Novi Porodični zakon zabraniće fizičko kažnjavanje dece, 10. jun važan datum: Evo šta sve obuhvata

 

Komentari

  • Srbija

    4. jun 2021 | 20:48

    A evo npr. ako dete ne moze na ekskurziju jer roditelji nemaju novca a to izaziva bol kod deteta kome da se obrate roditelji da plati ekskurziju da dete ne pati?! Gluposti! Kome mama da se zali jer je cetvorogodisnjak sutira? Dajte deci jos prava i ovako su uzeli previse maha. Dete od 10 godina ne zna da kaze "dobar dan" a zna da "resi" ucitelja pred celim odeljenjem.

  • Loodilo

    2. jun 2021 | 19:22

    Današnja deca ne znaju za kulturu i lepo ponašanje a sa ovakvim zakonom nećemo moći da izlazimo napolje jer će vitlati sa noževima i pištoljima!😁Al ozbiljno,imam primer da deca ne znaju da kažu ni Dobar dan u zgradi dok im majke,npr.rade u vrtiću.Tako da nisu tu deca kriva koliko roditelji koji ne znaju da vaspitaju decu a takvih primera je nažalost sve više!

  • Rea

    2. jun 2021 | 12:04

    Super,onda uvedire krivicni zakon za maloletnike,a roditelje ne krivite za posledice vašeg glupavog zakona.

  • Sale

    2. jun 2021 | 10:40

    Imam 46god. U moje vreme detinstva radio je prutic papuca pa i kais. Znalo se kad i koliko. Ispaosam covek roditelj sazidao kucu itd. Pitam se ovi bez kazni sta ce od njih ispasti? U vreme mojih roditelja ucitelj je tukao danas toga nema ali ima da ucenik tuce ucitelja dok razred navija i snima telefonima.

  • Jovan

    2. jun 2021 | 10:29

    Roditelji ne smeju da disciplinuju decu ali zato nisu oslobođeni odgovornosti kad njihovo dete nekoga prebije, opljačka, siluje i td.

    • 4. jun 2021 | 11:06

      Verica

      @Jovan

      Roditelj je svojoj deci ugledni primer u 99,99% i za dobro i za loše.

  • Jex

    2. jun 2021 | 09:36

    Ali zato nisu zabranili da deca biju roditelje. Protivnik sam batina, ali valjda mora da se zna ko je roditelj, a ko dete.

  • marko

    2. jun 2021 | 09:16

    Ovaj zakon ce samo pstovati oni koji ne zele decu pored sebe,i ta deca nece imati nikakvo postovanje prema roditeljima,matoro kuce se ne vaspitava kad poraste,negi kad je malo,budale su tu da smisljaju nakaradne zakone!!!

  • Vojkan

    2. jun 2021 | 08:55

    Samo vi usvajajte zakone evropske demokratije, Srbija vise nema porodicu, oca i muza vise niko ne postuje...

  • Lord

    2. jun 2021 | 08:46

    Ne verujem sta citam,kakav je to debilni mozak osmislio ovo,mogucnosti zloupotrebe su prevelike,strasno...

  • dejan

    2. jun 2021 | 08:27

    Ako ga roditelj ne vaspita,ako treba po neki samarcic i pruticem po guzi ko ce,ovim zakonom bice VISE kriminalaca i NEVASPITANE DECE,tako da svaki roditelj koji hoce da uputi svoje dete na pravi put NE BI TREBALI DA POSTUJE OVAJ NAKARADNI ZAKON,koji su izmislile neke RETARDIRANE osobe koji za seba daku pravo da nesto odlucuju😡😡🤔

  • D

    2. jun 2021 | 08:24

    Do sad. smo vodili racuna samo o kucicima, sad prefjosmo na decu bas nas briga. za oceve, nek rsde tri posla, samo za hranu.

  • Miki

    2. jun 2021 | 08:17

    Ovim zakonom drżava samo stvara velje nevolje isliĉne njemumoje dete vaspitavaću ja a ne drżava kad zaslużi dobiće tante za tante.

  • Nevena

    2. jun 2021 | 08:08

    Sad kad deca pocnu da nas ucenjuju ako nesto ne dobiju, uzgred ako oni udare roditelje nema veze. Zakon ce uništiti i roditelje i decu. Mora da se zna autoritet i da dobije kaznu ako zasluzi.

  • 534

    2. jun 2021 | 08:02

    Pošalješ ga da sam ispred kuće ubere prut kojim će dobiti po guzici. Nikada nije trebalo da dobije. Berba je već davala rezultate.

  • Hmmm

    2. jun 2021 | 07:45

    Sada ce deca da prijavljuju roditelje da su ih tukli cim nije po njihovoj volji...a ti dokazi da li je to istina ili ne...

  • Laki

    2. jun 2021 | 07:15

    Ako dete nema autoritet roditelja i ne vaspita se kako treba dok je malo a još nikad ne dobije batine onda će to dete tući roditelje kad malo poraste. Ovi zakoni što stižu sa zapada to su zakoni da se razjdeni porodica.Nisi po ceo dan kući na poslu od ujutru do uveče, dete vaspitava ulica i još ne smeš nikad da ga udariš i skreneš pažnju šta ne valja i onda kakva će ta deca biti.

    • 4. jun 2021 | 11:16

      Verica

      @Laki

      Super, ne vidiš ga ceo dan a čim ga vidiš zalepi mu šamarčinu. Svaka čast za vaspitanje🤮

  • Zoki

    2. jun 2021 | 07:10

    Deca od 10g su psihicki sposobna, za neke stvari ne moze ni zakon da napada roditelje.. mogu sami izabrati skolu, port, emisiju, knjige, kad ce kod lekara i slicno

  • Severac

    2. jun 2021 | 07:06

    Zakon je zakon, ali mentalitet je mentalitet, bog ne može da spreči Srpskog roditelja da ćušne dete po dupetu kad se sa dve godine igra oko štekera . Sutra da se pojavi neka partija koja će da obori par nakaradnih zakona, dobiće izbore.

  • Mile

    2. jun 2021 | 06:45

    Dati ocu, staratelju, veću platu da bi mogao izdrzavati porodicu. Zaposliti mladi kadar a majke sa decom do 10 godina da ne rade, posle ako žele. Samo više od pola žena to nebi prihvatila pošto se smatra zapostavljenom kući. Moje mišljenje je tako. Dali treba po nekad vaspitana? Da. Hvala mojim roditeljima koji su znali da podviknu kad treba i da lupe čvrgu kad sam bio bezobrazan.

  • Kata

    2. jun 2021 | 06:21

    Apsolutno sam za, deca se ne smeju tući. Međutim, važno je edukovati roditelje kako da se dete disciplinuje i vaspita bez batina. Iz komentara pojedinih se vidi da je njima batina jednako disciplina i da ovo za njih znači oduzimanje prava da disciplinuju decu na jedini način koji im je decenijama poznat. Nije samo promeniti zakon, radi se i o emocionalnoj inteligenciji koja je kod nekih ljudi vrlo niska. Niti oni znaju zašto ne treba tući decu, ni kako to decu psihološki oblikuje i dalje motiviše nasilno ponašanje. Oni se vode onim "I mene su moji tukli, pa sta mi fali?" Pa evo, za početak, fali im to što smatraju da je sasvim u redu istući dete, što problem rešili nisu (nemojte da vas zavara što je dete trenutno prestalo s neželjenim ponašanjem, ono i dalje ništa nije naučilo) i što prave novu generaciju ovih" Ja te rodila, ja te ubila". Na samom kraju, šta fali Švedskoj? Ogrezli su u kriminalu od netučene dece, možda? Da probamo i mi da uradimo nešto što je u drugim zemljama decenijama normalno.

  • Др

    2. jun 2021 | 06:04

    Како је кренуло, ускоро нацрт закона о заштити родитеља од психичког малтретирања!?

  • Urke

    2. jun 2021 | 05:55

    Malo mora da se grde i tuku! Gledam po evropi deca nekulturna da sam sveti bog sačuva a kod nas tek užas vaspitanje! Ja sam ga napravio ja cu ga i vaspitavati i baš bih voleo da vidim da me prijavi ako ga malo izgrdim ili udarim. Naravno nikako iživljavanje to ne podržavam.

    • 16. novembar 2021 | 06:29

      Ana

      @Urke

      Jeste li sigurni da su deca u Evropi nekulturna? Izvlačim iz konteksta, mimo teme o kojoj se debatuje.

  • Balkanski spijun

    2. jun 2021 | 05:05

    Dece je sve manje ,mi smo izumirujuca nacija tako da vise nije ni bitno dal ce neko da kazni dete ili ne !!! .... Jednostavno zbrisali smo sami sebe uz naravno ogromnu pomoc politicara ...... Kasno je za sve

  • Debilana

    2. jun 2021 | 04:41

    Pa će biti ali dobro je još više monstruoznosti??!!Kad vam se ćerke i sinovi poćnu bosti u svakom smislu i tetovirati sa 11 godina super??!!Pravda za male kretene??!!

  • Petar

    2. jun 2021 | 02:02

    Ne može ako neki klinac nebitno jel je niko ili žensko naprave veliko sranja tu nepomaže njihova priča samo nego ga izlupaš malo po guzi i gotovo ima velike razlike između nasilja i kad ga izlupaš po guzi zato što je zaslužio .

  • Coki

    2. jun 2021 | 01:59

    I onda se pitate što niko neće da ima dete. Što umiremo od bele kuge.

  • Mima

    2. jun 2021 | 01:53

    Ko je za da političari svi osim prečnika imaju prosečnu platu bez uzimana iz buđeta i to je puno je neradi skoro ništa pametno preterano neki i rade nekažem

  • Ante

    2. jun 2021 | 01:49

    Što ovi naši idijoti od političara nežnu neko dobar zakon iz te eu tima Švajcarske da nema uvoza drugih prehrambenih proizvoda osim onih koje nema kod nas pa tek pad se potroši onda može strano ili je ono što idijockije to bolje ostalo je nebitno

  • Jovana

    2. jun 2021 | 01:44

    Možeš misliti neće name neki tako kreteni što nerede ništa u skupštini a primaju nenormalne plata zabranjivati da ako treba da dobije batine da nauče da neradi gluposti velike zbog kojih je i dobio iste je ako bude samo kao nemoj to sto puta kažeš ništo i on opet ništa odma će dobiti po dupetu

  • djole

    2. jun 2021 | 00:05

    Za 5 godina vest u novinama:" Drastican porast maloletnicke delikvencije! Zasto drzava ne uradi nesto?"

  • Mama

    2. jun 2021 | 00:03

    Bolje vi zabranite vakcinisanje dece neispitanim vakcinama koje najavljujete ! To bi vam bilo mnogo pametnije nego sto izmisljate razne bljuvotine. Ne mozete vi i bilo ko drugi voleti moju decu vise od mene i bolje voditi brigu o njima.

  • PRC

    1. jun 2021 | 23:57

    Ovo je dobar put za stvaranje više kriminalaca.

  • Ljubisa

    1. jun 2021 | 23:54

    Zakone prave oni koji nisu bili roditelji i koji ne postaju tradisiju. Niko nije da se deca tuku ali nekada je potrebno na primer kada guraju ruke u utikace struje ili skacu sa drveta ili,.... Voleo bih da roditelji mogu da decu daju DRZAVI da se brine o njima STRUCNO sa LJUBAVLJU, posto to MAME I TATE NE ZNAJU.

  • Evo meni

    1. jun 2021 | 23:47

    Mozete da pljunete kroz prozor,ako moje dete pogresi snosice posledice,naravno po dupetu,i nece mi biti neka razmazena seka persa koja ce da place za svaku sitnicu ako ne dobije nesto,jer te slihtarske zakone koje tobose zelite da usvojite dolaze iz veoma sredjenih zemalja,a mi ovde imali 3 rata za deset godina i urusen na sistem skroz,a i mogu vam reci za te od preko smo izmislili toplu vodu,za njih smo smekeri u svakom smislu te reci a i zdravija smo nacija i pored toliko muka i neprilika,tako da batali te te jajarske slihtarske fore sa tim vasim vaspitanjem,sa decom treba da se provodi vreme i da se radi,a po dupetu kad su bas nemoguci,provodite svaki slobodan trenutak sa svojom decom i razgovarajte i vaslitajte ih kako treba,najbolje da decu vaspitavaju u hraniteljskim porodicama oni ce tek da ih "vole",ali za pare od drzave koje dobiju kao nadoknadu,a za svakog ko maltretira pijan decu svoju ili radi nesto lose po svoje dete zlostavlja ili tako nesto za to sam po kratkom postupku

    • 2. jun 2021 | 07:25

      SS

      @Evo meni

      sve je to ok,ali ako te dete prijavi ili komsija eto tebe u zatvoru. Pazi sta ti kazem....

  • JA

    1. jun 2021 | 23:46

    Divno, ionako su sacuvaj Boze, tek ce sada da budu sve gora.

  • Miki

    1. jun 2021 | 23:17

    Gospodo sa vrha koji hocete da uvedete ovaj skandalozan zakon da li ste se pitali pored svih zezancija i tenzije u ovoj drzavi kako roditelji da prehrane porodicu?Na sve to vi jos dolivate ulje na vatru na sta ce ovo sve da lici neka je covecanstvu bog u pomoci jer ovi ljudi koji ovo donose prave ovu drzavu i ne coveke.Ocekujte ako uvedete taj zakon mnogo veci haos i probleme od dece.Zapamtite ovo dobro ako se zakon usvoji.

  • N

    1. jun 2021 | 23:17

    Dragi roditelji, zao mi je ali pobrkali ste loncice. To sto ste decu izrodili ne znaci da mozete sa njima kao da su stvar, nisu vase vlasnistvo. Nisu solja pa da se razbiju. U nasoj zemlji ne postoji izgradjena svest o tome. Da postoji, roditelji koji su prosle godine pustili u jezero bez nadzora dva deteta neplivaca baveci se bebom u plicaku dok im se starija deca dave bili bi sada u zatvoru zbog zanemarivanja dece. Bila bi i majka deteta cija su dva pasa na smrt uzujedala to isto dete. Bio bi i otac deteta koje je nastradalo padom sa traktora, jel dete nema sta da trazi na traktoru. Vama su sve to nesrece ali nisu. Vi ste za decu odgovorni. Morate im omoguciti bezbedan i zdrav zivot. Deci morate obezbediti zdravu ishranu-meso, voce i povrce, morate im obezbediti cistu i celu garderobu, ne mora markirana. Morate im obezbediti pristojne uslove za zivot, da imaju svoj krevet, da ne spavaju u vlaznim prostorijama, morate im omoguciti normalno skolovanje. Ako to niste u stanju vi svoju decu zanemarujete. Ne mozete decu tuci, ne zbog zakona vec zato sto to nije normalno. Sa decom treba razgovarati, u njih treba ulagati puno vremena, rada, truda, strpljenja, paznje, energije, zivaca. Vaspitanje dece je najskuplja stvar koju im mozete priustiti. O njima se morate brinuti i gledati ih kao malo vode na dlanu. Ne smete ih "ispustiti", nisu solja sa pocetka komentara. To je vrednije od svih telefona, igracaka, garderobe za koje toliko radite da vam deca ne zaostaju za drugom.

    • 2. jun 2021 | 08:13

      Ja

      @N

      Da li si uživao ili uživala pišući ovako "pametan" komentar?

  • Nemirko

    1. jun 2021 | 23:09

    Moji roditelji nisu ruku digli na mene, sve su nogama zavrsavali.😀

    • 2. jun 2021 | 07:32

      Beki

      @Nemirko

      Druže, i mene roditelji nisu prstom takli, sve je prut završavao.

  • stanoje

    1. jun 2021 | 23:01

    Pod formom zastite od nasilja i po diktatu NVO vlast donosi sulude zakone kojima se od zena lagano stvaraju nezajazljivi ego monstrumi, a deca su sve razmazenija i ne postuju vise nikoga. Ali - hej, mogu da zarade 30 evra ako se vakcinisu!

  • Krlja

    1. jun 2021 | 22:51

    Batina iz raja izasla....a taj sto uvodi te zakone...ne smem da iskomentarisem nece objaviti 😉

  • Zis

    1. jun 2021 | 22:47

    Posle tražite da vam vojska vaspitava decu,pošto ne smeš da pipneš dete zato su nam deca takva kakva jesu,mene je ćale tukso ko vola u kupusu i trebao je još ,bio bi još bolji čovek.

  • 31230

    1. jun 2021 | 22:45

    kadnite 40god

  • Nenad

    1. jun 2021 | 22:44

    Pre svega treba tačno da se napravi razlika izmedju nasilnog ponašanja prema detetu i mala disciplinska mera po guzici.Jer i mi smo bili mali pa smo bili nestašnu pa smo dobijali male batine,pa šta nam fali,opet smo izrasli u normalne ljude koji znaju gde je granica i kako se treba ponašati.Jer danas nažalost ulica i realiti vaspitavaju decu jer su roditelji previše zauzeti i opterećeni za golu egzistenciju.

  • B

    1. jun 2021 | 22:43

    Zasto se ponasate kao da ce ovaj zakon ikog spreciti u bilo cemu?

  • Marija

    1. jun 2021 | 22:40

    Deca se odavno ponsaju kao debili. U skolama i na ulici svasta dozvoljavaju sebi a roditelji ih podrzavaju jos kda cuju da ne smeju da ih kazne kuci.... Drzava sve vise tone u savkom smislu

    • 1. jun 2021 | 22:58

      DRagutin

      @Marija

      Koja država? Mi više ne postojimo kao država, odavno! Države same odlučuju o svojim zakonima i brinu o svom narodu a mi smo postali ništa više nego experimentalna rupa Evrope...

    • 1. jun 2021 | 22:59

      Brundo

      @Marija

      Zato sto su televizije, rijalitiji i Jutjub licnosti preuzeli vaspitavanje dece od roditelja.To je poraz za oceve i majke.A jos je zanimljivije kad se vidi da odredjene organizacije placaju Jutjub licnosti kako bi oni ispirali mozak deci i menjali im svest.To su vukovi u jagnjecoj kozi.

    • 1. jun 2021 | 23:09

      Miki

      @Marija

      Potpuno u pravu.Uzas sta radi drzava.Obice nam se u glavu svima a drzavi pogotovo.

    • 1. jun 2021 | 23:22

      B

      @Marija

      Koliko zatucani komentari. Drzava "tone" vec 30 i kusur godina, a tada su vas roditelji mlatili.

    • 2. jun 2021 | 01:36

      Jelena

      @Marija

      To će za te male kretene biti strašno onda jel će ako prijave da završe u nekoj tunguziji ili kod nekih još većih kretena od njih pa će onda videti šta su sebi uradili

    • 2. jun 2021 | 06:20

      Vik

      @Marija

      Mogu se vaspitati i bez batina. Postoje i drugi nacini kaznjavanja / nagradjivanja a mora se i uloziti malo vremena da se sa njima prica i da se usmeravaju na pravi nacin.

  • hm

    1. jun 2021 | 22:39

    treba ukinuti ve drzave one jednostavno unistavaju sve normalno i to koriste za pljackaNJE naroda

  • Sandokan

    1. jun 2021 | 22:19

    Zasto se to tek sada uvodi? To je trebalo odavno uvesti.

    • 2. jun 2021 | 01:31

      Ivan

      @Sandokan

      Nije tre trebalo misliš da neće i dalje to postojati oće itekako al treba prečiti nasilje da a ovo nije

  • S

    1. jun 2021 | 22:04

    “ Roditelji, tucite decu čim primetite da počinju da lice na vas” (Duško Radović)

  • Brundo

    1. jun 2021 | 21:53

    A onda ce "nesavesnim roditeljima" da se oduzimaju deca jer nisu vakcinisana, a to je u "najboljem interesu deteta".Ne vaspitava drzava decu vec otac i majka.

    • 1. jun 2021 | 22:31

      Shampita

      @Brundo

      A ti imas decu pa nesto komentarises? Svaka tvoja objava se tice korone i vakcinacije, svoje slobodno vreme provodis ovde u kuckanju komentara. Hvala Bogu i korona prolazi, lepo vreme dolazi pa ce sve manje ljudi citati novine i tvoje komentare. Mislim da "stariji" momak bez kuceta i maceta, koji zivi u nekoj zabiti ne treba da komentarise stvari poput roditeljstva.

    • 1. jun 2021 | 22:50

      Brundo

      @Brundo

      Shampita Jos 2016. sam se sreo sa teorijom o planiranoj pandemiji koja bi bila iskoriscena za masovnu vakcinaciju sirom sveta.Poceo sam da je proucavam.A onda je u avgustu 2019. umro covek koji je stvorio PCR test pod vrlo sumnjivim okolnostima.U oktobru 2019. je Bil Gejts odrzao simulaciju pandemije.Meni su to bili znaci da ce uskoro nesto da se desi.I desilo se u decembra 2019.

    • 1. jun 2021 | 22:52

      Krempita

      @Brundo

      Ne brundaj. Kakve veze imaju vakcine?

  • BS

    1. jun 2021 | 21:51

    Decu ne tučem ali je zakon nikada gluplji i još malo ćemo se mi zahvaljivati deci ako oni ne budu tukli nas. Zanima me zašto se ne zaposli još vaspitača i vrtićima pa deca lepo mogu u državni vrtić a ne svi ispod crte pa ih vaspitavaju bake, deke, tetke dok roditelji rmbačr. Umesto besmislenog zakona treba stvarno misliti na decu, olakšati roditeljima, vratiti kult porodice koji nas je vekovima krasio. Uvesti radno vreme od 06 h do 14 h kako bi se roditelji posvetili deci . Liberalni kapitalizam je najgore što nas pogadja i dolazi sa zapada, klasne razlike postaju enormne i tu strada klasična porodica i deca. Da li zakon važi i za ovu decu koja se radjaju u rijalitiju ili će se deca samo oduzimaju radničkog klasi koja nema dovoljno finansijskih sredstava??? Nemojte da se ugledamo na druge već budimo svoji, donosimo svoje zakone u interesu naše dece a ne da prepisuje o od drugih...

    • 1. jun 2021 | 22:42

      Ena

      @BS

      Da prepisujemo od drugih mnogo bi nam bilo bolje u svakom pogledu.To sa zapada je i te kako sve po zakonu i rad red i disciplina a i plate a i deciji dodatak i naknade za Kovid itd...,a sta mi imamo i gorivo najskuplje cak 30 din skuplje nego u Bosni .I o cemu ti pricas ?Deci su data velika prava pa nepostuju ni roditelje a kamo li nastavnike i bilo koga drugog.

    • 1. jun 2021 | 22:52

      Firga

      @BS

      Ne tropaj.

    • 1. jun 2021 | 23:47

      Mama

      @BS

      Konačno da pročitam jedan tako normalan i zdrsvorazuman komentar. Tačno u metu.

  • EU

    1. jun 2021 | 21:44

    Vrata vam se otvaraju.😀

  • O

    1. jun 2021 | 21:43

    Pod obavezno da tuku oceve ako im ne daju pare za:dzeparac, kafice, cigarete, markiranu odecu, obucu, letovanja, zimovanja, zurke, provode, danju bude...

    • 2. jun 2021 | 00:04

      Eksokustodijan

      @O

      А кокаин и хероин???? Немој ми то раздвајат'.

  • Srbin

    1. jun 2021 | 21:40

    Skroz je pogresno misljenje da deca koja maltretiraju druge ne dobijaju batine kod kuce. Vecina njih dobijaju vece batine nego sto ste vi ikad. Tako da ne mozete davati sebe i to sto ste izrasli u normalne ljude kao primer i dokaz da se deca trebaju tuci. Po koja vaspitna ne moze da skodi, ali nemaju svi istu definiciju "po koje vaspitne". Imajte u vidu da neko ima malo tezu ruku.

  • N

    1. jun 2021 | 21:40

    Nazalost, deci sva prava, obaveze nikakve.Ovo su skandinavski modeli.Alli ovo je Balkan.Sve leglo na ledja oceva.Zenama takodje neogranicena prava.

    • 1. jun 2021 | 21:46

      Tema

      @N

      Ti si malo pobrkao loncice. Radi se o nasilju a ne o obavezama, "jadnim" tatama, "lijenim" mamama i ostalom po tvom misljenju.

    • 1. jun 2021 | 22:46

      Natasa

      @N

      Pa nije u svakom braku tako. Znas postoje brakovi u kojima oba supruznika idu na posao i zaradjuju novac, nebitno ko koliko zaradjuje. Brakovi u kojima se kucni poslovi i poslovi oko dece i njihovog vaspitanja dele. U kojima se odluke donose zajednicki. Ti, kao i vecina muskaraca u Srbiji bi ste najvise voleli da budete domacini, oni koji izdrzavaju porodicu, da imate brak u kome se zna ko kosi a ko vodu nosi i gde je zeni "mesto". Zeni koja kada se uda za tebe postaje tvoje vlasnistvo i nema dalje, u ocevu kucu se ne vraca, to je sramota. Ozenis se tako, sve isplaniras ali te vreme pregazi. Dodje vreme kad ne mozes da zenu pocastis sa jednom "vaspitnom" jel se ona moze vratiti svome ocu, nije jedina i vise to nije toliko strasno, ako se ne vrati u roditeljski dom moze da se zaposli i da se brine o vasoj deci-malo njena plata, malo tvoja alimentacija i ima se za zivot bez agonije. Ta "prava" o kojima ti pricas su normalna stvar a ako ti zena kljuca u glavu posle tvog napornog radnog dana mozes da joj okrenes ledja i da se razvedes. Decu koju pominjes moras izdrzavati dok su maloletna ili dok se skoluju. Udri kontru nezahvalnoj zeni i neposlusnoj deci. A prosto ako si nezadovoljan brakom i porodicom mozes sa svojim ukucanima da porazgovaras, da vidite u cemu je problem, da probleme izgladite i resite ako mozete, ako ne mozete-pa jedan je zivot, mozete lepo ziveti i razdvojeni bez ujedanja. Svakako je sve to bolje nego sto radis sada.

  • Radoznala

    1. jun 2021 | 21:39

    Hoće li uskoro neki zakon koji će da ceni radnika u Srbiji? Da se utvrdi minimalni lični dohodak kojim svaki čovek može da prehrani porodicu? Da cena mesa, mleka i mlečnih proizvoda, voća, povrća kao i plodova sumskih biljaka omoguće ljudima na selu pristojan život? Kada su džepovi puni, lako je biti idealan roditelj koji će slobodno vreme posvetiti vaspitanju i odgoju svoje dece.

  • laki

    1. jun 2021 | 21:36

    Odosmo u propast polako ali sigurno!

  • Strucnjakowsky

    1. jun 2021 | 21:33

    Pošto država brine više o detetu od mene. Poslacu ima racun za nove patike, knjige i džeparac.

    • 1. jun 2021 | 22:34

      Milica

      @Strucnjakowsky

      Bravo, potpisujem!

    • 1. jun 2021 | 23:47

      нс

      @Strucnjakowsky

      Тако је,само књиге 30000 динара! Срамота. Имамо завод за изд.уџбеника а немци и хрвати нам продају уџбенике! Може ли горе?

  • Mikiii

    1. jun 2021 | 21:31

    Evo samo da ovim "moralistima" kazem neko svoje misljenje. Da,i brat i ja smo dobijali batine kad smo zasluzivali i NE NISU OSTALE POSLEDICE od batina. Nisu to ni bile batine da se cale ili keva izivljavaju na nama. Par puta po guzici i to je to. Ne bi verovali,obojica smo ozenjeni,on ima decu ja jos ne ali bice. Imamo.supruga i ja dve male firme,imam pored toga i dobar posao,kao i brat,nisam nikoga tukao nikad,maltretirao,nisam ukrao,nisam se drogirao, stavise nisam ni alkohol probao ni cigare. Tako da,mislim da su te povremene batine dobro uticale na mene. Nisam nikad pomislio da me otac ili majka zlostavljaju. Ovde se mesaju babe i zabe, koja vaspitna i izivljavanje nije isto ni priblizno. Deca postaju losi ljudi ako nisu voljeni u porodici a ne ako su dobili par puta po guzici. Nemojte da se pravite pametni,niste.

    • 1. jun 2021 | 22:20

      Firga

      @Mikiii

      Ne mlati.

    • 1. jun 2021 | 23:41

      Bataja

      @Mikiii

      Bravo momak, pametno zboriš, ali vreme je da shvatiš da se oni ne prave pametni, već su zlobni. Hoće da unište porodicu, crkvu, hoće da usvajaju zakon o istopolnim zajednicama, da uvedu obaveznu vakcinaciju..Prosto hoće da unište svaki moralnog čoveka i da ga ako ga ne ubiju, bar naprave na roba . Ti si dobijao batine pa si postao čovek, današnja deca neće dobijati batine, a rezultate ćete videti vi mlađi za dve do tri decenije..

  • hogar

    1. jun 2021 | 21:30

    sve vise prihvatamo nakaradne zapadne zakone i deca su sve gora i gora... bice vuse kriminala, narkomanije, ubistava..... ovo je mesanje drzave u vaspitavanje deteta i zasto onda ne preuzmu totalno dete da ga hrane, oblace, skoluju... ovako roditelji su duzni sve to ali da vaspitavaju nisu... Nemci nam pisu udzbenike za decu i. nazalist pad znanja je evidentan i jos nam vredja dostojanstvo i cast. sa ovakvim nacinom rada sprema nam se katastrofa nestacemo kao narod....

  • Lana

    1. jun 2021 | 21:27

    Ponosna sam majka i baka,ali moja su deca,dobijala vaspitnu po guzi i sta im fali?!Odrasli su u normalne i zdrave ljude. uspesne u svom poslu.Znaju da postuju i cene druge.Nisam za to da se deca maltretiraju i prebijaju, ali sljepnuti po guzi,cisto da zna da je preteralo,uvek!!!!!Mozes ti da mu ispires mozak pricom do besvesti ali kad dete shvati da moze sve,onda roditelji placu,ako ne danas onda sigurno sutra.

    • 2. jun 2021 | 09:02

      Milos

      @Lana

      A zamisli da sad i tvoja deca tebe tako isto malo vaspitnu po guzi? Zbog starosti mozda ne cujes dobro sta ti kazu ili predjes ulicu na pogresnom mestu ili se izgubis pa ne dodjes kuci a oni zabrinuti.

  • Caca

    1. jun 2021 | 21:26

    NENORMALNO je da MAJKA zlostavlja DETE OD NEPUNE DVE GODINE,a porodica NESME da reaguje

  • Jovana

    1. jun 2021 | 21:26

    Ovo je kontraproduktivno .Ne smete tuci dete (sljepiti po guzi ako recimo krene prst gurnuti u uticnicu na primer) !!! Gde su obaveze dece ,njihova odgovornost za neko nedelo,mucenje zivotinja ,vredjanje starijih,,,,,,penzioneri ,roditelji lovu na sunce ako necete da vas deca prijave za nasilje.Zavrsicete u zatvoru obezpravnjeni!!!!!!

    • 1. jun 2021 | 23:00

      Shampita

      @Jovana

      Prebacujes i skidas odgovornost roditeljstva na druge. Ako dete krece da gura ruke tamo gde ne treba to znaci da je malo i da ne zna, ako to ne zna onda svakako ne zna da moze da te prijavi, dete uzrasta 2 ili 3 god o tome nema ni svest. Ako tvoje dete maltretira zivotinje, ako je nekulturno prema komsijama, nasilno prema drugoj deci to je tvoje ogledalo i ogledalo tvog vaspitanja. Onda si ti zakazala i tu batine ne pomazu, trebalo je onda ranije da povedes racuna o vaspitanju dece. Deci nije potrebno ni pola materijalnog koje im pruzate vec paznja i vaspitanje. Ocekujete od ucitelja i nastavnika da vaspitavaju vasu decu a oni su tu da ih nauce matematici, maternjem jeziku....vase je da ih vaspitavate. Sa decom treba raditi a ne dati im telefon ili lap top u ruke, pustiti ih da imaju naloge na drustvenim mrezama. Posle vam je tik tok kriv. Nije. Ako ste decu rodili, posvetite im se. Ona su vam sve na svetu pa ih shodno tome i tretirajte. Ako nesto pogrese potrosite sat vremena ili 100 ako treba u njihovoj edukaciji umesto sto potrosite jednu sekundu na udarac. U oba slucaja ce dete ukapirati da to ne ponavlja, u prvom znace i zasto a u drugom samo da to ne sme.

    • 2. jun 2021 | 07:58

      Milos

      @Jovana

      Дете није кер да ударањем учиш. Лепо одеш у продавницу и купиш заштиту за утичницу и сваки пут када видиш дете да покушава да гурне прстић објасниш му да је то опасно. Значи не можеш да наставиш да блејиш у мобител и трачак са друштвом него мораш да будеш присутна/присутан и посветиш се васпитању. Спуцати дете ногом у гузицу није васпитање него психипатско понашање.

  • Adrijana

    1. jun 2021 | 21:23

    Biće sve više narkomana i kriminalaca zbog takvih zakona.I poremećeni umovi će dizati ruku na roditelje i ubijati ih.Naravno da ne treba decu zlostavljati i maltretirati ali moraju roditelji da imaju autoritet nad njima.Ranije su i učitelji smeli da udare decu zbog neposlušnosti i bezobrazluka pa su te generacije bile mnogo inteligentnije i poslušnije.Znali su da poštuju starije i da cene prave vrednosti

  • Слобо

    1. jun 2021 | 21:20

    Одавно сам рекао, да сво зло долази са Запада! Противник сам да се деца туку, једна мала ћушкица или по гузи му неће нашкодити, чисто да зна да даље не може по његовом, наравно и то није нужно! Тај закон оставља могућност за велике злоупотребе, не дао Бог! Сама деца ће бити у могућности да злоупотребе тај закон! Родитељи ће имати професионалну обуку и њихова улога се своди на статус старатеља!!! Јадно!

    • 2. jun 2021 | 08:57

      Milos

      @Слобо

      Protivnik si da ga drugi tuku. Ali ti, e to je druga stvar.

  • Marijana

    1. jun 2021 | 21:18

    Moji roditelji su mene svega par puta udarili da pamtim i sa ove distance bilo je zasluženo i u svrhu vaspitanja, jer nije moglo drugačije. Bila sam i dalje sam veoma voljena i psihički jaka i stabilna osoba i tih par udaraca u životu nisu ostavile apsolutno nikakve posledice po mene. Zna se šta je zlostavljanje, ovo će biti zloupotrebljeno od strane tinejdžera pre svega. Imam dete, ne vaspitavam batinama, ali ne libim se da zapretim batinama kad je nemoguća, po guzi je dobila par puta. E sad ako će neko da mi je oduzme zbog toga onda neka odemo svi dođavola.

    • 2. jun 2021 | 09:04

      Anto

      @Marijana

      Osim sto se jos uvek secas tig batina i jos se treses kad pomislis na to.

  • Немања

    1. jun 2021 | 21:16

    До пре 20г направиш неко срање, прво васпитна од учитеља, па дођеш кући и кажеш оцу/мајци да те је учитељ ударио. Па онда лепо добијеш и од њих васпитну а чак и не питају шта си скривио и да ли си скривио. Па направиш несташлук а онда чика полицајац шамар и кући. Још га молиш да не каже родитељима и не пада ти никада напамет више.... е то време је прошло. Пд кад смо увезли демократију са запада и културу, стандардне постали смо девијантна нација са циљем да нам се уништи породица. Наша породица је стуб здравог разума и нашег спасења....Амин☦️☦️☦️

    • 1. jun 2021 | 21:26

      Realno

      @Немања

      Nije tad bilo nista mnogo bolje vec samo nije bilo interneta, drustvenih mreza, telefona sa kamerom i medija kao danas da to toliko prenose i informisu narod o svemu. Bilo je i tad vrsnjackog nasilja i svega bas kao i danas. U mojoj bivsoj skoli (tehnicka skola) su bas pre 20tak godina bili motorima ulazili u skolu, maltretirali profesore i svasta radili dok sada nema ni priblizno takvih stvari. Kako to kada je sad haos a tad je sve bilo sjajno?

  • Boki

    1. jun 2021 | 21:15

    Zavisi kakvo fizicko kaznjavanje dece. Ima roditelja koji se zaista izivljavaju na svojoj deci, a to cesto rezultira vrsnjackom nasilju, jer time sto rade dete navikavaju na nasilje i pokazuju da je to skroz normalna stvar. Vecina stvari dolazi iz kuce. Ovo poneki samarcic mozda ili ono kad je dete malo pa po dupetu da, ali izivljavati se nad detetom, samarati ga divljacki i slicno nikako ne moze da izadje na dobro. Ako neko treba sa detetom da zna kako a ne samo batinama to je definitivno njegov roditelj.

  • Vlada

    1. jun 2021 | 21:13

    Pošto ce decu vaspitavati dvojica tata ili dve mame nece ni biti potrebe za bilo kakvim kažnjavanjem.

    • 2. jun 2021 | 00:53

      1993

      @Vlada

      Bas tako. Veca kazna im ne treba od te...Jad. Zavidim mojim roditeljima koji su, da izuzmem ove ratove barem imali lep i pristojan zivot, vrednog zivljenja. Ovo danas sve nakaradno postalo. Tranvestiti Elektre, prostitutke, ozenjeni sa ljubavnicama i obrnuto, bivsi robijasi po tv-u, tetovirane od cela do skockog zgloba, fileri na kalup zene, gole guze se po svojim profilima, sve blogeri, tik tokeri, prasići, ukući... Bolesno da bolesnije ne moze.

  • Ljubiša

    1. jun 2021 | 21:13

    Ja neću, ali ima da nagivirin dedu.

  • FANTOM

    1. jun 2021 | 21:11

    Ja svoju decu nisam udario ali sam im očitavao lekcije. Molili su me da ih istučem nego da im po njihovom mišljenju pametujem. Jedan je lekar u Nemačkoj sa porodicom i ima dvoje dece. Drugi je IT stručnjak u Beogradu i radi u Švajcarskoj firmi, pred sklapanjem braka. Ćerka je masters profesor ruskog jezika i književnosti i predaje u jednoj osnovnoj školi, i ona se uskoro udaje. Porodica je osnov kulture i svako tuđe mešanje je kontraproduktivno. Zato, žao mi je što moja država uzima sve sa zapada i razbija jedinstvo koje nas je krasilo dok je porodica bila stub srpskog naroda i u dobru i u zlu. I još se bojim za ovo moje dvoje dece da i oni ne krenu putem starijeg brata koji sreću nađe van Srbije da se skloni od ovakvog stanja i položaja u ovoj državi. Supruga i ja nismo dozvolili dedama i babama da se mešaju u naše vaspitavanje dece i bili smo im zahvalni na razumevanju. Šteta, ali Srbija se gubi i nestaje sa karte patrijahalne zajednice pod naletom svetskih vagabundi i umesto pčelinje i mravlje zajednice postaje roj govnjivih muva. Navalite i prijatno!

  • Nina

    1. jun 2021 | 21:05

    Sokirana sam.Koliko vas negoduje jer nece smeti svoje rodjeno dete da udari? Cak neki i predlazu da batinama zaplase dete da ih ne prijavi. Svi ste za lecenje... Ako niste sposobni da vaspitavate dete verbalno,onda potrazite savet, nemojte maltretirati neduzno bice. Sramota.

    • 1. jun 2021 | 21:25

      Aloja

      @Nina

      To neduzno bice mi se istrglo iz ruke i pretrcalo ulicu. SRECOM niko tad nije prolazio. Iako sam poplavela objasnjavajuci koliko je to opasno.. Vise volim sto joj je guzica taj dan bila crvena nego da je u kolicima ili ne daj Boze .. Tako da... ne lupetaj

    • 1. jun 2021 | 22:23

      Tetreb

      @Nina

      Tako je Ninucka oci moje lepe. Potpisujem.

    • 1. jun 2021 | 23:53

      Gospodjo

      @Nina

      Ovde koliko vidim niko ne podzava lesenje dece od batina,ali kad su mnogo nemirna nista im nece biti po guzi da dobiju,vas verovatno u ono komznisticko vreme ili ovo ratno vreme ne znam koja ste generacija niko nije slepio po dupetu,kome vi to pricate te price

    • 2. jun 2021 | 11:49

      Marko

      @Nina

      Izgleda da ti nisi kao mala dobijala vaspitne ćuške tako da pojma nemaš. Ali nikad nije kasno

  • ime

    1. jun 2021 | 20:59

    Samo pokazete detetu slike zvecanske ili ga odvedete tamo i objasnite da ce biti gore njemu nego vama ako dobije ideju da prijavi vaspitni samar. A za zlostavljanje dece podrzavam da se deca oduzimaju i roditelji kaznjavaju, samo sto znam da rome nece kaznjavati, a oni bas najvise zlostavljaju svoju decu

  • Dule

    1. jun 2021 | 20:55

    Alal vam cufte u sosu. Jevropa, bato! Trazili ste, gledajte al u buducnost bolje da ne gledate.

  • M.K.

    1. jun 2021 | 20:54

    I treba da bude kažnjeni . Udaranje deteta ostavlja strašne posledice ce na psihu. Sa detetom se razgovara a ne batine autoritet na silu .Generalno sa nasiljem se ne postigne ništa niti prema deci ni prema odraslima. Vlada Republike Srbije bi trebala da radi na tome da omugucava toj deci da imaju gde kada im se nešto strašno desi kome da se obrate. Psiholozi itd Kao što postoji sigurna kuca i za zene.Što se zabrane deciji brakova tice podrzavam apsolutno Romi dan danas praktiziraju taj zaostali primitvni obicaj pa sada i tome ce biti kraj.

    • 2. jun 2021 | 01:53

      Ordëmë progresso

      @M.K.

      Hvala ti majko sto si me tukla...batina je iz raja izasla,jedino posle batina ce deca shvatiti ozbiljnost situacija,kakva ih kazna ceka ako ponove delo.. Ovako na rec,dete ce pomisliti:Ma sta me briga... Država naša se debiliše opasno.. Jadni li smo i bedni.

  • Her Roki

    1. jun 2021 | 20:42

    Napravićemo magareću uslugu,ali dok svi svate i osveste se,gotovo...

  • Nišlija

    1. jun 2021 | 20:39

    Bogami sećam se, keva kaže "vidiš onu vrbu tamo? Idi uberi tanku grančicu".....leleeeee idi begaj 🤣🤣🤣 ali bili smo i umno i fizički zdrava deca, postadosmo i ljudi. Ovo sad......ne zna se više kako da odbraniš dete, i od okolnosti i od njega samog. Internet je ovladao mnogo brzo, a mi roditelji teško pratimo sve to, jer mozak naše generacije još uvek živi u tom nekom nekadašnjem normalnom dobu.

  • Realno

    1. jun 2021 | 20:39

    Batina je iz raja izasla

  • Zeljko

    1. jun 2021 | 20:38

    Vi sto kazete da djecu treba tuci da li to znaci da i vas kad nesto zgresite neko moze istuci.Npr.ako nesto pogresno napravite na poslu sef ima pravo da vas prebije.Samo da znate da ta djeca koja se tuku jednog dana postanu nasilnici zato sto od malih nogu nauce da je normalno nekog istuci ako si jaci od njega.

    • 1. jun 2021 | 20:48

      FANTOM

      @Zeljko

      Imaš mozak koliko i žaba!

    • 1. jun 2021 | 20:51

      Ns

      @Zeljko

      Ne misli se na ubijanje boga nego malo klepiti po dupetu a ne mlatiti ..... Zato na zapadu deca ne fermaju nikog rade sta hoce. Gro ih ode stranputicom. Meni je tata jednom udario samar i zahvalan sam mu na tome. Jer sam krenuo gde ne treba, i brzo me vratio u kolosek.....

  • Baja

    1. jun 2021 | 20:33

    ec je to odavno uvedeno, posebno na zapadu. Zato su deca krenula tuc ucitelje i roditelje pa cak i ubijat te iste.Samo napred.

  • Iv....svajcarska

    1. jun 2021 | 20:26

    Vodite racuna sta radite decu mogu da vam oduzmu decu samo tako ... To je i napravljeno da oduzimaju decu i da ih nevidite

    • 1. jun 2021 | 20:28

      Zakbg

      @Iv....svajcarska

      To bi im bilo poslednje jer su već u crvenom.

  • Cobi

    1. jun 2021 | 20:23

    Tako je, govorite o nekom procentu ugroženosti dece, ajmo da pričamo malo o njihovim delima. Pre 20 i više godina deca jesu dobijala batine od svojih roditelja, kažnjavana, pa čak i od svojih nastavnika i peofesora, činila su kriminalne prekršaje (tuče, krađe i još neke lakše prekršaje). Danas kada deca već od 12 godina ubijaju, pale ljude, kuće, vrše seksualna iživljavanja nad nemoćnim licima, stalne tuče po školama, vi predlažete i usvajate zakone da niko niko ne sma ni da ih pogleda, a kamo li dodirne. Razmišljate li da tako samo odgaja te buduće kriminalce, ubice, lopove, seksualne manijak......

    • 1. jun 2021 | 21:17

      Jasna

      @Cobi

      @cobi bas tako, kakvi su nam zakoni tako nam i jeste. Kao dete postovala sam i roditelje i nastavnike i sve starije ljude, ovo sad naopako vreme doslo. Sad nwma vise ni postovanja, ni vaspitanja, ni roditelje ne slusaju a tek ovako, da ne pricam. Sva sreca moja su dobra, vaspitana, bilo malo i batina al nista ne fali, odrasli ljudi sa dvadeset i neku godinu, i jos uvek se zna ko je koga rodio.

  • Mane

    1. jun 2021 | 20:17

    Ovi zakoni su pogresni skroz. Sta je falilo ako roditelji vaspitavaju dete na svoj nacin. Ovde je deci dozvoljeno sve....

  • Sara

    1. jun 2021 | 20:17

    Šta ćemo sa maloletnim nasilnicima koji terorišu decu po vrtićima, školama, igralištima ... Za njih nema: kazni, specijalnog vaspitanja, rada sa njihovim roditeljima? Toga nema u predlozima novog zakona?

    • 1. jun 2021 | 21:02

      Sile

      @Sara

      Mozda su ta deca i postala takva jer su ih roditelji tukli, maltretirali, kaznjavali?

  • Grdoje

    1. jun 2021 | 20:13

    Zato vam deca iskacu kroz prozor.

  • miami

    1. jun 2021 | 20:12

    Deca nemaju nikakva prava u Srbiji. Nemaju ni prava na zivot. Abortusima se ubija na deetine hiljada godisnje. Hiljade dece je prisiljeno da radi i prosi na ulici, zlostavljaju se i iskoriscavaju za neplaceni rad.

    • 1. jun 2021 | 20:38

      👩‍💻

      @miami

      Šta biste rekli za one male robove u Africi koji rade po desetak godina za koru hleba, odvojeni od porodice o kojoj nemaju nikakve informacije, da bi oko punoletstva "zaradili" parče zemlje na kojoj će zasaditi kakao i od koga će za 2-3 godine imati godišnji prihod od 200 evra, ukoliko se ne dese nepredvidive situacije zbog kojih mogu ostati bez ičega?!? Slažem se da država treba da vodi računa o problemu zlostavljanja, zanemarivanja i iskorišćavanja dece, ali da deca u Srbiji nemaju nikakva prava pa još ni pravo na život, apsolutna je laž.

  • Psihopata

    1. jun 2021 | 20:12

    Ma nemoj te gospodo treba deca da biju roditelje a roditelji ne sme da pipnu dete. Siba je iz raja izasla

    • 1. jun 2021 | 20:29

      D83

      @Psihopata

      Moj me je lemao kao vola u kupusu, pa sta mi fali?! :D

  • Nada

    1. jun 2021 | 19:55

    Super. Bice probisveta puna drzava, a niko normalan.

  • Hej

    1. jun 2021 | 19:53

    Dok je motka stajala iza vrata znao se red...i sto se tice zena i dece..nije bilo ubistava samo vaspitne ..

    • 1. jun 2021 | 20:10

      Anon

      @Hej

      Sram vas bilo, pa zar su žene deca pa da im treba vaspitavanje? Nije ni čudo što nas u svetu gledaju kao zatucale.

  • Sara

    1. jun 2021 | 19:52

    Naravno da necu dete da terorisem..a vaspitavat cu ga po mojim zakonima!Moje dete zna za granice..moze i da ih predje jednom,dvaput...ali zato mu moja rijec mnogo znaci,ja sam njegov autoritet,beskrajno me voli,i njegov sam roditelj i drug...

  • Перагеније

    1. jun 2021 | 19:52

    "prva zemlja koja je prva zabranila u potpunosti telesno kažnjavanje dece je Švedska, koja je to učinila 1979. godine." - БАШ прави узор...

    • 1. jun 2021 | 19:58

      Rade

      @Перагеније

      Da, da pa zato je Švedska puna Narkomana baš nam je uzor!!!

    • 1. jun 2021 | 20:09

      Mile

      @Перагеније

      I puno fanatika to je pravi za njih zakon !!!

    • 1. jun 2021 | 20:51

      Svedska

      @Перагеније

      Rade, zasto imas potrebu da siris lazi?

  • Geras

    1. jun 2021 | 19:52

    Ajmo decu na ulicu.... Gospodo gajite ih vi.... Dok su pod mojim krovom... I dok ih gajim... Kažnjava u ih kao i do sat prut i po dupetu..... Tako sam ja vaspitavan... I fala bogu ništa mi ne fali..... A va gospodo preporucujujem da ne pokušavate na vrata da mi dolazite sa tim zakonom

    • 2. jun 2021 | 09:12

      Misko

      @Geras

      I sta ces ako ti neko sa tim zakonom docje na vrata, prebiti i nju/njega?

  • Minaaa

    1. jun 2021 | 19:51

    Ovo znači da može dete da bije roditelje samo neka probaju ja sam ih rodila gajila nije država

  • Olimdar

    1. jun 2021 | 19:51

    Samo vi donosite zakone protiv roditelja pa onda se pitajte zašto mali natalitet. Ako mogu da stvorim decu mogu i da ih vaspitavam. Kada sam bio dete nisam hteo da slušam ali kada dobijem po turu onda sam slušao još kako. Pitam vas šta bi bilo od mene da nije bilo kažnjavanje otac i majka me jesu bili ali vaspitno ali me nisu ubili jer za to me nisu ni stvorili. Danas sebe mogu smatrati uzornim gradjaninom i ocem a da nije bilo vaspitne možda bi prošao kao ova sadašnja deca znao bi šta je droga i sve ostalo što ide uz nju. Hvala bogu niti znam niti me i dan danas to interesuje a i moja deca nisu u tom svetu ali su i oni znali šta je vaspitna.

  • Od ove rabote

    1. jun 2021 | 19:49

    Nema nista,unapred propao plan

  • Ajdeeee

    1. jun 2021 | 19:48

    U bas sam se uplasio vaseg zakona,pa znaci vi da vaspitavate tudju decu???

  • Iskreno

    1. jun 2021 | 19:47

    Jel ima neko normalan od ovih ko donosi ove nove zakone,pa zato nam deca i stradaju svaki dan na razlicitim mestima

  • Boda

    1. jun 2021 | 19:46

    Pozdravite mi taj Komitet i recite da to okače Mačku o rep ....

  • Branka

    1. jun 2021 | 19:45

    E sad smo ga nadrljali mi roditelji. Neces moci nista a dete ce moci da te ubije.

    • 1. jun 2021 | 20:59

      Biljana

      @Branka

      A za sve njihove loše odluke neposl ušnost napade na drugu decu i zlostsvljanj kriv je rodilj pa kazmimo roditelje u ime zakona.

    • 1. jun 2021 | 22:35

      Ms

      @Branka

      Izumrecemo vrlo brzo

  • Mile

    1. jun 2021 | 19:45

    I ovako je propast tek sledi jos vise sve ono najgore tek svi imaju problem 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

  • ime

    1. jun 2021 | 19:45

    Ero do 10.juna sta ste tukli tukli ste

  • Mirko

    1. jun 2021 | 19:43

    Samo Uvaiza 👋

  • Djura

    1. jun 2021 | 19:40

    A jel to da bi lakse mogli da uduzimate decu,da prodajete😠😠😠

    • 1. jun 2021 | 19:54

      Перагеније

      @Djura

      Наравно, циљ је отуђити неваспитану децу од родитеља, послати их да краду и у ријалитије, а богами и у бело робље.

  • Radivoje

    1. jun 2021 | 19:40

    Bolje da ga ja mlavim sad , nego Milicija posle !! 😬. U mojoj Kući vrede moji zakoni ! .

    • 1. jun 2021 | 19:52

      JA

      @Radivoje

      U pravu si prijatelju bolje da on place sad nego svi da placemo posle,neki red mora da se zna i nauci inace posle bude joj kuku nama,narkoman probisvet ne zna da ceni tudje i svoje nece da radi hoce lep i brz zivot bez rada onda dolaze neki sumnjivi likovi koji obecavaju sve pa polude brza kola sumnjiva drustva itd,pogledajte samo sta se desava sa omladinom i sve vam je jasno...red mora da se zna pa vi pljujte koliko hocete bice svasta sa ovim zakonom

  • Putnik

    1. jun 2021 | 19:39

    Samo tuci i to svaki dan. 😂😎🙈

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA