Zašto nam vozovi "klize" iz šina i da li treba da se zabrinemo? Za mesec dana 5 teških iskakanja

 

Komentari

  • Pakistanac

    11. decembar 2020 | 07:24

    Ovo je neka greska.Sigurno je ovo bilo u nekoj drugoj zemlji.Zar mi nismo najbolji u svemu?

  • Čiča

    11. decembar 2020 | 02:36

    Pa kad voze šašavo. Jure po 20 km /h.

  • Goran

    11. decembar 2020 | 01:21

    Treba testirat šine, možda su i one pozitivne na Coronu. Il je neki od vagona bio pozitivan pa zarazio lokomotivu.

  • Očajno pero

    10. decembar 2020 | 23:57

    U 99% slučajeva kriva je infrastruktura ili donji stroj kako to železničari kažu /čitaj šinsko sklopovi prag, šina, vezice/. Prošetajte prugom, samo pazite da vas voz ne zgazi i videćete gomili trulih pragova, poluispalih ili ispali tirfona /šafovi koji vezuju podlošku za šinu za prag/ koji automatski stvaraju uslove za izkliznuće. Širina koloseka je 1435 mm dovoljno je da u krivini gde su uglavnom iskliznuća šina pobegne 5mm i ode točak sa šine. Zašto? Zato što NOVOKOMPONOVANI SAOBRAĆAJNI INŽENJERI I GRAĐEVINSKI INŽENJERI NE ZNAJU OSNOVNU STVAR DA SE NA ŽELEZNICI NE OKREĆE TOAK NEZAVISNO VEĆ JE UKRUTOJ VEZI SA OSOVINOM I TU NEMA PROSTORA ILI ELISTACITITETA DA TOČAK PRATI ŠINU. ON ZBOG KRUTE VEZE PRATI DRUGI TOČAK I NARAVNI ISKLIZNE IZ ŠINA. DRUGO ŠINA VODI VOZ PA MOŽETE VIDETI U KRIVINI "POJEDENO" I 50% ŠINE UPRAVO ZBOG TOGA ŠTO ŠINA VODI TOČAK. Na to dodajte stari srpski običaj žućke i korupcije. Daj direktoru malo para u džep i može ugradnja starih pragova i korišćenih šina. Nekada je železnica imala u redu vožnje predviđeno tekuće održavanje koloseka pa su dolazile mašine da urede kolosek. Sada su partijski drugovi direktori koji ne znaju ni da se osovina okreće na vagonu a ne sam točak, ali to je neka druga priča.

    • 11. decembar 2020 | 00:56

      Crni

      @Očajno pero

      Koliko se secam a imam odlicno pamcenje Srbija cargo je vinovnik vecine iskliznuca na raznim mestima. Malo je verovatno d asamo infrastruktura nije dobra, ne kazem da nije losa ali bi bilo vise iskliznuca na istom mestu, logican zakljucak

    • 11. decembar 2020 | 01:03

      Crni

      @Očajno pero

      Zaboravih da napisem, kako se cesto vozim celom srbijom, pa sam video kada su se rekonstruisale pruge i nisam nigde video d astavljju stare pragove i sine sto je lako zakljuciti jer su stari pragovi drveni novi su betonski a nove sine su vise puta duze od starih. Takodje i bezkontaktna mreza i stubovi su novi, bar su svi sveze i lepo ofarbani pa po tome jedino mogu zakljuciti prosto sljaste nakon instalacije.

  • Marko

    10. decembar 2020 | 23:48

    U Swajcarskoj se svaki dan vozim vozom. Vpzovi lete brzo ko da su avioni a ne vozovi. Na peronu dok cekam putnicki kad proleti teretni skoro me oduva. Sta su oni bolji od nas?!

    • 11. decembar 2020 | 03:41

      Sistem

      @Marko

      I samo sistem a ne ja tebi a ti meni??!!Odgovornost i zdrav sistem ??!!I naravno ljudi idu napred??!!

  • Borko

    10. decembar 2020 | 23:37

    Zlatno doba,lideri u regionu,ekonomski tigar...haha

  • sasa

    10. decembar 2020 | 23:29

    skoro radise remonte, lose uradise. hoce brze vozove a na 50 iskacu.

  • RODJAK

    10. decembar 2020 | 23:25

    ma jok bre tako je to u naprednim zemljama

  • PRC

    10. decembar 2020 | 23:23

    Zoranine brze pruge. 🤣🤣🤣

  • Otpravnik na pruzi

    10. decembar 2020 | 23:03

    Poštovani građani i novinari, Pročitavši ovu vest o vanrednim događajima, toliko me je potresla i uznemirilia da samo sami sebi postavili pitanje da li sa postojećom organizacijom, ljudima i strukom može da se vodi tako jedan važan državni sistem, kakav je železnica ? Odgovor vidite u ovakvim vestima, na žalost. Moramo napomenuti da veliki broj ljudi, misli se na rukovodeći kadar, je polukvalifikovan za obavljanje najsloženijih poslova, to se odnosi u velikoj meri na zamenike direktora sektora, pomoćnike durektora sektora, savetnike, načelnike odeljenja, šefove sekcija, šefove službi i sve druge koji ne ispunjavaju uslove iz sistematizacije. Zbog loše kadrovske politike ljudi sa VI sss zauzimaju visoke pozicije, a plate razume se idu gore dok dtručnost ostaje na nivou srednjoškolca. Prema procenama trenutno je oko 80% ljudi sa VI sss koji su na rukovodećim mestima, a za koja je nekad, pre septembra 2017. god. za ta ista radna mesta trebalo VII-1 sss, radno iskustvo u struci od min. 5.godina i više. Dakle, veoma je opasno šta su pojedinci učinili od železnice, da su postavljali rukovodioce i izvršioce po nekim drugim kriterijumima a ne po zahtevanim uslovima iz sis. razume se da su pre toga na volšeban način izmenili Pravilnik o org. i sis. poslova u Infrastrukturi železnice. Ovo je koren propusta šta se radi u Infrastrukturi železnice. Nadomo se da će ovaj tekst biti opomena i obaveza za generalnog direktora kako se ne sme raditi u buduće, a odgovorna lica procesuirati.

  • laki94

    10. decembar 2020 | 22:36

    Komedija

  • Remont

    10. decembar 2020 | 22:29

    Sve je to dotrajalo,imajuci u vidu i da se na nekim mestima zemlja ispod sina spustila sto od suse sto od vode.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA