Skandalozna odluka: Požarevac zabranio više od jednog ljubimca u stanu, za vlasnike nove mere

   ≫ 

Komentari

  • Braca

    16. februar 2021 | 07:20

    Slicno je pre par godina jedan "genijalac" u gradskoj vlasti Beograda predlagao. Tada mu rekli sefovi: "Petronije, kada dobijes neku ideju, sedi sine negde u cosak i cekaj da te prodje!" Ovi iz Pozarevca izgleda imaju malo vise takvih "genijalaca"!?

  • Zemunac

    16. februar 2021 | 07:10

    Da se donese zakon da u lokalnoj samoupravi moze biti zaposlen samo jedan idiot i jos jedan poluidiot, ali nikako na nekom rukovodecem mestu!

  • PRC

    15. februar 2021 | 23:02

    Znate kako je u životu, svako je tamo gde mu je mesto, ljudi su sa ljudima a stoka je sa stokom.

  • D

    15. februar 2021 | 23:00

    A da vi lepo ogranicite i broj dece na jedno?

  • XY

    15. februar 2021 | 22:00

    Nisu problem zivotinje nego ljudi....

    • 16. februar 2021 | 13:00

      mm

      @XY

      Tako je , zivotinje nisu problem (izuzimajuci pse). Pod hitno izbaciti pse iz parkova, pijaca, lokala, frizerkih salona. Zasto se stalno udovoljava psecim lobistima, na ustrb ljudi i njihovih prava? Ko normalan misli da je psu mesto u restoranu gde se jede?. Meni se smuci zivot kad ih vidim kako balave. Snobovi sa velikim rasama i pokondirene bakice sa smesnim nakaradnim stvorenjima neka imaju pse, ali neka ih izvode u ogradjene prostore a ne svuda redom

  • Дејан

    15. februar 2021 | 21:30

    Волим животиње,али ови кучкари и мачкари претераше,пореде животиње са децом што је болесно.Брате мили...треба да се зна неки ред,замислите како је кад почну да лају и завијајау у згради..а остали треба да се праве да уживају у томе.Зна се где треба да буде место животињи,а где човеку.

    • 15. februar 2021 | 22:50

      Miki

      @Дејан

      Imam dva psa i apsolutno se ne čuju, dok komšija svako drugo veče pravi žurke i dolazi komunalna, niko ne može da spava od njih. Ne lupetaj gluposti.

  • Dzesika

    15. februar 2021 | 21:14

    Kojoj budali je palo napamet da donese ovakvu odluku, to bi bilo isto kao kad biste ogranicili koliko dece mozemo da imamo u stanu. Budalastina.

    • 15. februar 2021 | 21:17

      mm

      @Dzesika

      Hahahhahahahha e pa nije. Nije stvar u broju pasa, stvar je u tome sto onaj ko ima copor pasa izvodi ih u park sve odjednom i smeta... ajde oladite malo vise kuckari, ne zelimo da se divimo vasim psima

    • 15. februar 2021 | 21:26

      .

      @Dzesika

      I to ce doci na red....Nazalost....

    • 15. februar 2021 | 21:32

      PRC

      @Dzesika

      Tebi nije dovoljan jedan džeki? 😜😜😜

    • 15. februar 2021 | 22:28

      Margo

      @Dzesika

      Polako... i to će...

  • Sara

    15. februar 2021 | 21:09

    E bas da mi neko zabrani.

  • Bhm

    15. februar 2021 | 20:57

    Treba da ograniče na 1 debila u porodici!Tako će svi stanovi imati po 1 ili ni jednig člana!Kome smetaju životinje tom smetaju i ljudi t.j. taj smeta i sam sebi!

  • Natasa

    15. februar 2021 | 20:51

    Apsolutno podrzavam ovu odluku. Prosto zivotinje nisu za stan. Pas trazi prostor, da izadje napolje a ne da zivi u 50 kvadrata. Vecina vlasnika pasa svoje ljubimce ne drzi na uzici, opasnim psima se ne stavlja korpa, u mojoj zgradi decko drzi staforda i pusta ga tako bez icega ne razmisljajuci o ljudima. Skace na mene, dobijem komentar igra se samo. Pa ne smeta meni pudlica koja mi se vrti oko nogu nego opasan pas koji me moze povrediti. U svakom drugom stanu u zgradi u kojoj zivim po jedan pas, kad zalaju u 6 ujutru ne treba mi budjenje. Svaki dan po jedan pas se olaksa u liftu ili na hodniku. To niko ne cisti, a o onome sto ostavljaju po dvoristu da ne govorim. Vlasnici zivotinja treba da znaju da zive u stanu i da se moramo jedni drugima prilagodjavati. To podrazumeva ciscenje za sopstvenim zivotinjama, disciplina istih... Moja drugarica iz rodnog Kragujevca je zivela u jednom od ulaza zgrade koja se zove Lepa Brena, na drugom spratu u ulazu su ziveli majka i sin sa preko 30 macaka. Cela zgrada je smrdela strahovito. Drugarica koja je placala stan iznad "smrdljivog" se odselila a sta da rade vlasnici stanova? Ne mozes terorisati celu zgradu. Naposletku tokom policijskog casa bilo je dozvoljeno vlasnicima pasa da svoje ljubimce izvedu u setnju. Gledam ih s prozora okupili se napolju, caskaju a moja drugarica sa autisticnim sinom svoje dete nije mogla da izvede napolje iako je to rutina na koju se dete naviko i koja mu prija. Takvih roditelja je bilo mnogo.

    • 15. februar 2021 | 20:55

      Mladen

      @Natasa

      Kako uspevas da zivis sama sa sobom ? Mislim ja nisam ludi ljubitelj pasa ali se slazem da ko ne voli zivotinje ne voli ni ljude a tek ko mrzi zivotinje ....

    • 15. februar 2021 | 21:03

      mm

      @Natasa

      Evo ja volim zivotinje ali se slazem sa tim da se malo dovede u red to posedovanje pasa. Uostalom, mnogi od onih koji vole zivotinje, ne vole jedino vrstu zivotinja-pas. Eto i ja na primer

    • 15. februar 2021 | 21:03

      Boki

      @Natasa

      Nataša ovoj državi su bitni kerovi nego djeca svaki koi je normalan neće držati kerove u stanu kolko njih ima koi nemaju pojma što drže kera u kući

    • 15. februar 2021 | 21:16

      Dzesika

      @Natasa

      Nisu psi ti koji bacaju smece oko zgrada i prave divlje deponije.

    • 15. februar 2021 | 22:00

      mile

      @Natasa

      Kao sad ja kazem da u jednom stanu zivi neuredna porodica koja ima desetoro dece narkomana, sakupljaju smece i unose u stan. I sad ja malouman imitirajuci tebe kazem "Pa treba zabraniti decu u zgradi, jedni su imali desetoro i to prljave dece". Kakve gluposti lupetas, uzeo si izuzetak od 0,0001% moguce situacije i sad to reflektujes 30 godina kasnije na ljude koji nemaju nikakve veze sa tvojom nenormalnom komsinicom, nenormalnom zgradom zvanom lepa brena i 30 macaka. Za tvoju informaciju SVAKI vlasnik kucnog ljubimca bi bio protiv toga kao i ti.

    • 16. februar 2021 | 07:40

      Vladimir

      @Natasa

      A psi su jedine životinje i to je jedini reper? Evo ja recimo volim ptice i sada si ti veći ljubitelj životinja i tražiš za sebe veće pravo od drugih...

  • Pančevac

    15. februar 2021 | 20:24

    Hoćemo i mi to!

    • 15. februar 2021 | 20:56

      Mladen

      @Pančevac

      Nema vam vise Velje Nevolje pa vam psi nisu vise potrebni ? Mislim da gresite

    • 15. februar 2021 | 21:14

      mm

      @Pančevac

      I mi beogradjani isto! Ubise nas kuckari po parkovima, svugde izvode pse, kako ne shvataju da se neki ljudi plase pasa, da neki ne vole pse, i da neki ne zele da izvode decu tamo gde je bio do pre toga neki snobovski pas ? Ja ne zelim da zaobilazim na stazi za trcanje pse i da idem po blatu jer je neki bahati snob resio da se sa svojim detencetom (kako naziva psa) slika na stazi za trcanje, kao on je neki atleticar, a ima sto kila, cigaru ne vadi iz usta i oblaci psa

  • PRC

    15. februar 2021 | 20:22

    Konačno neku pametnu odluku da donesu, sada još samo treba i porez na luksuz i zabrana hranjenja životinja na ulici i neće biti više pasa na lutalica. Na ovo trba da se ogledaju i ostali gradovi i varošice.

    • 15. februar 2021 | 20:57

      Mladen

      @PRC

      A sta mislis da uvedemo porez i na decu, i ona su luksuz, kostaju ... taman da se sakupi novca za tvoje obrazovanje da naucis da pises

    • 15. februar 2021 | 21:15

      mm

      @PRC

      Mladene klasican kuckarski komentar zamena teza. Pod jedan po cemu covek ne zna da pise, pod dva sve je lepo nalisao, pod tri deca su deca a pas je zivotinja kojoj nije mesto tamo gde ljudi obavljaju svoje aktivnosti

  • Map

    15. februar 2021 | 20:15

    Svaka cast a i treba uvesti da se da kera placaju kounalije isto kao i da clana porodice

    • 15. februar 2021 | 20:59

      Mladen

      @Map

      Kada vidim sta pises za tebe treba uvesti duplo placanje kominalija jer verovatno stalno prepunis kanalizaciju

  • Vlada

    15. februar 2021 | 20:04

    Naaaajevća smetala i mrzitelji u zgradama su LJUDI... Zato i jeste došlo do ove odluke.

  • Tupo

    15. februar 2021 | 19:58

    Treba tako uvesti u celoj Srbiji

    • 15. februar 2021 | 21:00

      Mladen

      @Tupo

      Ma zabraniti i decu jer prave buku i prljaju dvorista i parkove dok se igraju

  • Šabac, šabac

    15. februar 2021 | 19:49

    100 eura mesecna taksa I cao zdravo....

    • 15. februar 2021 | 20:00

      Atra

      @Šabac, šabac

      Je li ti rekao neko da si pametan? Pa nije, i neće, sevaj bre

    • 15. februar 2021 | 20:37

      Šabac šabac

      @Šabac, šabac

      Zezam se treba da placaju 200 e mesecno...za jednog "kera",pa se ti drugarice nerviraj😜

    • 15. februar 2021 | 21:01

      Mladen

      @Šabac, šabac

      Uplacivaces 100 evraa svakog meseca azilu za napustene ljubimce ??? Hvalaaaaa ... velikodusno

  • Srboljub

    15. februar 2021 | 19:44

    Ništa dok se ne uvede red i zakon za vlasnike kućnih ljubimaca. Prvo kod psihijatra na pregled pa na obuku za ljubimce i provera u policiji te odobrenje od komšija. Tek tada može ljubimac u kuću. Ovako svako može da uzgaja pse, mačke, lavove, zmije, krokodile i da sa njima maltretira ceo grad od dece pa do starih. Setite se babe koju su pojeli komšijski psi?

    • 15. februar 2021 | 20:00

      Vlada

      @Srboljub

      Komšije kao ti treba slati kod psihijatra.

    • 15. februar 2021 | 21:03

      Mladen

      @Srboljub

      Mene prozivas zato sto gajim slepe miseve ??? Nemoj da te nocu posete dok spavas

    • 15. februar 2021 | 21:22

      Dz

      @Srboljub

      Lupas bre Srboljube, stvarno si zreo za psihijatra.

    • 15. februar 2021 | 21:54

      Milan

      @Srboljub

      Vise nego zreo... Verovatno je komsija koga niko ne voli, koji svima gundja a i njegova da deca i familija ga izbegavaju. Zena i ako zivi sa njim to je zato sto ga se boji ili je na njemu stan pa nema gde da ode a ne zato sto ga voli. Sto se tice pasa, deluju tarapeutski na decu i u ovom uzasnom dobu blejanja u mobilni povezuje ih sa prirodom, jurcanje i setnjom u prirodu. Svaki stan sa decom treba da ima kucnog ljubimca, kojeg god ali to je zdravo za um.

    • 15. februar 2021 | 22:20

      mm

      @Srboljub

      Mozda se slazem da treba da ima kucnog ljubimca ... samo ne psa, molim vas popeli ste nam se na glavu sa psima

    • 16. februar 2021 | 00:32

      Zlata

      @Srboljub

      Srboljube,za sve koji žele da u stanu drže četvoronožne ljubimce ne treba psuhijatrijska provera već određivanje biološke vrste jer ne treba mešati ljude i životinje I životinja nikad ne može pistati čovek a čovek je često najgora životinja ili bar ima životinjske osobine.Prema tome upariti iste vrste a onda im zsliviti stsništa.

  • Boki

    15. februar 2021 | 19:39

    Donesite zakon da se ne može držati kerovi u stambenom objektu nego samo u kući šta ako je neko elergičan na pasiju dlaku znači mora da se iseli iz stana

    • 15. februar 2021 | 20:02

      Vlada

      @Boki

      Donesite zakon da komšije koje ne vole životinje, žive u kućama...

    • 15. februar 2021 | 21:04

      Mladen

      @Boki

      Ako si alergican na pasiju dlaku verovatno si i na drugo tako da najbolje da se preselis na Pester tamo je zdravo

    • 16. februar 2021 | 10:52

      mm

      @Boki

      Ovaj Mladen nacisto nepismen a komentarise kako drugi ne znaju da pisu...Ali tako je to obicno, pa i ne cudi sto je u zivotu saznao samo za vrstu zivotinje pas.

  • .

    15. februar 2021 | 19:31

    Lrvo ste ljudima uskratili slobodu,sada zivotinjama,slwdece su biljke.. Odredite koliko ce biti saksija dozvoljeno....!!!Svete losi,jednoga dana doci ce dan za naplatu....!!!

  • Kerovodja

    15. februar 2021 | 18:58

    Svaka cast.

  • sanja

    15. februar 2021 | 18:51

    I treba, ne možemo živeti od laveža pasa u svojim stanovima, o tome što niko ne čisti za svojim ljubimcina na trotoarima da ne pričamo.

    • 15. februar 2021 | 19:41

      .

      @sanja

      Postoje tamponi protiv sebicnosti....!

    • 15. februar 2021 | 20:26

      Nn

      @sanja

      Bravo Sanja!!! Tacno da niko ne cisti iza svojih kucica, ni po trotoaru ni ulicama. U park Sumice BG dovedu kucice da se prosetaju I sav izmet ostave u park, to ni u bunilu nebi skupili, ako bi da ih opomenes, mozes I batine da dobijes. Nisu kucici krivi, njihovi vlasnicu su nevaspitani I ignorant.

    • 15. februar 2021 | 21:06

      Mladen

      @sanja

      Kao sto rekoh zabraniti decu ... mnogo kmece i prave buku dok se igraju

  • Н. С.

    15. februar 2021 | 18:00

    А ШТА ЈЕ ТУ СКАНДАЛОЗНО,,?

  • Otac

    15. februar 2021 | 17:52

    Ja imam troje dece a komsije 6 kucke koje cuvaju iskljucivo na putu. Sta mislite koloko pasa su. naredana na putu I kako moja deca tu da prodju ako nisu ljubitelji pasa zbog te situacije

    • 15. februar 2021 | 19:02

      Maya

      @Otac

      Nauci ih da žive sa njima. Niste vi jedini bitni na planeti

    • 15. februar 2021 | 19:43

      .

      @Otac

      Nauci decu da nahrane zivotinju,pa ce imati lrijatelje da se bezbedno krecu ulicama....

    • 15. februar 2021 | 20:34

      Crni

      @Otac

      Maya i tackice Drzanje kucnjih ljubimaca je moderno robovlasnistvo, mozda su i pomazila a mozda i ne zele a Ja kao i otac ne zelim da se nijednom pa i mom detetu nesto desi. Ne mrzim zivotinje cak sta vise volim ih ali mrzim ljude sa kucnim ljubimcima koji misle da imaju vise prava od bilo koga drugog ignorisuci elementarne obaveze kao vlasnika ljubimca propisana i zakonom. Pocev od izmeta, povoca, brnjice, buke itd

    • 15. februar 2021 | 21:09

      Mladen

      @Otac

      Pobiti sve zivotinje osim ljudi narocito pcele koje napadaju sve i drakule ajkule i ostalo sto ti smatras zivotinjama

  • Dex

    15. februar 2021 | 17:39

    Pozivam i Bg da se pridruzi.

  • Ana

    15. februar 2021 | 17:37

    Najaci su mi ovi sto pisu 'skandalozno' a nije skandalozno kad izvedete ljubimca da se istovari i ne pokupite to..to je divno, da prosto vise ni u par ne moze da se izadje..ja bih vas rebnula i porezo i svakako jer ne moze cove drugacije da vas natera da vodite racuna..mislite da je toj zivotinji divno zatvorenoj u 4 zida!?

    • 15. februar 2021 | 18:19

      AcaFaca

      @Ana

      Razumem ih ja da puste psa da obavi nuzdu na travi i ajde tu je ok da istrune govno. Ali ovi novi sto ne pustaju pse da idu na travu i zemlju da se ne isprljaju pa onda psi seru po betonu. I setsju ih po parkingu izmedju automobila da seru. Stalno gazim u govna jer je parking slabo osvetljen. I imam sve manje zivaca za iste...

    • 15. februar 2021 | 18:21

      Tako je Anci

      @Ana

      Kad moje dete mora u wc ja trcim do prvog lokala, kafica, prpdavnice, pekare da zamolim na minut, a kerovi mogu s oprostenjem zapisavaju svaku banderu, zbun i se*u po parkovima i travi gde deca trce i igraju se sa loptom, pa u to isto njihovo kerece 💩 stanu. Kupili sve to oni meni ko gradsko zelenilo kad cisti.

    • 15. februar 2021 | 18:57

      milena

      @Ana

      Postoje delovi ulica u Beogradu gde godinama ne možete da prođete zbog uneređenih trotoara, i to tačno se zna gde, evo deo Cara Uroša iznad Strahinjića Bana do Jovanove ulice, desna strana, već 10 godina tako, jezivo, znači da je neko iz tih ulaza, ne znam kako ga nije sramota, a komunalna bi mogla plate da isplaćuje radnicima samo u tom delu grada da dežura, slično je i sa Makedonskom ulicom na uglu Vlajkovićeve. Takođe, granitne klupe i žardinjere u rekonstruisanom delu Obilićevog venca kod Tanjuga, su crne od urina pasa kučkara koji se tu masovno sakupljaju svako veče.

    • 15. februar 2021 | 21:11

      Mladen

      @Ana

      Slazem se a i porez na decu ... kako drugacije platiti vecernje skole za Vas nepismene

    • 15. februar 2021 | 21:27

      Dzesika

      @Ana

      Verovatno im je lepse na ulici, gladnim, zednim, promrzlim,maltretiranim od bolesnih umova koji se izivljavaju nad zivotinjama

    • 15. februar 2021 | 21:31

      Niko kao ja

      @Ana

      A za to sto su ulice, parkovi, reke, sume,... prepuni djubreta, plasticnih flasa i slicnog otpada pretpostavljam da su isto psi krivi!? Jesam za to da se za psom pokupi i licno to i radim, ali govna su mnogo manji problem od deponija koje ljudi prave na svakom cosku. No, time se ne bavite. Vazno je da jedva docekate da skocite na vlasnike pasa...

  • Jovan

    15. februar 2021 | 17:35

    To je bitno...a sto ima 1000 lutica po ulicama pozarevca....to nista

    • 15. februar 2021 | 18:11

      Duka

      @Jovan

      U svim naseljenim mestima ulice su pune lutalica,bivših kućnih ljubimaca koji su dosadili svojim gazdama Najbolje je jad ih idvedeš u drugo mesto i "uvališ" u nečije dvorište a može i park.E to su "najbolji" ljubitelji kućnih ljubimaca.

    • 15. februar 2021 | 19:45

      Marko

      @Jovan

      Te lutalice vi pustite iz stanova kada vas prodje volja ili moda.

  • mm

    15. februar 2021 | 17:24

    Volim zivotinje ali zbog bahatih kuckara poceo sam da imam animozitet prema psima. Ta vrsta zivotinje mi je jedina koju ne volim

    • 15. februar 2021 | 18:06

      Mmm

      @mm

      To su bivši kućni ljubimci koji su dosadili svom gazdi- obožavaocu ljubimaca

    • 15. februar 2021 | 21:07

      mm

      @mm

      Ja bih psa uzeo ali samo onda ako bih znao da imam takve uslove za njegovo drzanje, da nikome nece smetati. Cim je pas u parku i na stazi za trcanje to nije ok i treba kaznjavati, posebno staze za trcanje. Zasto sam ja duzan da zaobilazim pse na stazi za trcanje, zasto sam duzan da slusam lajanje istog u parku i da mi plasi decu, i da deca od njih ne mogu da se igraju ?

  • Vladimir

    15. februar 2021 | 17:22

    Samo nemojte da mešate ljubav prema životinjama i kulturu. Postoji zakon gde su papkari zabranjeni da se drže u stanu.ima ljudi koji vole i takve ljubimce .Zamislite na šta bi to ličilo,užas. Moraju postojati nekakva ograničenja . Ne primajte sve srcu.

    • 15. februar 2021 | 21:37

      Dzesika

      @Vladimir

      Crni Vladimire, nisu kucici i macici papkari.

  • Ћук

    15. februar 2021 | 17:14

    Ма браво, свака вам част, камо среће да је тако и у БГ...зграде су претворене у кафилерије, преко лета чик отвори прозор а да се не угушиш., напољу се деца ваљају у .овнима.

    • 15. februar 2021 | 21:13

      Mladen

      @Ћук

      Ma bez brige i dalje ces smeti da gajis koze u stanu da se osecas kao u rodnoj kuci

    • 16. februar 2021 | 07:16

      Zemunac

      @Ћук

      Vama iz gradske uprave da daju nesto i da radite korisno, a ne samo da kucate komentare. Niste zato dobili ugovore! Ili ipak jeste.

  • Brundo

    15. februar 2021 | 17:12

    Da se uvede porez na drzanje kucica i macaka.Razlog - trose kiseonik dok doktori padaju s nogu a pojedinci se provode na zurkama.

    • 15. februar 2021 | 17:26

      mm

      @Brundo

      Pa cekaj, ako postoji uvek povecanje cena za gorivo, cigare (ja ne pusim i mrzim cigare ali ovo je digresija) onda zasto ne bi i za kucice ... narocito zato sto se u Beogradu kuckari masovno izivljavaju i izvode pse gde stignu

    • 15. februar 2021 | 17:28

      mm

      @Brundo

      Nije problem, neka ih drze u stanu sto se mene tice, ali za svako lajanje, izvodjenje bez korpe, izvodjenje po 5 pasa odjednom, setanje pasa po stazama za trcanje i bicikle ... kazna pa ce da onda da vide sta je ustavno

    • 15. februar 2021 | 18:15

      Duka

      @Brundo

      Povećsvaju potrošnju vode,prljaju zajedničke prostorije,opterećuju kanalizaciju,sve kao i svaki član domaćinstva.Uostslom zar ljubimci nisu članovi porodice,doduše mešane i višerodne.Imsju sva prava kao čivek oa i veća.

  • Mrgud

    15. februar 2021 | 17:12

    Ako je u prostoriji jedan nepušač pušenje je zabranjeno, takođe treba uvesti da su sve komšije saglasne za kera u zgradi. Ili da se isele ljudi koji ne žele ljubimce.

  • mm

    15. februar 2021 | 17:11

    Pa i treba ... U Beogradu vlasnici pasa sve zivo zauzeli, tasmajdanski park se pretvorio u park iz doba jure, izvode po ceo copor u setnju... Psi su bukvalno svuda, po stazama za trcanje, kaficima restoranima ... samo cekas da ti neki skoci na sto ili te pojuri dok trcis. Komunalna da pise kazne za izvodjenje pasa bez korpe. A vlasnici pasa su jako bezobrazni i bahati, ne postuju ni trkace ni bicikliste. Izvolite u ogradjeni deo parka za pse, pa se tamo izivljavajte

    • 15. februar 2021 | 21:36

      Niko kao ja

      @mm

      Ja sam za to da se polovini ljudi koji ovde komentarisu stave brnjice pisto su mnogo veci problem nego psi. Ja se eto plasim ljudi koji ne vole zivotinje, jel to znaci da treba da se borim da svi ti ljudi budu na pivocu i nose brnjicu!? Sacuvaj me Boze kakvi smo pistali... Sve se vise stidim sto pripadam ljudskoj vrsti...

    • 15. februar 2021 | 21:52

      mm

      @mm

      Omiljena kuckarska retorika-ljudi koji nisu za ovakvo tretiranje pasa, ne vole zivotinje. Ja volim zivotinje , citam o njima i znam dosta. I bas zato ne mislim da je jedina zivotinja na ovom svetu pas... provaljeni ste sa vasim zamenama teza

  • Komšija

    15. februar 2021 | 17:07

    Potpuno ispravna odluka

  • Realno

    15. februar 2021 | 17:05

    Moźe, ali nek plaćaju porez.

  • Brundo

    15. februar 2021 | 17:04

    Gurate li se u stanovima sa kucadima?Postaje tesno.Kuce hoce sirinu.

  • Ceca

    15. februar 2021 | 16:59

    Zašto skandalozna odluka? Neki su od stanova napravili azile za pse. U mojoj zgradi ima više pasa nego stanara, a vodu plaćaju samo stanari. Kad psi počnu da laju kao da smo u ZOO vrtu, a ne u zgradi gde žive ljudi. U zgradi na stubištu se nalazi toliko dlaka da se čoveku život smuči. Pozdravljam ovu odluku i svi gradovi bi trebali da je donesu.

    • 15. februar 2021 | 21:40

      Dzesika

      @Ceca

      Pa ponekad treba zgrada i da se ocisti.

    • 16. februar 2021 | 11:02

      mm

      @Ceca

      Naravno, a to cete raditi vi kuckari sami.U suorotnom kazne, pa ako ponovite da vas onda proglase nepodobnim za drzanje zivotinja i da vam zabrane drzanje istih.Ili jos bolje da vam naloze ceo park da ocistite.

  • Obilic

    15. februar 2021 | 16:55

    Sta je tu skandalozno To nije stala vec Stan

  • Ivana

    15. februar 2021 | 16:51

    Nema nista od te price!Ako se pojave nekome na vratima i pokusaju da oduzmu ljubimca, ide tuzba i vlasnik moze da osteti grad za ozbiljne pare jer ce dobiti na sudu! Bas bi volela da neko pokusa da mi uzme ljubimca zbog zakona kojim se krse prava zivotinja! Hahahaha. Pokusali su i porez da uvedu na pse pre 10 godina pa nisu uspeli! Nije vam ovo privatna drzava da radite sta hocete! Niti je ovo Severna Koreja!

    • 15. februar 2021 | 17:15

      mm

      @Ivana

      Nista ti ne brini. Pseci lobiji nece jos dugo

    • 15. februar 2021 | 18:25

      Rade

      @Ivana

      A ti si sigurno neka velika djubrosa,pa ti pas dodje kao izgovor kao i mnogim drugima.kad vam neko dodje( ako dodje) onda je ona stara ,,jao izvinite za nered imamo psa".

    • 15. februar 2021 | 18:25

      Duka

      @Ivana

      Ali nije ni smrdljiva štenara.I ako si se ti identifikovala sa psom,msčkom ili nekom drugom životinjom,onda kad izlaziš iz svoje štenare,stavi pelenu i korpu na lice da ne bi ljudi stradali.Da,infuj se protiv besnila ištenećaka i istalih životinjskih oarazits a da bi bilo bezbedno za čoveka i ostale životinje.Av,av,av

    • 15. februar 2021 | 20:44

      Crni

      @Ivana

      Nisam te tuzio, nikada vise nebi smela da imas kucnog ljubimca u stanu, a mislim da bi i sama shvatila kada bi videla odstetu koju bi morala da platis. Jedini je problem sto sa Vama nece ljudi iz pristojnosti, koju nemate, nece d ase tuze. I u ovom zakonu ima osnova za sve gore navedeno i traje sest meseci obicno, maksimalno godinu dana.

  • mm

    15. februar 2021 | 16:50

    Ma i treba tako.A ne da svako izvodi po copor pasa u setnju u park.U Beogradu park Tasmajdan lici na park iz doba jure, kuckari sve zauzeli.Ne mozes da trcis a da te ne pojuri dzukela ili da se sapletes na povodac.Korpe nigde.Nije grad za izivljavanje kuckara svuda redim.Psi na stazama za trcanje...Kazne... komunalna da regulise, pa ce u budzetu biti para i za plate i za investicije

    • 15. februar 2021 | 21:48

      Aca No1

      @mm

      A što trčiš? Juri te neko? Kako su parkovi za uživanje sa voljenom osobom, decom i ljubimcima, tako su sportski tereni za sport. Ne znam zašto bi neko trčao tamo-ovamo po parku.

    • 15. februar 2021 | 21:55

      mm

      @mm

      Ko kaze da su parkovi za "uzivanje sa ljubimcima"? Imate poseban deo parka za pse pa tamo uzivajte zajedno. Zauzeli ste sve zivo sa psima

  • Jašta

    15. februar 2021 | 16:49

    Ko će mi zabrani da držim dva kučeta,dva mačeta,dva papagaja...!?

    • 15. februar 2021 | 18:28

      Aaaa

      @Jašta

      Da li znaš da oni mogu iznenada,neobjašnjivo da odapnu ako se neko odluči da mu je dosta torture lajavaca,maukalica,i izmeta po liftu i hodniku.

  • Dula Lala

    15. februar 2021 | 16:48

    Ti koji su doneli odluku verovatno vole samo sebe I nisu citali USTAV.

    • 15. februar 2021 | 17:17

      mm

      @Dula Lala

      Ustav moze da se promeni tako da vama bahatim kuckarima nije iskljuceno da ce da odzvoni

  • Toma

    15. februar 2021 | 16:48

    A u celom gradu zabranjeno držanje svinja, ovaca, koza, živine, zečeva itd.

    • 15. februar 2021 | 17:24

      Boban

      @Toma

      Kako zabranjeno kad ih je pun grad? I previše životinja, ali na dve noge.

  • Bgd

    15. februar 2021 | 16:46

    Zabraniti drzanje pasa u stanovima, em sto laju em moras oko zgrade da hodas kao po minskom polju da ne ugazis u 💩 koje vlasnik pokupiti nece...ili naplacivati mesecni porez po 50 eur, pa biraj

  • Aja

    15. februar 2021 | 16:44

    To je donekle normalno, to je stambena zgrada, sto znaci nije za zivotinje vec ljude! Mozda je i to previse po meni licno DA...

  • Djani

    15. februar 2021 | 16:42

    Ma vicete u moj stan da komadujete koliko cu ja kucnih ljbimaca da imam. Jel mozda nesmem ni dve zene da imam u stanu. Pa bre vi niste normalni sta pricate i sta ljudima radite to vise.

    • 15. februar 2021 | 17:19

      mm

      @Djani

      Slobodno ih ti imaj. Ali kad ih izvodis izvodi ih u ogradjeni prostor za pse u parku, a ne svuda redom. Kako ne razumete da ne zele svi da znaju da vi imate pse i ne zele svi da se dive vasim psima. Pas na stazi za trcanje... to samo komunalna resava

    • 15. februar 2021 | 18:31

      Rade

      @Djani

      U tvoj stan možeš šta hoćeš,ali samo ako u njega možeš direktno sa ulice kroz prozor a ne da hodaju po hodnicima i stepeništem gde hodaju deca i stare osobe koje su naj podlozniji zarazama. Na stranu što ne bi smeo izaći naj manju zvuk pasa izvan tvoje stana.

    • 15. februar 2021 | 18:36

      Duka

      @Djani

      Brinemo o ljudima posebno deci.

    • 16. februar 2021 | 05:48

      Goran

      @Djani

      Kućni ljubimac.... Pročitaj još jednom, KUĆNI!!! Je l' si razumeo? Nije "STAMBENI LJUBIMAC"... I naravno da je krajnje vreme bilo, da se po ovom pitanju, uvede malo reda. A zamena teza, u stilu "ko ne voli životinje...", je otrcana fraza, jer nisu psi i mačke jedine životinje.

  • Petar

    15. februar 2021 | 16:32

    Treba strogo zabraniti čuvanje pasa i mačaka u stanu u zgradi.. Meni prave probleme jer je buka 24h dnevno. ...Samo ribice ili hrčak.. Samo u kućama može po 1 pas i 1 mačka i to ne opasan za ljude... Pas koji non stop laje u stanu kazna 20.000 din... I porez na držanje pasa.. Za mačke ne važi...

    • 15. februar 2021 | 17:17

      Ccc

      @Petar

      Ti prijatelju lepo da se iselis iz zgrade i da ides negde gde nema ni ljudi, a ni zivotinja i lepo da zivis sam kao idiot jer to i zasluzujes...

    • 15. februar 2021 | 17:31

      mm

      @Petar

      Petre, cemu vredjanje. Vama kuckarima cim neko nesto prebaci vezano za pse odmah "mrzitelji zivotinja" i ostalo. Ne mozes coveku da kazes da je idiot zato sto je rekao da smatra da bi trebalo dovesti u red pravila za izvodjenje i drzanje pasa. To i ja kazem

    • 15. februar 2021 | 17:36

      mm

      @Petar

      Izvini Petre ovaj moj komentar je bio namenjeno ovom gosn gdji Ccc

    • 15. februar 2021 | 21:23

      Mladen

      @Petar

      I decu zabraniti kao kinezi max jedno da se ne igraju i da ne prave buku

  • Paja patak

    15. februar 2021 | 16:29

    Konacno jedna pametna odluka....pretvoriće se gradovi u kafilerije....niko ne pravi decu ali setaju kuciceto je lakse i mnogo manja odgovornost a i mnogo je modernije sad pa svi hoce da budu u trendu

    • 15. februar 2021 | 17:23

      Bgd

      @Paja patak

      Svaka cast za komentar, ziva istina!

    • 15. februar 2021 | 18:39

      Rade

      @Paja patak

      Pajo u pravu si,ali ima još jedna stvar u izboru psa u odnosu na dete.kada ti dosadi pustiš ga na ulicu,ili ispred prvog parkinga kad podjes na odmor.

    • 15. februar 2021 | 19:15

      Аха

      @Paja patak

      Раде, видимо како брину о деци исто тако ономад бацише новорођече у контејнер, па се обесило дете од девет година сви ви као волите и бринете о деци. Мрш.

    • 15. februar 2021 | 21:25

      Mladen

      @Paja patak

      Ti hoces da mojoj deci ( mnozina ) zabranis ljubimce pa da postanu kao ti ????

  • tea

    15. februar 2021 | 16:29

    to je kao da ti neko donese odluku da li ces imati 1 lil 2 dece u stanu.

    • 15. februar 2021 | 17:14

      mm

      @tea

      Nije tako. Psi nisu isto sto i deca. Uostalom neka ih ima u stanu, ali ne da ih izvodi pa se izivljava po parkovima i da tamo maltretira ljude, trkace, decu i ostale. Za pse postoje prostori, da , a to su ogradjeni delovi u parkovima, kao i kafilerije

    • 15. februar 2021 | 17:26

      Boban

      @tea

      Idi leči se.

    • 15. februar 2021 | 18:15

      Baćevac

      @tea

      Teice draga objasni mi kako su kučići i deca isto

    • 15. februar 2021 | 18:40

      Marko

      @tea

      Samo kuckari mogu porediti decu sa psima.

    • 15. februar 2021 | 19:51

      Paja patak

      @tea

      Ti sigurno nemas decu i molim te nastavi tako....

  • Brundo

    15. februar 2021 | 16:22

    Hahaha.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA