa društvom. Policija ga privela na 24h da ga izmesti iz stana plus razgovor sa socijalcima, sinčić ostao u stanu. Pet dana kasnije policija dovodi sina na vrata ocu zbog obijanja trafike sa drugarima i kaže mu da je on kriv za vespitanje deteta. Ko je ovde lud u priči.

  • Welcome to Serbia

    3. jun 2021 | 06:45

    Ne moze roditelj ali dete oca i majku moze...

  • Peđa

    3. jun 2021 | 06:37

    Znači, 14 god.odluči da ide u 22h sa društvom napolje ja ne dam on me prijavi ja sam kriv. Ako ipak ode i policija ga privede i dodje meni na vrata ja sam opet kriv. Malo ste nejasni gde je tu država koja daje prava, ali ne kaže šta su obaveze svih činilaca. Čini mi se da nam baš zadirete u intimu porodice, bolje brinite o besplatnom školstvu, narkomaniju, kriminalu, zaposlenju. Moja deca moja briga.

  • VladimirR

    3. jun 2021 | 06:28

    Ja ovo između redova tumačim kao preporuku da decu ne bi trebalo ni rađati ako ih ne smeš vaspitavati kako tradicija nalaže.

  • Uros

    3. jun 2021 | 06:21

    Jel hoćete da kažete da su u prošlosti deca loše vaspitavana?Pa vi niste normalni sad je sve izopaceno deca nikad gore ponašanje nemaju.

    • 3. jun 2021 | 11:05

      Duka

      @Uros

      Gledajući kako se vlast i oni koji nasuče ponašaju onda da se složim da su oni proizvod lošeg vaspitanja :grubost prema deci,ne poštovanje starijih, obezbređenje poštenja i ljudskog života.Ali šta ćemo da kažemo za budućnost jer su sad njihova deca vaspitavaju po istom modelu a onda će ih naslediti.Zato ovim Zakonom treba potpuno uništiti porodicu i autoritet roditelja da bi se lakše komandovalo hordama poslušnika i siledžija.Moj predlog je : ne rađajte decu u Srbiji,u svetu ima država gde će biti srbi na ponos svojih roditelja i vlasti tih država.

  • Made in ...

    3. jun 2021 | 05:57

    Ja sam ih pravio, ja cu da ih bijem. Kad mi ih oni budu pravili, oni neka sprovode zakon.

  • Dejan

    3. jun 2021 | 05:56

    Znači dete može celu kuću da prevrne i sve porazbija a mi treba da brojimo?

    • 3. jun 2021 | 11:40

      Ja

      @Dejan

      Da. Do 10. Ako smo i dalje besni ponovimo i tako u nedogled ili dok se dete ne okrene i tresne nas u nos sa rečima da prekinemo jer ga brojanje nervira. Ovo je za plakanje...

  • Ris

    3. jun 2021 | 05:54

    Ovaj zakon je gori od uranijuma.

  • NapreDNO

    3. jun 2021 | 05:34

    Deca danas uce od parova, farme, reality.....

    • 3. jun 2021 | 11:11

      Duka

      @NapreDNO

      Danas je deci najbolji učitelj predsednik koji ništa ne poštuje,sili se nad slabijima i niko mu nije ravan po samohvalospevu i dramskim predstavama.Tako su ga vaspitali.

  • Veljko

    3. jun 2021 | 05:29

    Ako donesu ovaj zakon,izaći u što većem broju na ulicu,i protestvovati,ovo je sramota. Država sistemski uništava porodicu,razbila je sa zadrugom,parovima,i sa ogromnim brojem žena,koje se isto operišu,i skidaju gole,a ovo će biti konačan udarac. Ako ne sprečimo,posle će socijalno otimati ljudima decu,i davati je bogatašima.

  • Zz

    3. jun 2021 | 05:26

    Bolje je da dete dobije samar i da se posle toga sve smiri, nego da roditelj pocne da mrzi dete i psihicki ga maltretira.

  • Љуба

    3. jun 2021 | 05:26

    Још један разлог због чега нам је морталитет већи него наталитет. Чисто зло преузимамо по директиви.. Јер ипак је то "за нашу децу"! Још бре памтим све батине од родитеља и баба и деда, учитељица, наставника, тетки.. Тако ћу и ја ову моју двојицу (и идемо даље), васпитавати: по заслузи, јер ми је тако и чукундеда васпитаван. Тих 80 испраних мозгова који су продали веру за вечеру Уницеф-у за пар хиљада евра месечно претпостављам да су "узорни" грађани са по троје и више деце која су им одрастала уз задруге, парове, тик токове, он лајн наставе, кол оф дјути, Беливукове, Митровиће, баке Прасиће, порнографије, Карлеуше, мамицама и татицама са керовима уместо деце, комшијским примером знојем зарађене флоте аутомобила и вила, итд.. итд... Моја Србијо.. Збогом!

  • Jln

    3. jun 2021 | 03:24

    Onda će oni tući nas. Vidjećete porast kriminala i nasilja među djecom. Osiliće se onda tek. Čim se rode, tutnuće im zakon u ruke, da njih niko ne smije da tuče...

  • Bojan

    3. jun 2021 | 01:16

    Jel to vazi samo za Srbe u Srbiji? Za Rome to sigurno ne vazi, jer se oni non stop lemaju i svadjaju ko konji dan i noc.

    • 3. jun 2021 | 08:25

      Goran

      @Bojan

      Ocigledno za Rome u ovoj zemlji postoje drugi zakoni.

  • Бода

    3. jun 2021 | 01:16

    Обиђите мало школе (основне) и погледајте однос деце према учитељима и наставницима! Слажем се да децу не треба тући већ поједине родитеље. Како да се понаша наставник кад му ђак (7. разред) каже у школском дворишту пред другом децом - сисај га мајмуне, а овај се прави да није чуо!? Зашто, зато што зна да нема начина да санкционише такво понашање! Барем 30% просветних радника је на лоразепаму или посећује психотерапеуте. Донети строга правила понашања и придржавати се истих!

  • Srkimaja

    3. jun 2021 | 01:09

    Mislio sam da pravim i trece ali ovo nema smisla ,bice nas sve manje i manje...... ne mozes jednom dokazati pricom a ne troje cetvero......

  • Avangar

    3. jun 2021 | 00:54

    Idemo na selo ljudi, tamo nema ove birokratije koju nam namecu sa zapada.

  • H.

    3. jun 2021 | 00:46

    Za ozbiljno zlostavljanja to može , ne diži ruku na svoju kriv

  • Veselin

    3. jun 2021 | 00:44

    Dosta je vise mijesanja u porodicu najbolje zakoni da nam određuju kako ce mo vaspitava djecu. Dosta nam je evropezacije i nemoral i punih usta demokratije. Odj..ite vise.

  • Realno

    3. jun 2021 | 00:44

    Ima da ga bijem kao konja sve dok ne napravim coveka od njega...i nas su bili naši roditelji i hvala im zbog toga.

  • Blok

    3. jun 2021 | 00:21

    Zlo (nametnuto sa Zapada nejakoj Srbiji)!!! Zna se sta je brižna roditeljska packa prema ljudskom biću-malom čoveku koje roditelji beskrajno vole, a sta je nasilje u porodici. To su ogromne razlike. I ta packa mozda bude nekad u celom detinjstvu a mozda ne bude nikad. Ovakav zakon Srbija ne sme da dozvoli, bez obzira koliko bili slabi. Treba se izboriti kod ovih zapadnjaka sto pokusavaju "brigom" da nas emancipuju da to kod nas ne pije vodu. Ne znam.. Prete li opet bombama i genocidom-zračenjem osiromašenim uranijumom?? Pobili su 72 dece 99te, da ne govorim koliko su u savezničkom bombardovanja pobili, a koliko su tek i koliko će tek od posledica bombardovanja pobiti??? Takvi se brinu o nama???

  • U ludnicu

    3. jun 2021 | 00:20

    Gospoda koja zele da prave debile od dece u ludaru,decu treba vaspitavati i lepim ih uciti,ali ponekad ta deca nadju pa zadju,pa prave cirkus a sve imaju,po dupetu nije strasno a zna da bude i korisno,isto tako dete treba kad nesto pogresi da zna da ce mu se nesto uskratiti,eto moje dete danas ujelo tudje dete u vrticu jer mu nesto nije po volji bilo i sta ja treba da radim sad,a milijardu puta sam mu reko najlepse mogucim recnikom da to neradi,jer treba da se bijem sa tudjim roditeljima oko decijih nestasluka,kazna mu je bila nema u park,jel sam negde pogresio,prosvetlite me molim vas,ili trebate da sam ga izudarao po guzici da mi ga oduzmete i date u hraniteljsku porodicu punu ljubavi,NARODE MOJ SVI NA ULICU,ma sta i ja glumim budalu pa piskaram ovde ko debil da me proglase za ludaka

  • Džoni

    2. jun 2021 | 23:59

    Jbt,je li ovo normalno? Mi sve idiotske zakone usvajamo,a one koji valjaju,od njih bežimo ko đavo od krsta. Svi ovi zakoni imaju za cilj totalnu debilizaciju društva,kako bi se lakše kontrolisali...Treba definitivno da se izađe na ulice,jer drugačije ne vredi...niko te ništa ne pita,samo je odjednom nešto usvojeno I to je to...Ne znam više šta reći...

    • 3. jun 2021 | 07:33

      D

      @Džoni

      Glasli ste, sta bi jos da se ti pitas ?😀

    • 3. jun 2021 | 11:21

      Duka

      @Džoni

      Kao što se vidi ,vakcinacija je najmanje zlo koje nas je snašlo:primiš ili ne primiš vakcinu.Ali zakon o "vaspitanju dece ",e to je već dugoročna prisila

  • Црни Груја

    2. jun 2021 | 23:54

    Јесте, детету од две године можеш објаснити да мора да те држи за руку на улици јер ако изађе на пут, може изазвати саобраћајну незгоду... Можеш објаснити да не треба да дира утичнице јер може доћи до напонског пробоја и да његово тело може постати проводник до уземљења... Можеш мало сутра. Први пут кад крене према утикачу пуцнеш га по гузици, такони други пут, трећи пут неће. Деца не знају зашто неке ствари не треба да раде, али морају да прихвате као аксиоме ствари које им говоримо. Најбоље решеење за то је баатиина. Не говорим овде о злостављању деце већ узмеш шибу па по гузици или ногама. Никако шамарати децу или нешто слично. Батина ИСКЉУЧИВО као вид васпитања.

    • 3. jun 2021 | 06:48

      sk

      @Црни Груја

      Šibu po nogama...? Dvogodišnje dete? Znate li vi koliko to boli? Zašto ne osigurate utičnice, u kom veku živimo? Zašto je malo dete u stanju da vam se istrgne iz ruke na pešačkom...? Deca su vam nemirna jer ste vi živčani, dete batine ne zaboravlja a poneko i uzvrati u odraslim godinama bogami (vidi crnu hroniku). Šta vam to znači "otac me lemao sad imam familiju i kuću", imaju je i mnogi koji nisu udarani.

  • Luka

    2. jun 2021 | 23:47

    Imam ja jednog poznanika koji je mazio i pazio svoje dete pa mali sad ne zna pertle sam da zaveže. Mene su lemali za svaku sitnicu pa sam izrastao u čoveka, a ne u seka persu. Dosta bre više s ovim, ovo uništava decu a ne prebijanje.

    • 3. jun 2021 | 08:06

      Boki

      @Luka

      Jedna je priča da ne vaspitavaš dete, druga je da ga ne tučeš. To nije isti pojam. Slažem se da je objašnjenje ovog zakona bezveze, ali batinama nećeš naučiti dete da veže pertle. Naučićeš ga da ne skače sa terase jer će dobiti batine npr. ali ga nećeš naučiti nekim lepim stvarima i veštinama tako što ćeš ubiti boga u njemu...

  • Radivoje

    2. jun 2021 | 23:45

    Bolje da ga ja mlavim sad , nego Milicija posle ! .😬 U mojoj kući vrede moji zakoni ! .

    • 3. jun 2021 | 06:44

      Vesna G

      @Radivoje

      Na žalost ni policija ne sme ,tako da nam samo ostaje da se za koju godinu cita sve vise vesti u crnoj hronici sin /cerka ubili ,majku /oca.kao i sad ovaj bakvan od 25 g sto je ubio majku i seo da igra igricu...Sreca odgajana sam i odgajala za vreme dok se smelo vaspitavati decu,sad mom sinu nek je bog u pomoci i da ja unuce onda vise ne cuvam

    • 3. jun 2021 | 06:53

      Peđa

      @Radivoje

      Grešiš,ma pogledaj ga popreko pa neka te prijavi, letiš iz kuće na 24-48sati spavaćeš u parku jer se baviš nasiljem u porodici. Kad se dete pobije ili napravi neku havariju opet si ti kriv jer nisi stalo eno detetu nacrtao da se to ne sme. I ići ćeš na razgovore sa socijalcima i psihijatrom da ti objasne da grešiš.

  • Trucko

    2. jun 2021 | 23:43

    Ma izudarao bi ja to pa čik ako sme da pisne. I ako pisne posle ga opet olešim od batina.

    • 3. jun 2021 | 06:56

      Peđa

      @Trucko

      Dobiješ 3 godine zatvora zbog nasilja u porodici i zabranu prilaska, socijalna služba ti bude druga kuća,jer u svoju nećeš smeti da udješ.

  • Ivan

    2. jun 2021 | 23:42

    Jok, nego cu da ga pustim da se bacaka po prodavnici. Da vristi ako nesto ne moze, da se dere na mene ako mu nesto zabtanim. MORE...

  • HOT OGLAS

    2. jun 2021 | 23:41

    Tvoj daljinski je na 2 metara od tebe. 😛

  • laki

    2. jun 2021 | 23:39

    Otišli smo u ....!

  • A. P

    2. jun 2021 | 23:37

    Sa ovim zakonom opasce radnje dece.

    • 3. jun 2021 | 07:01

      Peđa

      @A. P

      Neće opasti, gej populacija će voditi brigu i zaštitu tvoje dece, ti ćeš statirati kao u filmu .

  • Yasna

    2. jun 2021 | 23:35

    Dok su deca dobija batina kasnije su se roditelji voleli postovali I ljubila. A sad cim viknes odma nasilje pa zato sad samo citamo kako deca ubijaju roditelje Bas glup zakon nikom nije skodila jedna . Ps nisam za nasilje I zaostavljanje

  • A. P

    2. jun 2021 | 23:34

    Moral nije na prodaju.

    • 3. jun 2021 | 06:59

      Peđa

      @A. P

      Sve je na prodaju, samo je bitna cena. Gde ti živiš na planini, prodali ti državu a ti neznaš.

  • Fenix

    2. jun 2021 | 23:26

    Kakva glupost! Zato će oni da biju roditelje... Jezivo kako od dece prave debile, sve će biti gore i gore...deci daju prava, pa nisu deca rodila roditelje... strašno!

  • Ssss

    2. jun 2021 | 23:25

    Jadne li drzave, ovo je samo uvod za oduzimanje dece, treba evropi jos koje koliko toliko zdravo dete, jer su oni upali u jendek sa natalitetom, prouzrokovan sterilitetom,psihičkim problemima, raznim drugim incestima.... Jos kada se uzme u obzir da LGBT zajednica pocinje da vlada a zna se bar za sada da kada spojimo dva ista pola nema razmnozavanja vrste..... Nije problem u nekom kaznjavanju deteta(naravno da ima dosta slucajeva gde se preteralo), ali ce deca početi tuci nas, pa ce narod na ulicu da tuce onoga ko je ovaj zakon predlozi, sproveo, odobrio, jer ce biti manja kazna nego da svom detetu povuces uvo, zuluf, malo po dupetu...

  • Jelena

    2. jun 2021 | 23:24

    Mene je tata tukao kada sam bila mala vojnickim kaisem jer sam ga slagala. I danas danas pamtim te batine, ali posle toga vise mi nije palo na pamet da lazem. Imam 31 godinu, tukli su me po du*etu kad god napravim neku glupost, ali vise je bilo lepih stvari. I zahvalna sam roditeljima na svemu. Lepo sam vaspitana, zavrsila fakultet, zaposlila se, udala, imam divnog muza i nemirne curice. I sta mi fali. Oni ce da mi govore kako da vaspitavam decu. I opet ce da dodju neki koji nemaju veze sa pedagogijom ili psihologijom (kao sto je slucaj sa socijalnom sluzbom) da mi drze predavanje o vaspitaju dece. More svakome po vojnicki kais pa po golom du*etu one u skupstini.

  • Maja

    2. jun 2021 | 23:12

    A ko je pitao nas roditelje da li se slazemo,hocu da istupi taj Glavni koji je na kraju udario pecat na ovo I da nam ostavi broj mobilnog pa kada deca naprave problem da zovemo coveka

  • Prerada

    2. jun 2021 | 23:05

    Definitivno smo počeli da od dece pravimo debile.

  • Brundo

    2. jun 2021 | 23:02

    Nase zakonodavstvo poznaje samo polove a ne rodove.Rodovi su politicka kategorija.Doci ce se u situaciju kao u Kanadi da se roditelji kaznjavaju ukoliko sina nazovu sinom ili kcerku kcerkom jer se oni ne "identifikuju" sa time.Mnogo zla i greha ima u ovoj drzavi.Gde je veliko zlo, gde su greh i nemoral tu je potrebno veliko stradanje kao kazna.Sodoma i Gomora su unistene zbog toga.

  • Ana B.

    2. jun 2021 | 23:01

    Meni se ovaj zakon svidja. Kao malu mama me je cesto mlatila. Bez veze me mlatila. Kad sam krenula u prvi razred, samarala me je i cupala sto ne pisem lepo slova i slicno. Dugo me mlatila. Poslednji put kad sam pala ispit. Fakultet sam zavrsila u roku. I na istom (drzavnom u Bg) sam magistrirala i diktorirala. Ali nije zbog njenih batina. Rekla sam sebi, kad budem imala decu necu ih nikada tuci. Imam dve cerke. Ali sam ih par puta premlatila, a nisam trebala. Uvek zalim zbog toga. Niko nas ne uci da kontrolisemo bes. Deca nas nas dovode do ludila, ali mi ne smemo da ih tucemo. Moje su cerke sada velike, pri kraju su studija na drzavnim fakultetima. One misle da sam dobra mama, ali iskreno, bila bih mnogo bolja da ih nikada nisam udarila. Moglo se to izbeci, ali ja nisam znala kako. Jako sebi zameram zbog toga. Tuci svoje ili bilo cije dete je pretuzno. Jadna deca.

    • 3. jun 2021 | 00:31

      Ccc

      @Ana B.

      Da nisi bila bivena ko zna dal bi se sad hvalisala diplomom i porodicom, niko. Zato 🤫.

    • 3. jun 2021 | 00:48

      pera

      @Ana B.

      Sestro, ovakvi zakoni se donose pod formom zastite deteta a imaju za cilj da se roditeljima oduzmu deca i da se lise roditeljskog prava. Ne treba biti naivan. Isto je i sa zakonom protiv nasilja u porodici ili kako se vec zove, doveli su muskarce u poziciju da ne smeju da pisnu, mogu da ih strpaju u zatvor zacas i u slucaju razvoda prava su im nikakva, sto otvara ogromnu mogucnost za zloupotrebe. Uvek je na povrsini naizgled humani cilj a iza toga sledi dobro osmisljen dugorocni cilj, a to je ovde rasturanje porodice i braka. Sa cisto licnog i sebicnog aspekta, srecan sam sto sam neozenjen i nemam decu u ovom bolesnom i izopacenom okruzenju.

    • 3. jun 2021 | 01:01

      Vladimir

      @Ana B.

      Draga sestro jesi li bar trepnula kada si napisala sve ove glupsti....

    • 3. jun 2021 | 07:09

      Peđa

      @Ana B.

      Nije te dovoljno tukla, kad te ćerke prijave za nasilje jer ih ne puštaš posle 22h sa 13-14god.napolje sa društvom i kada ti službena lica kažu da ne činiš dobro svojoj deci, kada ih dovedu nadrogirane ili pijane tebi na vrata i opet kažu da si ti kriva jer ih rečima nisi ubedila da to ne rade. Misli malo o ovome.

  • mm

    2. jun 2021 | 23:00

    Malo, malo pa nam ubace kosku da se "glodjemo"! Dajte da se jednom SRBI slože, jer će ovo dodatno uništiti i onako dobrim delom razorene porodice. Normalni roditeli, nadam se da su u većini, neće ubiti svoje dete ako ga kazni šamarom ili udarcem po guzi, da bi shvatilo da je prešlo dozvoljenu granicu. Ne mislim na bolesne ljude koji zlostavljaju svoju decu, za njih treba menjati ZAKON. Dok budu vaspitavali roditelje, decu će nam vaspitavati ulica, kriminalci, tik-tokovi i sl. u mnogo većoj meri nego sada. KAKO IZAĆI NA KRAJ SA SVIM SVAKODNEVNIM GLUPOSTIMA KOJI NAM PRIREDJUJU?

    • 2. jun 2021 | 23:25

      Petronije

      @mm

      Tek cemo onda imati decu koja ce krenuti kriminalnim putem. Ukinuli smo smrtnu kaznu zbog toga ubistava kolko hoces. Uveli dozivotnu to sve narod placa. Zbog toga je Tito bio car, mogao si pijan da spavas na ulici niko nije smeo da te pipne, sad trezan strahujes u svojoj kuci. Ne smes da se branis i ako te ubijaju. Pa sad je panetan ko je izmislio ovaj zakon. Evropa ce da nam odredjuje sta cemo da radimo u svojoj kuci.

    • 3. jun 2021 | 01:12

      Bhm

      @mm

      Trpaju nas bezgranično,u slobodnom smo padu kao narid i društvo!Koliko smo se otumali i nismo hteli da postanemo bolesno društvo po bolesnim pravilima EU sektaša sada prednjacimo po usvajanju zakona nemorala,boleštine i antihrisćanskih načela!Sodoma i gomora se nadvila nad Srbijom i meko ti zdušno dozvoljava radi sopstvenih interesa.Daj Bože da se pojavi pravi ćovek nasuprot Vučiću i da nas oslibodi ovih okova i ucena jer srljamo u propast!Samo ne sadašnja opozicija,oni su 1000 gori od ove lose vlasti,samo neko nov i neuprljan!!!

  • Sram vas bilo

    2. jun 2021 | 22:54

    Decu da tucete, idite na ulicu silu prosipajte. MRSSSSS.

  • 500god

    2. jun 2021 | 22:54

    Koji program?Zadruga?Tamo ljudi drogiraju i guše protiv svoje volje..

  • A. P

    2. jun 2021 | 22:53

    Scenario dolazi sa zapada da bih se oslabio moral.

    • 3. jun 2021 | 00:53

      °°°

      @A. P

      Унапред осмишљен план за извршење деструкције у васпитању и очувању деце са циљем угасити све народе који су њихови неистомошљеници.

  • anjaaaaa

    2. jun 2021 | 22:53

    Ma more mlaticu ga ko vola u kupusu. 😂😂😂

  • KOSTAS

    2. jun 2021 | 22:51

    Da li treba SOCIJALNI CENTAR da nam VASPITAVA DECU?

  • Nemanja

    2. jun 2021 | 22:50

    Pa da mi dete postane Zoranahhh i jovana jeremić.... Alo ljudi batina je deo vaspitanja...

    • 3. jun 2021 | 07:12

      Peđa

      @Nemanja

      Miljanu, Anu korać i Kristijan si zaboravio. Bio bi ponosan otac.

  • Dex

    2. jun 2021 | 22:50

    Ma ima da ga mlatim i da napravim čoveka od njega ,a ne da ga vaspitavaju Zadruga i Parovi .

  • Pančevac

    2. jun 2021 | 22:49

    Najtraženiji hirurški zahvat će biti vazektomija.

  • ime

    2. jun 2021 | 22:49

    Znate zasto su deca u skandinaviji mirna i poslusna? Daju im se lekovi za smirenje, bukvalno ako je dete razdragano i jurca oni mu daju dijagnozu hiperaktivnost ili adhd i hop lekici od malena… znaci to su skroz normalna deca, ja sam pedijatar i u soku sam bio, proveo sam tamo 6 meseci na nekoj vrsti razmene i nisam mogao da verujem sta se radi.

  • A. P

    2. jun 2021 | 22:49

    Od svoje kuce je prolazno vaspitanje dece. A ne sa zapada.

  • mrki

    2. jun 2021 | 22:48

    Vi mi djecu niste ni dali ,niste ni podizali i brinuli se o njima niste ih hranili ni skolovali,pa bogami necete se ni pitati,jer bice belaja,bice belaja.

  • Sale

    2. jun 2021 | 22:45

    Pa i ovako se niko ne ženi ,žene neće da rađaju tako da taj zakon još malo neće nikoga da pogodi .

  • A. P

    2. jun 2021 | 22:41

    Netreba biti decu. Ali sa ovim zakonom gube roditelji autoritet kod dece. Pa mogi i roditelji da dobiju deblji kraj.

  • Shvatam

    2. jun 2021 | 22:39

    Za koga li smo glasali u Skupštini, da nam rasturi porodicu, tamo gde nas najviše boli.

    • 2. jun 2021 | 22:47

      Brundo

      @Shvatam

      Mnogi to misle.Istina je da postoji jedan deo naroda koji glasa za njih na namestenim izborima ali oni se ne biraju na taj nacin.Nametnuti su spolja tako da izbori nemaju nikakav znacaj dok ih oni sprovode.Bice ponovo bojkot pa ko izdrzi duze.Oni zavise od naroda a ne on od njih jer narod izdrzava drzavni aparat.

  • Brundo

    2. jun 2021 | 22:36

    Ne rade oni to jer ne znaju sta rade.O, verujte da i te kako znaju sta rade.Protiv naroda se vodi opsti rat na nekoliko osnova - pravni, finansijski, zdravstveni, ekoloski i narocito naglasavam moralni rat kako bi ljude izgubili vrline i tako potonuli u siva masu.Pa ce ta siva masa sutra bilo sta da uradi za saku dolara - da glasa za pare, da se vakcinise za pare, da proda dete za pare, da lazno svedoci za pare, da izda za pare, da laze za pare, da se uda/ozeni za pare i tako dalje.

    • 2. jun 2021 | 22:57

      Milorad

      @Brundo

      Mi to sve vec radimo, i za to nam se zatiru porodice, ne stradaju ljudi i omladina na bilo koji nacin, onako bez veze, Srbi ne veruju u karmu, kako se lepo ponasamo, sve vise verujem u ono Tarabicevo, svi Srbi ispod jedne sljive.

    • 2. jun 2021 | 22:58

      Shitoshi

      @Brundo

      To vec radimo, zato se ovima na vlasti i moze da usvajaju zakone koji ce da idu jos dublje od toga sto si napisao

    • 2. jun 2021 | 23:25

      Brundo

      @Brundo

      Milorad Neki rade a neki ne.Evo moje domacinstvo je dokaz tome.Decenijama komunisti dolazise da teraju dedu i oca da udju u KPJ.Oni nisu hteli ni po cenu glave.I tako su izdrzali decenijama da na sebe ne stave taj sramni zig petokrake.Djavo je Hristosa kusao 40 dana dok je bio u pustinji i nije uspeo da ga slomi.Ljudi moraju jaki da budu.Jaci od zla koje ih napada.Bez brige, pravedni uvek budu nagradjeni a nepravedni budu kaznjeni.Pre ili kasnije.Znam koliko hocete takvih primera.

  • Taxista

    2. jun 2021 | 22:31

    Čita li neko iz vlasti ove komentare? A, ne nepismeni.

  • Brundo

    2. jun 2021 | 22:29

    Moze li retroaktivno kao porez za frilensere posto su me otac i majka, inace vrlo strogi ljudi, kad sam bio dete samarali, sibali motkom, sibali kaisom, udarali pesnicama, bacali niz stepenice i vezivali za drvo?Ne zameram ja njima.Oni su hteli da ocvrsnem i postanem covek kako bih bio spreman za doba koje dolazi.

    • 2. jun 2021 | 23:02

      Vlada KS

      @Brundo

      Veruj mi brate, za ovo sto nam sledi, malo su nas bili...

  • 0008034

    2. jun 2021 | 22:29

    Vas, koji pisete zakone, cu da pitam, sigurno ...

    • 2. jun 2021 | 22:36

      Radoznala

      @0008034

      Njih treba pitati koji profesionalci su učestvovali u obuci njihovih roditelja! Ili njih samih!

  • Srle

    2. jun 2021 | 22:28

    Pratimo strane zakone, a gde je dečiji dodatak za svu decu bez obzira na primanje ličnog Dohotka roditelja.

    • 2. jun 2021 | 23:29

      maki

      @Srle

      Najgore od svega što sa (razvijenog) nam ZAPADA prepisujemo samo loše, nemoralne ZAKONE I nametnuta uputstva asve ono vredno, lepo i n

  • Рке Коке

    2. jun 2021 | 22:27

    Доношењем овог закона,свесно нисте шта ће те урадити родитељима а касније деци њиховој.А тек та деца те деце то тек ће се видети.Правите законе да ви се додворили Европи е Србијо.....

    • 3. jun 2021 | 08:19

      Pa

      @Рке Коке

      Jedino oni hoce u EU i sve ce da urade. Nas niko ni ne pita nista!

  • Laki

    2. jun 2021 | 22:25

    Pa ti svi nebulozni zakoni što stižu sa izopačenog zapada su napravljeni da se razjedinjuje porodica. Nesmeš da udariš dete a ono će posle roditelja da udari i da raskućava kuću maltetirajući roditelje tražeći pare za drogu. To se namerno i radi roditelj radi od ujutru do uveče ne može ni da vaspitava dete zato je tako i napravljeno zapadnjačko radno vreme i ovi zakoni.Kod nas se sve ono loše sprovodi što novi svetski poredak diktira.Kao i ova sadašnja situacija koja je aktuelna u celom svetu koja je satanistička.Zašto se ne pobunimo svi protiv svega,dokle će mo ovako dogurati ako ćutimo i sve ovo aminijemo da nam kroje drugi kako će mo da živimo kao robovi.

  • Татјана

    2. jun 2021 | 22:22

    У животу сам добила само једном батине од мајке, јер сам као мала тражила сладолед и батргала се на тротоару да би ми га мајка купила. Од тад ни једном нисам мајци приредила сличне сцене, тако да не каже се џабе да је батина изашла из раја. Превелике слободе доводе до самоуништења нације, што и јесте циљ овом глобализму да лакше руководе светом и људима.

  • Haha

    2. jun 2021 | 22:20

    Ima li dotična doktorka dece?😒

  • Minaaa

    2. jun 2021 | 22:20

    Svaki normalan roditelj se bori za svoju decu da ih izvedemo na pravi put mučimo se radimo da sutra budu pošteni ljudi ovo šta država hoće vodi nas roditelje i decu u ambis znači oni mene mogu ubiti ja ne smem ništa more neće moći da digne ruku na bilo koga nedao im bog da samo krenu

  • Maki

    2. jun 2021 | 22:19

    Niko ne moze da voli moje dete od mene.Ako ga ponekad mlatnem po guzi to nije maltretiranje ni zlostavljanje.To je za njegovo dobro i kraj price.

  • Maja

    2. jun 2021 | 22:18

    Narode moj ujedinimo se konacno!Necemo valjda da cutimo i kada trguju sa nasom decom??? Moraju da znaju gde je kraj,tacka!

    • 3. jun 2021 | 05:32

      Veljko

      @Maja

      Ako tada ne izađemo na ulicu,onda nam stvarno nema spasa.

  • Grda

    2. jun 2021 | 22:13

    Uskoro ocekujte da deca pocnu da tuku roditelje, a posle toga slede ubistva. A za to ce biti kriva vlast, ali uskoro ce im biti kraj.

  • Tane

    2. jun 2021 | 22:12

    A hocete ponovo redovnu vojsku? I mislite da stvarate vojsku od tih razmazenih i nevaspitanih? Ne ide to...

    • 2. jun 2021 | 22:23

      Stane

      @Tane

      Svaka cast. Stvarno treba zamisliti tu i takvu vojsku, te i takve vojnike. Na sta li ce to da lici?? Ali vazno je da se stancuju evro zakoni iako je veoma mala verovatnoca da cemo ikada uci u eu.

    • 2. jun 2021 | 22:26

      Ee

      @Tane

      Kod njih će ići jel ih ne zanima to

  • Uzas

    2. jun 2021 | 22:12

    Bolje da uvedu zakon da kaznjavaju roditelje ako puste djecu mladju od 15 god posle 21h na ulicu bez prisustva roditelja ili starije osobe . Nego uvode zakon da djeca vaspitaju nas a ne mi njih

    • 2. jun 2021 | 22:33

      Milica

      @Uzas

      Haha to se nikad neće desiti jel imaju manju zaradu na svim novim ima od alkohola do šmrke malo nedan bože

  • PRC

    2. jun 2021 | 22:11

    Evo zakona koji će uspešno povećati i to vrlo brzo broj kriminalaca.

  • Bg

    2. jun 2021 | 22:08

    Sta cemo sa kerama imaju veca prava nego ovi sto imaju decu

    • 3. jun 2021 | 13:06

      Duka

      @Bg

      E pa sad kere i deca imaju ista prava jedino što deci nije još uvedeno da ih vučeš na povocu i sa korpom preko njuške,pardon,preko usta

  • Nikola Sar

    2. jun 2021 | 22:07

    Super, taman ce za 15ak godina da postane trend i kod nas da dete uleti sa puskom u skolu i da roka. Sve najgore uzimamo od preko okeana

  • Stefan

    2. jun 2021 | 22:05

    Evropski zakoni i demokratija doveli su do propasti porodice...niko ne postuje oca i muza...

  • Kika

    2. jun 2021 | 22:04

    Nek zabrane nasilje a ovo nije nasilje ako ga udariš po guzi ili tako nešto napravi veliko sranje Ša neko da ga pikneš ili ono neko to to nije lepo kao slušaće 🙂

  • Miloš

    2. jun 2021 | 22:02

    Bila je grupna priča u vrtiću sa roditeljima i psihologom, gde su roditelji iznosili svoje probleme dece i njihovu nemoć prema deci, gde je psiholog uporno pričala, treba da se sa decom ( 5 god ) priča i samo da se priča....jednom sam mu pričao i pričao, 8000 puta sam mu rekao i on to nije uradio, na kraju sam otišao do kuhinje, otvorio fioku i uzeo varljaču, za 5 sekundi me poslušao i stvar je bila rešena. Kad god je opet pokušao da to isto uradi, ja sam samo otišao do kuhinje on je već poslušao.

  • Gaja

    2. jun 2021 | 22:02

    Rado ide Srbin u Jevropu. Nece to nista dobro doneti. Vecina dece i omladine se i bez toga ponasa kao bez mozga, a sa ovim zakonom bice jos gore. Nadlezni kao da su slepi za trenutna desavanja u drustvu. Kao da nisu culi da je dete ubilo majku zbog video igrica, i sl. Sta li ce se tek nadalje desavati?

  • Bas

    2. jun 2021 | 21:56

    Ovde sta god da bude kriv je roditelj...

  • Anđela

    2. jun 2021 | 21:56

    Nek oni idu na obuku kako nebitno stoka i ne i postati pametan bez idijockije zakona .

  • Pele

    2. jun 2021 | 21:52

    Postoji ono naravoučenije,"možeš kako hoćeš, al' ne i dokle hoćeš".Neki zakonodonosioci zaboravljaju tu stvar, a i izbore koji nisu tako daleko kao što misle.

  • Aha

    2. jun 2021 | 21:51

    Dozvoliti nokolicini budala, koji sebe smatraju stručnjacima, da donesu zakon kojim će uništiti pirodicu, i da gledate kako vam uništavaju one zbog kojih živite, je vrhunac zla koji możete učiniti narodu.

  • Miloš

    2. jun 2021 | 21:51

    Pa šta ću sad sa varljačom da radim, kako će sad da mi dete ubere najtanji prut, jao jao jadni mi roditelji

  • 1111

    2. jun 2021 | 21:51

    Mene su moji mlatili a ja ih i danas postujem.. mojoj deci sam udovoljio i nisam ih bio pa me ne je***avaju uopste. Da mi je ova pamet a da sam mladji 20 godina mlatio bih ih svaki dan. Zasto? Pa ne znam ja . Znaju oni.

  • Gile

    2. jun 2021 | 21:50

    Učitelji,nastavnici,i profesori u školama već odavno obespravljeni a sada na red dolaze i roditelji,uskoro će deca vaspitavati roditelje.

  • Ja

    2. jun 2021 | 21:50

    Ma kako da ne.Da dozvolim da mi propala drzava koja stvara Belivuka i slicne da mi vaspitava dete.Samo se usudite,igranje sa decom ce vas konacno dovesti do sopstvene propasti!

  • Pera

    2. jun 2021 | 21:49

    Svi komentari ovde su na mestu

  • K

    2. jun 2021 | 21:49

    Kako da ga vadpitavaju i kad.Posla nigde.Da nije jadnih penzionera mogu u Moravu, Savu, Dunav

    • 2. jun 2021 | 22:16

      Xx

      @K

      Nikako cilju ovih što ne znaju razliku nićega osim u razliku u plati ništa lepom reči to neće pomoći puno što više kao ovih iz zadruge to bolje po ovima samo su manji .

  • Федор

    2. jun 2021 | 21:46

    Ко ће контролисати васпитачице у вртићима, сиротиштима, СОС дечијим селима? Треба проћи поред вртића кад је лепо време, па видети како се госпође уз кафу и цигарету брине о деци и како их часте шамарима.

  • Ja

    2. jun 2021 | 21:45

    Sada dajte deci motke u ruke nek biju nastavnike...roditelje..drugare..zalosno je u sta ce porasti ovi mladi ljudi.

  • Joco

    2. jun 2021 | 21:44

    Dovoljno je sve zakone prepisati iz Titove Jugoslavije, drustvo i ova zemlja bi bila lepsa za zivot

  • Ja

    2. jun 2021 | 21:43

    A sta je sa decom koju jedan roditelj sam odgaja a drugi ne daje izdržavanje niti vidja dete? Da li ste tu zaštitili prava deteta? Sve države imaju alimentacioni fond osim srbije! A zakoni su po tom pitanju nikakvi. Zamislite mene samu sa dva muška deteta u pubertetu koja radim dva posla da preživimo jer nikog nije briga i jos ce neko da mi kaze kako cu da ih vaspitam. Vaspitavacu ih onim merama koje pomažu, a vi zovite drugog roditelja na vaspitavanje kako da se javi nekada ili plati alimentacije koje nije plaćao 10 godina unazad.

    • 3. jun 2021 | 09:00

      Pera

      @Ja

      Pozdrav za sve očeve koji plaćaju 50% svoje plate za decu, koji su se uselili iz svog stana da bi deca u njemu živela sa majkom i prešli u podstanare, i pozdrav za sve majke koje uz sve ovo ne dozvoljavaju ocu da ih vidi već 5 godina jer je besna što je napuštena ona, a ne deca.

  • Hulk

    2. jun 2021 | 21:42

    Pošalješ ga da sam ubere prut pa mu kažeš da počne sam da se bije dok ti ne dođeš. Ti dođeš kad proceniš da je dovoljno.

  • Tja

    2. jun 2021 | 21:42

    Sve lepše od lepšeg.Zakon o tzv polnoj diskriminaciji, sada o vaspitnim merama za roditelja ako povuče dete za zuluf, sutra će se pedofili javiti da su ugroženi, posle njih kerovođe ... Ko preživi te idiotluke, možda i dočeka da će neki pametniji lustrirati ove "pametne" donosioce zakona.

  • Racki

    2. jun 2021 | 21:38

    Boze me sacuvaj.. Dok su decu tukli sa bastenskim crevom, drzaljem od metle, ofingerom, prutom bilo je ok postali su ljudi a sad mu uzmes telefon on ode od kuce, brijaju noge, nose patike na kosulju, puse sede na ladan beton, ima decka u 12g..

  • Mirča

    2. jun 2021 | 21:35

    Ostavite se tih evropskih zakona uništiše nam porodice

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA