Više od 50 odsto LGBT populacije u Srbiji bi u brak: "Istopolne zajednice nisu pogubna pojava"

* U toku je javna rasprava o predlogu Nacrta Zakona o istopolnim zajednicama * Više od 50 odsto ispitanih pripadnika LGBT populacije u Srbiji živi u nekom vidu partnerstva a njih 63 odsto odgovorilo je da je spremno da registruje istopolno partnerstvo

Komentari

  • Ivan

    16. mart 2021 | 11:14

    To treba spreciti po svaku cenu.

  • Zoran Milovanovic

    13. mart 2021 | 17:06

    Kazemo da smo Hriscani,dobro,pred Bogom je to gadost,Bog taj razvrat izricito osudjuje i zabranjuje.Tacka.nemam nista protiv da homoseksualci imaju decu ako mogu da ih naprave a ne da uzimaju nasu decu.Postoje lekarske ustanove za tu vrstu psihicke poremecenosti.ja vodim ljubav sa svojom suprugom i ne izlazim na ulicu u gacama da to svima pokazem,to je moja privatna stvar.Ugledajmo se na Putina i Orbana,ako tu gadost ozvanice ustavom,vlada kojoj sam verovao ce na ulici pasti.Pamet u glavu.Rupa na guzici je izlaz,nije ulaz.

  • Izdajnik srBstva

    13. mart 2021 | 13:30

    Ja sam licno za istopolne zajednice jer 2 odrasle osobe imaju pravo da rade sta god zele sve dok ne ugrozavaju prava ostalih a i zbog pitanja pravne prirode npr.nasledstva,penzije,nekretnina i sl. Nisam za usvajanje dece jer se ne zna kako bi se to odrazilo na decu. Ako zele dva muskarca ili dve zene da se vencaju, nek se vencaju, ja ne zivim njihov zivot. Samo nek ne nabijaju ostalima na nos da su LGBT i bice dobro i nama i njima.

  • nima

    13. mart 2021 | 12:22

    Ja glasam ZA . Tako ce nam natalitet porasti.

    • 13. mart 2021 | 16:28

      I3

      @nima

      Prvo nauci sta znaci porast nataliteta i kako to funkcionise, pa onda komentarisi. Od 2 zene ili 2 muskarca nikako ne moze da nam poraste natalitet

  • nikolas

    13. mart 2021 | 11:04

    APOKALIPSA!!!!

  • Dragan

    13. mart 2021 | 09:33

    Pametni ljudi ne obracaju paznju na nebitne stvari! Ne treba im uopste pridodavati znacaj i nece postojati. Mala je to grupa sa ogromnim uticajem. Ne predstavljaju Srbiju niti ce ikada ma gde god i koliko god se pojavljivali! U ova teska vremena poslednje sto treba je da raspravljamo i njihovim pravima..

  • Icka

    13. mart 2021 | 09:12

    Licno nemam nista protiv lgbt populacije dokle god ne ugrozavaju moja prava. Ali realno, lgbt populacija pravi paradu ponosa dok ih obezbedjuje 50 000 pripadnika policije, a to je krsenje nasih prava! Oni misle da su specijalni i traze veca prava! A to ne ide! U ovom drustvu su isti kao mi s tim da oni traze vise nego sto treba. Po kojoj osnovi ako uvredis geja i kazes mu da je p##er ti dobijes otkaz a on ako meni kaze da sam k##va onda nista? Zasto su specijalni? Njih niko ne ugrozava, nikoga ne zanima sta oni rade, ali prosto nije normalno da to sto rade slave, prave paradu i traze veca prava od nas!!! Po pitanju braka, uopste me ne zanima da li ce im dozvoliti da se vencavaju jer je to parce papira! Brak je i vanbracna zajednica, osobe koje zive zajedno i dele poslove, troskove i ulazu u zajednicki zivot je brak, a ne parce papira! Takodje, usvajanje dece ce im biti dozvoljeno, svidelo se to nama ili ne. Jer ipak imamo premijerku koja ima dete! Tako da, dzabe mi sve ovo pisemo kad se ne pitamo nista! U nasoj vladi postoje ljudi koji su uveliko isplanirali tok situacije i sa ovom pricom kao i sa svim do sada nam samo opipavaju puls

  • Kole@

    13. mart 2021 | 08:33

    Baš me interesuj hoćel i ovo naši usvoit! Daj Bogati da nešto od kulture naše da sačuvamo! Ja koliko se sećam reči Predsednika Vučića daje na početku rekao da Evropa treba da uči od nas a ne mi od Evrole!

  • Nišlija

    13. mart 2021 | 08:10

    Zabrinjavajuća situacija....ne mogu praviti decu tj da se množe, a ima sve više...

  • Rale

    13. mart 2021 | 06:46

    Jedina ravnopravnist je sta misli vecina i tacka. Referendum.

  • hogar

    13. mart 2021 | 06:02

    da homoseksualizam lii lezbo nije bolest odluceno je na kongresu psihologa i to glasanjem gde su ogromni broj glasova kupili parama gej lobi. Znaci nikakva medicinska istrazivanja nisu dokazala da takvo ponasanje nije bolest nego glasanjem.... da li smo mi vise normalni zar nevidimi sta nam sve spremaju ti tkz. napredni svet puna im usta demokratije a ovamo nikad vise ratova, gladi, siromasnih, bolesnih.... a nastranosti izlaze na videlo... zasto dopustamo da jedan broj ljudi bolesnog ponasanja manipulise sa nama i trazi neka prava koja ni prirodno nemogu imati.... sta, vi radite kuci u stanu vas problem ali da usvajate decu e to vec vodi u eroziju drustva i stvara plodno tle za nestanak naroda i povecanja kriminala...... niko netreba da im spori da zive zajedno ko sto zive i rade ali da to prikazuju kao nesto normalno e to vec nemogu... da bi jedno drustvo napredovalo vazno je da ima zdravu porodicu gde je osnovna nit deca ..... nema napretka niti razvoja narida bez dece.... nesmemo ovo dopustiti i ugroziti oostanak celog naroda radi zadovoljenja bolesnih zelja ljudi koji su proglaseni zdravim... GLASANJEM....... medicina nije rekla tako...

  • XXXX

    13. mart 2021 | 04:15

    Demokratski je da se poštuje volja većine, znači većina je protiv ovakvog ludila.

  • misirac

    13. mart 2021 | 03:43

    Sve je ok, sve može! Samo decu ni pod razno i ni u kom slučaju!!! To bi povuklo za sobom još niz veoma komplikovanih problema! SAMO DECU NE!

  • ITI

    13. mart 2021 | 03:22

    Dakle, obuzeo je i Srbiju, upalili se mozgovi. U kog Boga se to mi Srbi kunemo kada smo se tako razboleli?!

  • Rale

    13. mart 2021 | 00:48

    Dali su predlagači ovoga zakona tražili mišljenje Srpske pravoslavne crkve,i dali su dobili pozitivan odgovor.

  • Mirce

    13. mart 2021 | 00:25

    Po avim dostupnim statistikama samo 2% lgbt populacije iskoristi legalizaciju braka

  • Brundo

    13. mart 2021 | 00:22

    Posto je ovo nemoguce bez promene Ustava onda je neophodan referendum.Nije dovoljna dvotrecinska vecina u Skupstini.Na referendum u vezi ovog pitanja bi izaslo 75-80 % ljudi sa pravom glasa.

  • Ana

    13. mart 2021 | 00:18

    Meni licno ne smeta, valjda i oni porez placaju u ovoj drzavi.. decu da ne usvajaju ali ako hoce da se zene nek se zene!! Koga sta to briga

  • Jj

    13. mart 2021 | 00:17

    Neka zivi kako ko hoce i sa kim hoce!

  • kale

    12. mart 2021 | 23:55

    Jbg obda nema EU😱🤣

  • PRC

    12. mart 2021 | 23:55

    Jeli bre napredni četnici pa vi ste pljuvali komuniste da su antihristi a vi sverom u boga ispadoste veći antihristi. Pitam se kakav li je taj bog u koga se kunu četnici?

    • 13. mart 2021 | 07:59

      Lazar

      @PRC

      Tutubane, nemoj da razmisljas i nastavi svij zivot

    • 13. mart 2021 | 11:30

      Df

      @PRC

      Pa zar ne bi trebalo da volis svakoga jer tako Bog kaze.Pun si mrznje i sebe nazivas vernikom e pa zato ti ni nema naprrtka.Jel te nesto uznemiravaju ti ljudi,pusti ih onda na miru sta te briga sta oni rade.Oni su ljidi takodje.

  • Sabahudin

    12. mart 2021 | 23:39

    Nema tu šta da se raspravlja. USTAV REPUBLIKE SRBIJE ("Sl. glasnik RS", br. 98/2006) Pravo na zaključenje braka i ravnopravnost supružnika Član 62 Svako ima pravo da slobodno odluči o zaključenju i raskidanju braka. Brak se zaključuje na osnovu slobodno datog pristanka muškarca i žene pred državnim organom. Zaključenje, trajanje i raskid braka počivaju na ravnopravnosti muškarca i žene. Brak i odnosi u braku i porodici uređuju se zakonom. Vanbračna zajednica se izjednačava sa brakom, u skladu sa zakonom

  • PRC

    12. mart 2021 | 23:26

    Ovaj nastrani zakon je prilagođen jer oni vole, hoćemo li skoro usvojiti zakon i za ove koji vole piletinu?

  • Ljube

    12. mart 2021 | 23:07

    Kasno se Srbi setili i prizivaju za Boga ! Sta ce sve da dobijete u bliskoj buducnosti ,ovo je " slatkis" ,,,davno su se Boziji i neki dobri putevi izgubili ,zastranili ! Bog i tehnologija ne idu zajedno , i " Bog " je zbog novca stradao !

  • Brundo

    12. mart 2021 | 23:05

    A cak i da izglasaju, to moze i mora da se obori zajedno sa svim drugim zakonima i sporazumima koji su stetni po srpske interese - Briselski sporazum (koji nije cak ni ratifikovan), Vasingtonski sporazum, Dabilnski sporazum, Marakeski sporazum, IPAP i SOFA sporazumi.Sve kao domine da se srusi.

  • Febo

    12. mart 2021 | 23:02

    Pa nek tata napravi tati dete,nemam nista protiv

  • bilja

    12. mart 2021 | 22:59

    Ni slucajno...necemo protiv Boga,to su patoloske zajednice.🤢🤮

    • 13. mart 2021 | 00:25

      Ty

      @bilja

      Ma koji bog ja ne verujem u boga veruj ti ako hoces pusti me da zivim kako hocu BRE!

  • Tesa

    12. mart 2021 | 22:58

    Treba im dati ista prava u svakom pogledu kao i heteroseksualnim parovima. Oni nisu niza vrsta vec su drugaciji u odabiru partnera. Nedopustivo je da ih bilo ko marginalizuje u 21 veku. Njihovi roditelji ne treba da se stide vec da setaju i oni svoje unucice.

    • 12. mart 2021 | 23:17

      Србски син

      @Tesa

      @Tesa "своје унучиће"? Како мислиш да их они направе???????

    • 12. mart 2021 | 23:25

      Bojan

      @Tesa

      Što se nisu setiliu 5 tom, 17tom. Zabole me što je 21 vek. 2000 godina "to" nije normalno pa neka ostane. Jel treba oni da nam "kupuju" decu. Što dalje od nas

    • 12. mart 2021 | 23:32

      Laza

      @Tesa

      Kako da šetaju svoje unučiće😳 Koliko znam medicina nije toliko napredovala😱

    • 12. mart 2021 | 23:32

      Sibin

      @Tesa

      Nisu oni niza vrsta, oni su bolesni!!!

    • 12. mart 2021 | 23:34

      Boze me sacuvaj bolesti

      @Tesa

      Ma sta rece? Jer i pedofilima? Otkud znas da nisu pedofili? Pa i oni su drugaciji!

    • 12. mart 2021 | 23:52

      Radovan

      @Tesa

      Koje unucice?

    • 13. mart 2021 | 08:11

      Bekrija

      @Tesa

      Takvim zajednicama treba dati odredjena prava,na posao,na socijalu,na penzije,takoreci na skoro sve jer su i oni ljudi i bog ih je takve stvorio,ko smo mi da kazemo drugacije i da ih diskriminisemo.Samo ih ne smemo totalno poistovecivati sa porodicom,govoriti da je to normalno jer to i nije.Pogotovo treba zabraniti odgajanje dece jer takva deca ce biti ucena da je sve to normalno pa cak i pozeljno.Cak i da muskarac ima dete iz prvog braka,ne treba mu zabraniti kontakt sa detetom ali mu ne treba dozvoliti da ga on odgaja.Jednostavno receno ne mozemo dozvoliti da nam decu odgaja neko ko nije deo klasicne i tradicionalne porodice.

    • 13. mart 2021 | 08:28

      Mihajlo

      @Tesa

      Slažem se, samo po pitanju dece se ne slažem. Zabraniti im usvajanje dece. Ima mnogo više hetero brakova koji bi hteli da imaju decu a ne mogu. Takođe zabraniti gej lobi.

  • Mirka

    12. mart 2021 | 22:57

    Saka jada da donosi ovakve sulude odluke,odnosno,zakone!Zna se sta je propisano i zakonom i VEROM tako da ovo se moze lako oboriti ali je nedopustivo jer oni nece stati.Trazice posle i usvajanje dece sto je totalno nedopustivo.Voli se ti sa kim hoces i sa koliko njih hoces ali brakovi,usvajanje dece to nikako i tacka.

    • 12. mart 2021 | 23:15

      Brundo

      @Mirka

      To je otudjena, odmetnuta celija koja svoje zamisli namece vecini.Samo narod to moze da spreci.Druge nema jer sve rade protiv volje naroda.Necemo migrante oni ih uvoze.Necemo u EU oni nas na silu guraju u nju, itd.

    • 12. mart 2021 | 23:16

      Natasa

      @Mirka

      Da, znamo sta je propisano zakonom i verom a da li se toga i pridrzavamo? Nesto se ne secam da vera dozvoljava prevaru partnera a polovina onih koji su u braku varaju svoje partnere. U braku si pa drugoj napravis dete, u braku si pa tudje dete "prisijes" muzu. Svaleracija na sve strane. Par kretena seruje slike devojaka/ zena bez njihovog odobrenja, fotografije i snimke nastale bez znanja druge strane, snimke silovanja i deciju pornografiju i to, sudeci po komentarima, je potpuno ok. Kao drustvo smo dotakli moralno dno a hvatamo se za to sta vera kaze kada je pitanju LGBT zajednica. Ako neki muskarac zeli da zivi sa drugim on to moze, isto vazi za zene. Ako neki muskarac zeli dete on ce naci zenu koja ce mu dete roditi a on ce ga sutra sa drugim muskarcem podizati. Ako neka zena hoce da rodi dete i da ga sa drugom zenom podize ona ce opet roditi. Cemu onda zabrana istopolnih brakova? Sto se usvajanja dece tice, nisam za to ali kao sto sam rekla snacice se oni.

  • Brundo

    12. mart 2021 | 22:54

    Niko ne brani ljudima da budu homoseksualci ili biseksualci.To nije zabranjeno i sta radite u cetiri zida je vasa privatna stvar.Ali ono sto treba da se zabrani je propaganda u, recimo, skolama.Ne mogu da se namecu takvi stavovi na silu u drustvu koje tradicionalno neguje porodicni zivot i gde 3 generacije porodice zive zajedno.

    • 12. mart 2021 | 23:16

      Ana

      @Brundo

      3 generacije zive zajedno samo tamo gde moraju.

    • 13. mart 2021 | 05:42

      Brundo

      @Brundo

      Ana Tako se zivi uglavnom na selima gde u jednoj porodici moze da zivi i 10 clanova.Samo sto takva porodica uglavnom zivi u dve kuce.

    • 13. mart 2021 | 07:38

      Br

      @Brundo

      Ponašaju se kao sekta.Zar ne shvataju da oni većinu sveta uopšte ne interesiju i u tom grmu leži zec.Pa nek uzmu recept id sponzoruša kako da se istaknu u svojoj posebnosti.

  • .

    12. mart 2021 | 22:53

    Uzas...Nakon toga sledi da ce ozvaniciti pedofiliju,odnosno bice maloletnicama dozvoljeno sve sa matorcima,i obratno...Ovaj svet ide u totalni razvrat....!!!

    • 13. mart 2021 | 00:24

      Ii

      @.

      Ne preteruj,smiri se..

    • 13. mart 2021 | 05:54

      tilovanje tevojneee

      @.

      Ne razumem sto se ljudi opterećuju dal će oni da se žene ili ne ?? Žive do mene , recimo i svaki dan izlaze zajedno , prolaze pored mene ....zadnje sto me zanima dal su u braku i kakvu razliku meni pravi ?? Mi smo bre zaostali , mozak je u kamenom dobu . Voli žena zenu pa ako , pa šta ?? Nema dovoljno za druge , šta ?? Ne kapiram šta se potresa lte ???

  • Nikola

    12. mart 2021 | 22:51

    Sve to lepo zvuči ali kada se suočite sa osudama komšiluka, sredine, kada vidite da vodoinstalater neće da dođe da vam popravi česmu jer ste gej roditelji, onda shvatite da su ove priče prilično nerealne. Jedino ko ima pare može da osnuje gej porodicu u Srbiji i da nema briga, to je neko moje mišljenje. Ne možete biti porodica pod staklenim zvonom koja se 24 sata dnevno krije od osuda komšiluka, tako žive ljudi i u inostranstvu, a kamoli u Srbiji. Ali svakako mislim da to treba omogućiti jer ipak ima ljudi koji su sposobni da prebrode sve probleme i koji će biti fantastični roditelji. Bolje da budu roditelji u Srbiji nego da odlaze u inostranstvo. Ovakvi zakoni ne menjaju ništa u Srbiji ali bi izuzetno mogli da poprave sliku Srbije u očima sveta. Meni se sviđa to što je ova zemlja počela da hvata korak sa svetom kada je na primer reč o digitalizaciji, o ponudi vakciina, eto mi sa tako malim stvarima možemo da napravimo veliku grudvu koja će pokazati svetu da nismo zaostali. Zamislite jedna "mala" Srbija ima veću ponudu vakcina nego ceo svet, iako to ništa specijalno ne menja ipak utiče na imidž Srbije kao zemlje koja ne zaostaje za svetom.

    • 12. mart 2021 | 23:05

      Da li

      @Nikola

      Ti to pišeš o svojim problemima. To se rešava hormonima.

    • 13. mart 2021 | 05:48

      tilovanje tevojneee

      @Nikola

      Neće vodinstalater da dođje jer je neko gej ?? Bože šta pričaš ... pa ne dolazi da popravlja njihovu rupu nego cevku na lavabou ili gde već . Šta ti misliš da majstori pitaju preko telefona “ izvinte jeste gej” . 20 evra je 20 evra znaš kolko ga boli Stojko.

    • 13. mart 2021 | 07:43

      Maja

      @Nikola

      E moj Nikoluce,poređenje geja i vakcine je stvarno biser inteligencije PS. Zar homoseksualci ne mogu biti vidoinstalateri i sl.Zar komšije nemaju pravo da imaju svoje mišljenje?Zar si samo ti u pravu.Ej!

  • Crni

    12. mart 2021 | 22:49

    Mislim da nije moguce vise od 90% ostatka Srbije kaze da ne moze sto je i u ustav implementirano.

  • tilovanje tevojneee

    12. mart 2021 | 22:48

    nek stupaju u brak , ko da to menja nesto ja im samo nebi dozvolio usvajanje dece jel kolko sa jedne strane brinuli o tom detetu opet razvijaju kod deteta sigurno neke cudne karakteristike

  • Kale

    12. mart 2021 | 22:43

    Ovi LGBT ko neka stranka, da nije smešno bilo bi tužno

  • Brundo

    12. mart 2021 | 22:39

    Ne moze.Ustav kaze da je brak iskljucivo zajednica izmedju muskarca i zene.Ne moze izmedju dva muskarca i dve zene.I ne moze da se promeni odlukom skupstinske vecine jer to je bitno drustveno pitanje.Moralo bi da se ide na referendum.A tu svi znamo rezultat.

  • Somborac

    12. mart 2021 | 22:37

    Čekam samo momenat kada će krenuti lov na veštice prema hetero brakovima. Toliko sujete imaju da na kraju hetero veze postaju nenormalne. Čast izuzecima. Usvajanje dece ne bih podržao. Neka se "snađu" biološki.

  • Jelena

    12. mart 2021 | 22:36

    Svaka cast. I to su gradjani Srbije, zasluzuju svoja prava.

    • 13. mart 2021 | 07:47

      J

      @Jelena

      A ko im ih iduzima?pa zar zakon već ne priznaje i vanbračnu zajednicu?

    • 13. mart 2021 | 07:52

      nibrS

      @Jelena

      Dva muškarca da usvoje tvoje dijete i da ga odgajaju... Na ta prava misliš?

  • hm

    12. mart 2021 | 22:33

    oce li neko da zaustavi ovo ludilo

  • Zasto ne!!!!

    12. mart 2021 | 22:32

    Samo nek se vole, ne vidim problem.👍

  • Majkl Džondar

    12. mart 2021 | 22:27

    Razumem probleme pravne prirode i zbog toga bih podržao zajednicu između njih. Nasledstvo, penzija itd. apsolutno me ne ugrožava ukoliko imaju ta prava. Problem imam sa usvajanjem dece. Za to nisam nikako, s toga na kraju ne bih podržao ovakav zakon.

    • 12. mart 2021 | 22:52

      Irka

      @Majkl Džondar

      Slazem se. Sve moze ali bez usvajanja dece, vestacke oplodnje i vencanja u crkvi :)

    • 12. mart 2021 | 22:56

      .

      @Majkl Džondar

      To je druga stavka....Deca....

  • Слободан

    12. mart 2021 | 22:23

    Само традиционални брак између мушкарца и жене, онако како је природа одредила!

    • 13. mart 2021 | 02:10

      Jović

      @Слободан

      Pametan komentar i pravi. Ovo nikako. Samo brak muškarca i žene,a ovi neka idu iz Srbije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA