Pogledajte kratak film "Trezno i oprezno" – rođendanska žurka uz dve dimenzije opreznosti

  • 2

Udruženje pivara Srbije novim edukativnim filmom "Trezno i oprezno" želi da podseti sve potrošače da je lična odgovornost, kako u pogledu mera povodom pandemije tako i u odnosu na konzumaciju alkohola, najvažnija karika u stvaranju bezbednog okruženja svih nas.

Udruženje pivara Srbije, koje čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija i Sladara Soufflet, je još 2017. pokrenulo kampanju "Trezno i oprezno". Cilj ove inicijative je promocija  koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.

Pogledajte kako jedna vesela ekipa obeležava rođendan pod novim režimom, odgovorno u obe ove dimenzije.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Milos

    28. april 2021 | 16:50

    Hladno Pivo, odlicni kao i uvek. Kako sam se uzeleo njihovih koncerata

  • Dragana

    28. april 2021 | 16:51

    Odlicna kampanja, pesma zarazna na prvo slusanje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA