≫
Oglasilo se Ministarstvo prosvete: Razmatraju koji fakultativni oblik nastave da omoguće Marini
≫
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Muzička škola "Stevan Mokranjac" iz Požarevca intenzivno razmatraju koji fakultativni oblik nastave mogu da omoguće Marini, vodeći računa da se zaštiti interes deteta, da stekne obrazovanje u skladu sa razvojnim karakteristikama i da nastavi da neguje ljubav prema muzici
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lol
Zašto ne omogućiti detetu da prati nastavu u skladu sa mogućnostima, ako ima želju da usavrši znanje? Ona neće otići posle na fakultet, ali neće ni neki koji završe tu školu, a bez hendikepa su. Kad već ima talenta za muziku, neka ga razvija. Ili direktor misli da mu dete ruši rejting škole?
Ljubav
Po meni ne bi trebalo da bude dileme izmedju ,,boriti se i prepustiti se" jer te bitke roditelji sami sebi namecu. Svako dete je prica za sebe i mora da se bori samo KAKO UME I ZNA - mi kao roditelji treba da tezimo njihovoj samostalnosti jer je to najvaznije ostvariti - ako ono samo ne moze da razume tuzbu upucenu skoli, ucitelju, direktoru - sta je njena svrha onda? Jasno, ceo svet je kriv kad se dete rodi sa sindromom ili kada se nesto lose dogodi ali ovo je cist mazohizam. Roditelj MORA da stavi dete iznad svojih zelja i svog ega - da ne dozvoli da njegovo dete postane njegova zrtva. Zao mi je te dece kojima je nametnuto okruzenje u kome se toliko razlikuju a uporedo osecaju bol i revolt porodice. U isto vreme, oni zajednicki ometaju rad i nastavu ucitelja i druge dece. Ljudi, molim vas nemojte to da radite. Zbog sebe, zbog drugih a prvenstveno ne zbog sopstvenog deteta. Govorim iz licnog iskustva i dobre namere. Kada sam videla kako stvari u praksi izgledaju, prebacila sam svoje dete u specijalnu skolu i ona je od tada srecna i zadovoljna sobom i okruzenjem - a sustinski je to najvaznije. Da ona je tamo srecna. Postoje ustanove koje su prilagodjene, ljudi koji su skolovani za rad sa njima, to su mladi, elokventni ljudi koji su zavrsili fakultete i spremni su da pomognu i deci i nama u isto vreme.
Redar
Sta će biti sa desetinama dece koja su isto prošla kroz muzičke i umetničke škole pre ove devojčice? Ova je medijski propraćena i može a ostali ne.