....a što da se sklanja bilo ko?!
- Jel ograničenje 130??! - Jesteee.....
- Jel voziš u pret. traci 130?? - Voooozišššš......
- Kako onda može tj., sme da te neko pretekne....?!?
- A svi koji voze dosta znaju kako su "KVALITETNE" vozne, tj srednje trake.....
U članu 56 Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, u daljem tekstu Zakon piše, citiram; »Posle preticanja ili obilaženja vozač je dužan da se, bez ometanja ili ugrožavanja ostalih učesnika u saobraćaju, vrati u saobraćajnu traku kojom se kretao pre toga.«, dok u članu 333 Zakona piše, citiram; »Novčanom kaznom u iznosu od 5.000 dinara kazniće se za prekršaj lice koje postupi suprotno odredbama iz člana 56 ovog zakona«. Dakle, više je nego očigledno, da g-din Drobnjak ne poznaje Zakon kada kaže, citiram; »da sada policija ne može da zaustavi nekog na autoputu i kazni ga zato što vozi sporo preticajnom trakom.« Svakome kome je saobraćaj »jača« strana je poznato, da policija ima vozila »presretače«, kao i da na autoputu može da zaustavi i kazni vozača koji je vozio preticajnom trakom bez obzira na brzinu kojom je vozio, jer ta traka služi samo za preticanje, a ne za vožnju.
Bravo Drobnjak... Pozdrav i za Krleta! Ali bilo bi dobro kao npr. na zapadu da kamioni idu skroz desnom trakom, da za automobile postoje dve i plus zaustavna skroz desno....
Kako ti hoces da objasnis naivnim kao sto si I sam da se I zaustavnom trakom vozi, znas li ti da je zaustavna traka za one koji su u kvaru I za automobile I za kamione I za motoriste.
O problemu razlike u brzinama trebalo je misliti kada je podignuta granica na 130 km/h. Prvo kako će autobus da pretiče kamion sa 110 kada kamion ide 90, a autobus 100 maksimalno? Da ne pričamo o tome kada je preticanje dva kamiona u pitanju, a postoje i sporiji automobili koji ne mogu tako brzo da ubrzaju pri preticanju sporih vozila, u tu grupu čak sapdaju i najnoviji električni automobili koji će se tek voziti, Dacia Spring recimo... Za takva zakonska ogričenja potreban je autoput sa 3 trake gde će u trećoj minimalna brzina biti visoko postavljena. Na ovim našim autoputevima gde su kamioni dominantni, nema govora o tome.
Tacno tako, 100% se slazem sa vasim komentarom. Zamislite da to uvedu, pa neki kamion koji ide oko 85-90 pa iza njega bi bila kolona po 5 kilometra, to bi moglo da se primeni kad budu tri trake plus zaustavna!
Tupko 17-i
....a što da se sklanja bilo ko?! - Jel ograničenje 130??! - Jesteee..... - Jel voziš u pret. traci 130?? - Voooozišššš...... - Kako onda može tj., sme da te neko pretekne....?!? - A svi koji voze dosta znaju kako su "KVALITETNE" vozne, tj srednje trake.....
Podelite komentar
Marioneta
Drobnjak..
Podelite komentar
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
U članu 56 Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, u daljem tekstu Zakon piše, citiram; »Posle preticanja ili obilaženja vozač je dužan da se, bez ometanja ili ugrožavanja ostalih učesnika u saobraćaju, vrati u saobraćajnu traku kojom se kretao pre toga.«, dok u članu 333 Zakona piše, citiram; »Novčanom kaznom u iznosu od 5.000 dinara kazniće se za prekršaj lice koje postupi suprotno odredbama iz člana 56 ovog zakona«. Dakle, više je nego očigledno, da g-din Drobnjak ne poznaje Zakon kada kaže, citiram; »da sada policija ne može da zaustavi nekog na autoputu i kazni ga zato što vozi sporo preticajnom trakom.« Svakome kome je saobraćaj »jača« strana je poznato, da policija ima vozila »presretače«, kao i da na autoputu može da zaustavi i kazni vozača koji je vozio preticajnom trakom bez obzira na brzinu kojom je vozio, jer ta traka služi samo za preticanje, a ne za vožnju.
Podelite komentar
Pavicevic
Bravo Drobnjak... Pozdrav i za Krleta! Ali bilo bi dobro kao npr. na zapadu da kamioni idu skroz desnom trakom, da za automobile postoje dve i plus zaustavna skroz desno....
Podelite komentar
Salko poturceni srbin
@Pavicevic
Kako ti hoces da objasnis naivnim kao sto si I sam da se I zaustavnom trakom vozi, znas li ti da je zaustavna traka za one koji su u kvaru I za automobile I za kamione I za motoriste.
Podelite komentar
Boki
O problemu razlike u brzinama trebalo je misliti kada je podignuta granica na 130 km/h. Prvo kako će autobus da pretiče kamion sa 110 kada kamion ide 90, a autobus 100 maksimalno? Da ne pričamo o tome kada je preticanje dva kamiona u pitanju, a postoje i sporiji automobili koji ne mogu tako brzo da ubrzaju pri preticanju sporih vozila, u tu grupu čak sapdaju i najnoviji električni automobili koji će se tek voziti, Dacia Spring recimo... Za takva zakonska ogričenja potreban je autoput sa 3 trake gde će u trećoj minimalna brzina biti visoko postavljena. Na ovim našim autoputevima gde su kamioni dominantni, nema govora o tome.
Podelite komentar
Toni
@Boki
Gledam na zapadu dve trake kamion kamiona pretice I po kilometar stvoti se kolona a zakonom nije uredjeno nista da se to zabrani
Podelite komentar
truck driver
@Boki
Tacno tako, 100% se slazem sa vasim komentarom. Zamislite da to uvedu, pa neki kamion koji ide oko 85-90 pa iza njega bi bila kolona po 5 kilometra, to bi moglo da se primeni kad budu tri trake plus zaustavna!
Podelite komentar
Toni
@Boki
Zar za tebe zaustavna traka sluzi za voznju.
Podelite komentar
Baki
Ovo mu je prva pametna 😄
Podelite komentar