U 99% slučajeva kriva je infrastruktura ili donji stroj kako to železničari kažu /čitaj šinsko sklopovi prag, šina, vezice/. Prošetajte prugom, samo pazite da vas voz ne zgazi i videćete gomili trulih pragova, poluispalih ili ispali tirfona /šafovi koji vezuju podlošku za šinu za prag/ koji automatski stvaraju uslove za izkliznuće. Širina koloseka je 1435 mm dovoljno je da u krivini gde su uglavnom iskliznuća šina pobegne 5mm i ode točak sa šine. Zašto? Zato što NOVOKOMPONOVANI SAOBRAĆAJNI INŽENJERI I GRAĐEVINSKI INŽENJERI NE ZNAJU OSNOVNU STVAR DA SE NA ŽELEZNICI NE OKREĆE TOAK NEZAVISNO VEĆ JE UKRUTOJ VEZI SA OSOVINOM I TU NEMA PROSTORA ILI ELISTACITITETA DA TOČAK PRATI ŠINU. ON ZBOG KRUTE VEZE PRATI DRUGI TOČAK I NARAVNI ISKLIZNE IZ ŠINA. DRUGO ŠINA VODI VOZ PA MOŽETE VIDETI U KRIVINI "POJEDENO" I 50% ŠINE UPRAVO ZBOG TOGA ŠTO ŠINA VODI TOČAK. Na to dodajte stari srpski običaj žućke i korupcije. Daj direktoru malo para u džep i može ugradnja starih pragova i korišćenih šina. Nekada je železnica imala u redu vožnje predviđeno tekuće održavanje koloseka pa su dolazile mašine da urede kolosek. Sada su partijski drugovi direktori koji ne znaju ni da se osovina okreće na vagonu a ne sam točak, ali to je neka druga priča.
Koliko se secam a imam odlicno pamcenje Srbija cargo je vinovnik vecine iskliznuca na raznim mestima. Malo je verovatno d asamo infrastruktura nije dobra, ne kazem da nije losa ali bi bilo vise iskliznuca na istom mestu, logican zakljucak
Zaboravih da napisem, kako se cesto vozim celom srbijom, pa sam video kada su se rekonstruisale pruge i nisam nigde video d astavljju stare pragove i sine sto je lako zakljuciti jer su stari pragovi drveni novi su betonski a nove sine su vise puta duze od starih. Takodje i bezkontaktna mreza i stubovi su novi, bar su svi sveze i lepo ofarbani pa po tome jedino mogu zakljuciti prosto sljaste nakon instalacije.
U Swajcarskoj se svaki dan vozim vozom. Vpzovi lete brzo ko da su avioni a ne vozovi. Na peronu dok cekam putnicki kad proleti teretni skoro me oduva. Sta su oni bolji od nas?!
Poštovani građani i novinari,
Pročitavši ovu vest o vanrednim događajima, toliko me je potresla i uznemirilia da samo sami sebi postavili pitanje da li sa postojećom organizacijom, ljudima i strukom može da se vodi tako jedan važan državni sistem, kakav je železnica ?
Odgovor vidite u ovakvim vestima, na žalost.
Moramo napomenuti da veliki broj ljudi, misli se na rukovodeći kadar, je polukvalifikovan za obavljanje najsloženijih poslova, to se odnosi u velikoj meri na zamenike direktora sektora, pomoćnike durektora sektora, savetnike, načelnike odeljenja, šefove sekcija, šefove službi i sve druge koji ne ispunjavaju uslove iz sistematizacije. Zbog loše kadrovske politike ljudi sa VI sss zauzimaju visoke pozicije, a plate razume se idu gore dok dtručnost ostaje na nivou srednjoškolca. Prema procenama trenutno je oko 80% ljudi sa VI sss koji su na rukovodećim mestima, a za koja je nekad, pre septembra 2017. god. za ta ista radna mesta trebalo VII-1 sss, radno iskustvo u struci od min. 5.godina i više. Dakle, veoma je opasno šta su pojedinci učinili od železnice, da su postavljali rukovodioce i izvršioce po nekim drugim kriterijumima a ne po zahtevanim uslovima iz sis. razume se da su pre toga na volšeban način izmenili Pravilnik o org. i sis. poslova u Infrastrukturi železnice. Ovo je koren propusta šta se radi u Infrastrukturi železnice. Nadomo se da će ovaj tekst biti opomena i obaveza za generalnog direktora kako se ne sme raditi u buduće, a odgovorna lica procesuirati.
Pakistanac
Ovo je neka greska.Sigurno je ovo bilo u nekoj drugoj zemlji.Zar mi nismo najbolji u svemu?
Podelite komentar
Čiča
Pa kad voze šašavo. Jure po 20 km /h.
Podelite komentar
Goran
Treba testirat šine, možda su i one pozitivne na Coronu. Il je neki od vagona bio pozitivan pa zarazio lokomotivu.
Podelite komentar
Očajno pero
U 99% slučajeva kriva je infrastruktura ili donji stroj kako to železničari kažu /čitaj šinsko sklopovi prag, šina, vezice/. Prošetajte prugom, samo pazite da vas voz ne zgazi i videćete gomili trulih pragova, poluispalih ili ispali tirfona /šafovi koji vezuju podlošku za šinu za prag/ koji automatski stvaraju uslove za izkliznuće. Širina koloseka je 1435 mm dovoljno je da u krivini gde su uglavnom iskliznuća šina pobegne 5mm i ode točak sa šine. Zašto? Zato što NOVOKOMPONOVANI SAOBRAĆAJNI INŽENJERI I GRAĐEVINSKI INŽENJERI NE ZNAJU OSNOVNU STVAR DA SE NA ŽELEZNICI NE OKREĆE TOAK NEZAVISNO VEĆ JE UKRUTOJ VEZI SA OSOVINOM I TU NEMA PROSTORA ILI ELISTACITITETA DA TOČAK PRATI ŠINU. ON ZBOG KRUTE VEZE PRATI DRUGI TOČAK I NARAVNI ISKLIZNE IZ ŠINA. DRUGO ŠINA VODI VOZ PA MOŽETE VIDETI U KRIVINI "POJEDENO" I 50% ŠINE UPRAVO ZBOG TOGA ŠTO ŠINA VODI TOČAK. Na to dodajte stari srpski običaj žućke i korupcije. Daj direktoru malo para u džep i može ugradnja starih pragova i korišćenih šina. Nekada je železnica imala u redu vožnje predviđeno tekuće održavanje koloseka pa su dolazile mašine da urede kolosek. Sada su partijski drugovi direktori koji ne znaju ni da se osovina okreće na vagonu a ne sam točak, ali to je neka druga priča.
Podelite komentar
Crni
@Očajno pero
Koliko se secam a imam odlicno pamcenje Srbija cargo je vinovnik vecine iskliznuca na raznim mestima. Malo je verovatno d asamo infrastruktura nije dobra, ne kazem da nije losa ali bi bilo vise iskliznuca na istom mestu, logican zakljucak
Podelite komentar
Crni
@Očajno pero
Zaboravih da napisem, kako se cesto vozim celom srbijom, pa sam video kada su se rekonstruisale pruge i nisam nigde video d astavljju stare pragove i sine sto je lako zakljuciti jer su stari pragovi drveni novi su betonski a nove sine su vise puta duze od starih. Takodje i bezkontaktna mreza i stubovi su novi, bar su svi sveze i lepo ofarbani pa po tome jedino mogu zakljuciti prosto sljaste nakon instalacije.
Podelite komentar
Marko
U Swajcarskoj se svaki dan vozim vozom. Vpzovi lete brzo ko da su avioni a ne vozovi. Na peronu dok cekam putnicki kad proleti teretni skoro me oduva. Sta su oni bolji od nas?!
Podelite komentar
Sistem
@Marko
I samo sistem a ne ja tebi a ti meni??!!Odgovornost i zdrav sistem ??!!I naravno ljudi idu napred??!!
Podelite komentar
Borko
Zlatno doba,lideri u regionu,ekonomski tigar...haha
Podelite komentar
sasa
skoro radise remonte, lose uradise. hoce brze vozove a na 50 iskacu.
Podelite komentar
RODJAK
ma jok bre tako je to u naprednim zemljama
Podelite komentar
PRC
Zoranine brze pruge. 🤣🤣🤣
Podelite komentar
Otpravnik na pruzi
Poštovani građani i novinari, Pročitavši ovu vest o vanrednim događajima, toliko me je potresla i uznemirilia da samo sami sebi postavili pitanje da li sa postojećom organizacijom, ljudima i strukom može da se vodi tako jedan važan državni sistem, kakav je železnica ? Odgovor vidite u ovakvim vestima, na žalost. Moramo napomenuti da veliki broj ljudi, misli se na rukovodeći kadar, je polukvalifikovan za obavljanje najsloženijih poslova, to se odnosi u velikoj meri na zamenike direktora sektora, pomoćnike durektora sektora, savetnike, načelnike odeljenja, šefove sekcija, šefove službi i sve druge koji ne ispunjavaju uslove iz sistematizacije. Zbog loše kadrovske politike ljudi sa VI sss zauzimaju visoke pozicije, a plate razume se idu gore dok dtručnost ostaje na nivou srednjoškolca. Prema procenama trenutno je oko 80% ljudi sa VI sss koji su na rukovodećim mestima, a za koja je nekad, pre septembra 2017. god. za ta ista radna mesta trebalo VII-1 sss, radno iskustvo u struci od min. 5.godina i više. Dakle, veoma je opasno šta su pojedinci učinili od železnice, da su postavljali rukovodioce i izvršioce po nekim drugim kriterijumima a ne po zahtevanim uslovima iz sis. razume se da su pre toga na volšeban način izmenili Pravilnik o org. i sis. poslova u Infrastrukturi železnice. Ovo je koren propusta šta se radi u Infrastrukturi železnice. Nadomo se da će ovaj tekst biti opomena i obaveza za generalnog direktora kako se ne sme raditi u buduće, a odgovorna lica procesuirati.
Podelite komentar
laki94
Komedija
Podelite komentar
JS
@laki94
Biće ipak tragedija, napredne železnice.
Podelite komentar
Remont
Sve je to dotrajalo,imajuci u vidu i da se na nekim mestima zemlja ispod sina spustila sto od suse sto od vode.
Podelite komentar