Pogledajte kratak film "Trezno i oprezno" – rođendanska žurka uz dve dimenzije opreznosti
Udruženje pivara Srbije novim edukativnim filmom "Trezno i oprezno" želi da podseti sve potrošače da je lična odgovornost, kako u pogledu mera povodom pandemije tako i u odnosu na konzumaciju alkohola, najvažnija karika u stvaranju bezbednog okruženja svih nas.
Udruženje pivara Srbije, koje čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija i Sladara Soufflet, je još 2017. pokrenulo kampanju "Trezno i oprezno". Cilj ove inicijative je promocija koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.
Pogledajte kako jedna vesela ekipa obeležava rođendan pod novim režimom, odgovorno u obe ove dimenzije.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Milos
Hladno Pivo, odlicni kao i uvek. Kako sam se uzeleo njihovih koncerata
Podelite komentar
Dragana
Odlicna kampanja, pesma zarazna na prvo slusanje
Podelite komentar