Kruže priče da su popovi dali spiskove komunalcima i da je krenulo kažnjavanje domaćina i gostiju

 ≫ 

Komentari

  • Др

    25. novembar 2020 | 13:14

    Ако већ измишљате, нека не буду глупости!!!

  • Zora

    24. novembar 2020 | 23:10

    Znaci, sad treba posijati sumnju narodu u crkvu. Patrijarh umro, ekumenisti trljaju ruke. Trljajte dok ne pocrkate, mi smo pravoslavci, ne treba nam svake nedelje tupiti o Bibliji ko katolicima. Nije ovo prva zabrana slavljenja slave, to na nas ne utice.

    • 24. novembar 2020 | 23:46

      Radovan

      @Zora

      Polako, nije zabrana slavljenja Slave u pitanju, vec da se Slave slave u krugu porodice ove godine, i to je sasvim korektno, zbog situacije u kojoj se svi nalazimo. Ne treba preuvelicavati. A sto se tice prve tvrdnje da neko zloupotrebljava koronu da bi naudio Crkvi, sa time se apsolutno slazem. Ovo je klasican primer udbaske propagande, koji je usmeren na to da unese omrazu u narodu na Crkvu, i to treba dobro ispitati, i odgovorne kazniti

    • 24. novembar 2020 | 23:58

      Ccc

      @Zora

      Urotili se ekumenisti, zapad, islam, komunisti, Tito iz groba, komunalci, komsije koje cinkaju itd itd protiv prepoštenih pravoslavaca? Evo ja sam Srbin ali su to sulude teorije zavere.

  • Seep

    24. novembar 2020 | 22:37

    Izgleda da je opet dosla ona ZAVADI PA VLADAJ kome li to odgovara a sta mislite

  • D'Mitar

    24. novembar 2020 | 22:15

    Rašo sokole da je po tebi i crkvi mi bi svi danas verovali da je zemlja ravna ploča i da leži na leđima slonova i kita. Takođe da je centar svemira oko koje se Sunce vrti. Sve koji su sumnjali u to i drugačije stavove i saznanja iznosili crkva je proganjala. A ovde se crkva bori protiv korone a ne kao nekada protiv kuge kada su tvrdili da se kuga prenosi vodom. Pa je narod izbegavao kupanje da ne bi pokupio kugu.

    • 24. novembar 2020 | 23:28

      Radovan

      @D'Mitar

      Koja Crkva, jel to Pravoslavna Crkva radila i govorila? Odgovori mi na ovo pitanje. Kazi mi jos i da li je ok da ti ako ti je dalji rodjak kriminalac, odlezis umesto njega njegovu kaznu, jer on recimo nije u mogucnosti, u bekstvu je?

    • 24. novembar 2020 | 23:55

      D'Mitar

      @D'Mitar

      Rašo sokole činjenica je ni da druge crkve nisu stale u zaštitu progonjenih naučnika. Niti su im pružile gostoprimstvo da mogu nesmetano raditi i istraživati. Niti su zbog progona naučnika osudile Vatikan i KC. Činjenica je i da je renesansa i pored zaostale KC započela na zapadu. Na istoku situacija nije bila ništa bolja po pitanju mraka i neznanja. A u takvome stanju uprvo je crkva držala narod. Ćaos!

    • 25. novembar 2020 | 00:03

      Ccc

      @D'Mitar

      Radule šta si se upalio kao šupalj zub?

    • 25. novembar 2020 | 00:14

      Radovan

      @D'Mitar

      Ajde decko vec postajes neozbiljan. Sama ova recenica te cini neozbiljnim: "činjenica je ni da druge crkve nisu stale u zaštitu progonjenih naučnika". U srednjem veku ne znam sta ocekujes? Ligu Naroda? Savet bezbednosti, mozda? Caos, caos. Idi i uči

    • 25. novembar 2020 | 10:12

      Ceca

      @D'Mitar

      Radovane umes li citati? Niko ne spomiJe Ligu naroda nego crkvu.

  • Perkan

    24. novembar 2020 | 21:55

    Sta se lozite.Odkud komunalcu pravo da udje u tudju kucu ili stan

  • Kalabaster

    24. novembar 2020 | 21:55

    Neznam za ovo selo ali u republici srpskoj se desilo ovako nesto svestenik je policiji morao dati spisak domacinstva ko slavi slavu ne svojom voljom moram da naglasim.

  • Nikodin

    24. novembar 2020 | 21:24

    Nekad su popovi drukali udbi ko slavi slavu a danas komunalnoj miliciji.

  • Radovan

    24. novembar 2020 | 20:54

    Policija dobro treba da istrazi od koga je potekla ova dezinformacija, koja steti ugledu Crkve, da kazni po zakonu za uzbunjivanje javnosti i sirenje panike. Jer to je klasicni fasizam da se pravi spisak vernika, i podrzavalac fasizma je svaki koji se slaze sa ovim cinom. To naravno ne znaci da treba da se ne postuju uredbe Vlade, vezane za koronu i da se Slave slave u krugu porodice dok ne prodje ova situacija. Novinari ispratite ovo

    • 24. novembar 2020 | 21:15

      rođo

      @Radovan

      Ajde? po tebi su građani fašisti? i znači fašzita ti je svako ko ovo podzžava? toliko o tvojoj širini stavova. i od kuda znaš da je dezinformacija?

    • 24. novembar 2020 | 21:19

      Deša

      @Radovan

      Greškom ti dadoh plus jer si dvoličan. Mera vlade i jeste da se ni na slavi niti igde, uprošćeno rečeno, ne okuplja više od 5 ljudi. Dakle onaj ko trži da se takvi kazne koji se okupe u većem broju su fašisti?

    • 24. novembar 2020 | 21:22

      Ceca

      @Radovan

      A kako ti znas da ovo nije istina? I sta fali ako su prijavili bahate i neodgovorne domacine koji ne postuju propisane mere?

    • 24. novembar 2020 | 21:43

      Radovan

      @Radovan

      Ne, ne gradjani, nego malogradjani. A kako ste znate da jeste ovo istina? Eto vi ste ljudi moderni, necrkveni, ljudi od nauke, koji ne verujete u svakakve price, rekla-kazala, nego samo u cinjenice, u materijalne i opipljive dokaze. Prema tome, iznesite ih? Izgleda da i vi imate veru u nesto samo kad hocete 😀

    • 24. novembar 2020 | 23:04

      Radovan

      @Radovan

      Znas koliko mene briga da li si ti meni dao plus ili nisi. Sledeci put kad opet pogresis postedi me takve bezvredne informacije. Ali uzgred receno, to sto si meni dao plus, budi uveren, ti je najmanja pogreska, celo tvoje izlaganje je uglavnom pogresno

  • Branko

    24. novembar 2020 | 20:50

    @Radovane, ocito je da imas kompleks od grada i od urbanoga. To sto navodis mozda je istina a mozda i nije. Ali je to vreme proslo. U proslost ne zelim ni da me crkva odvlaci niti da mi suzva izbor u zivotu. Eto pre cu otici na koncert, utakmicu, pozoriste, izlozbu itd nego u crkvu. Moj izbor. A ti se drzi svoga ako ista imas drugo osim crkve u svome selu.

    • 24. novembar 2020 | 21:04

      Radovan

      @Branko

      Ja ne znam cime ja tebe ogranicavam, a ni Crkva, gde ces ti ici apsolutno je tvoja stvar, vidis to mene ni ne zanima. Mozda imas maniju gonjenja pa ti se cini da te Crkva u tome sputava, ali to je tvoj subjektivan dozivljaj. Ali ima ljudi koji zele da idu i u Crkvu, i to je njihovo pravo, valjda je to sustina demokratije.

    • 24. novembar 2020 | 21:12

      Branko

      @Branko

      @Radovane ovo nije nista licno vec ukazujem na cinjenicu da je kroz istoriju a manje ili vise danas crkva bila glavni kocnicar novoga, novih ideja i progresa. Ako je tako zasto ti smeta gradjanska opcija koja zagovara najcesce otvorenost, raznolikost, toleranciju, multikulti itd? A ne zatvaranje u torove i bare gde bi crkva i neko blizak njoj vedrili i oblacili i mesali nam se u svakodnevni zivot i izbor.

    • 24. novembar 2020 | 21:34

      Radovan

      @Branko

      @Branko Da poznajes istoriju ne bi tako pricao. Kroz istoriju se u okrilju Crkve znanje i sacuvalo iz koga se kasnije i rodila nauka. Navodis zlodela katolicke Crkve, a ja neznam kakve veze Pravoslavna Crkva ima sa time. Da li je po tebi u redu da naprimer tvoj dalji rodjak koji se isto preziva kao ti, je kriminalac i trgovac drogom, nedostupan policiji, i da policija dodje na tvoja vrata i uhapsi tebe, da ti odgovaras za njegove zlocine, jer eto njega nema? Ako se slazes sa tim, onda tvoj prethodni komentar ima vrednost

    • 24. novembar 2020 | 22:02

      Branko

      @Branko

      @Radovane, to je samo delom istina jer su vekovima crkvenjaci bili skoro jedini pismeni. A to su mogli bili jer su ziveli na grbaci naivnoga naroda koji ih je pazio kao malo vode na dlanu. Takodje crkve su raspolagale velikim sredstvima i bile bogatije od nekih drzava... I to su u pitanju samo progresivni pojedinci iz crkvenih redova ali ne i crkva u celini koja je sabotirala i proganjala sve koji se nisu slagali sa njenim dogmama. A taj primer ti ne vredi komentara.

    • 24. novembar 2020 | 22:21

      D'Mitar

      @Branko

      Rašo sokole da bi opstali i mogli istraživati neki naučnici su se morali skloniti pod crkvene skute. Ko se nekada sukobio sa crkvom gadno je prošao. Vremenom su i pojedini sveštenici počeli sumnjati u neke verske i crkvene stavove. Naročito kada je nešto postajalo očigledno i većini naroda. A kogod te upozori, pa i pop, da se ne valja okupljati u vreme korone ne želi ti zlo. Već naprotiv.

    • 24. novembar 2020 | 23:00

      Radovan

      @Branko

      @Branko Tebi ne vredi komentara, jer ne razumes. Sustinski ne poznajes temu o kojoj govoris. Po tebi ispade da crkva nije htela da opismenjuje narod, da ih drze u naivnosti zbog para. U vremenu kada se zivelo od danas do sutra, nisi znao da li ces preziveti zimu ili umreti od gladi, gde je zivotni vek bio max 30-35 godina, sta mislis na kom je mestu na listi prioriteta tom coveku bilo obrazovanje? Ulaganje u obrazovanje coveka koji ce da zivi do 30 godine, sigurno je bilo svakom vrlo isplativo 😀 I drzava takodje zivi na grbaci naivnog naroda, ali ne vidim da ti ona toliko smeta koliko Crkva...I opet lepis Pravoslavnoj Crkvi nesto zasta ona nije odgovorna

    • 24. novembar 2020 | 23:35

      Radovan

      @Branko

      @Branko Tebi ne vredi komentara, jer ne razumes. Sustinski ne poznajes temu o kojoj govoris. Po tebi ispade da crkva nije htela da opismenjuje narod, da ih drze u naivnosti zbog para. U vremenu kada se zivelo od danas do sutra, nisi znao da li ces preziveti zimu ili umreti od gladi, gde je zivotni vek bio max 30-35 godina, sta mislis na kom je mestu na listi prioriteta tom coveku bilo obrazovanje? Ulaganje u obrazovanje coveka koji ce da zivi do 30 godine, sigurno je bilo svakom vrlo isplativo 😀 I drzava takodje zivi na grbaci naivnog naroda, ali ne vidim da ti ona toliko smeta koliko Crkva...I opet lepis Pravoslavnoj Crkvi nesto zasta ona nije odgovorna

  • Deša

    24. novembar 2020 | 20:32

    Podržavam ovakav postupak popova jer ne želi nam dobro onaj ko nam sve dopušta. Ovako pokazuju da se brinu ii o životima i zdravlju svojih vernika ali i da poštuju državu i njene mere. Nažalost SPC je itekako na svijoj koži osetila šta znači korona. Pozdravljam aktivno uključivanje SPC u borbu protiv zla zvanoga korona.

    • 24. novembar 2020 | 20:37

      rođo

      @Deša

      Fino rečeno jer ne može ni crkva ni vernici biti izuzeti od nečega što se odnosi na sve. prikrivati, zataškavati isl nekoga ko radi nešto protivzakonita je vrsta saučestvovanja u tome i kršenje državnih propisa.

    • 24. novembar 2020 | 20:50

      Lord

      @Deša

      Nije tebi lako sa sobom...

  • Radovan

    24. novembar 2020 | 20:27

    @Neko Da li treba deca kada se zaraze u skoli u skolu da idu da se lece, radnik koji se zarazi na poslu, na poslu i da se leci, ko se zarazi u autobusu, u autobus da se i leci, a ko se zarazi u javni WC, u javni WC da ide i da se leci. Pretpostavljam, slozices se, jer to je tvoja logika?

    • 24. novembar 2020 | 20:43

      Deša

      @Radovan

      E zato treba ulagati više u zdravstvstvo a manje u crkve. Bez religije se može živeti ali bez medicinske zaštite vrlo teško. I popovi i vernici koji se zaklinju u Boga i božiju volju neka se ne bune protiv ovozemaljskih mera medicinskih stručnjaka.

    • 24. novembar 2020 | 21:00

      Branko

      @Radovan

      Evo i ja apelujem na ktitore i darodavce crkvama da prvo daju prilog u zdravstvene srhe pa tek onda za izgradnju neke crkve. Daju za crkve a svi ce posle kada se razbole navaliti u ambulete, DZ i bolnice.

  • Neko

    24. novembar 2020 | 20:02

    Pa dobro brate kada se zarazis u crkvi idi u crkvu da se lecis a ne doktori da rade cudo.

  • Branko

    24. novembar 2020 | 19:46

    Izgleda da bi neki zatucani vernici da sve zatvorili osim crkava. Pa da narod moze samo u crkvu oci i nigde vise. To zagovaraju obicno oni koji i nemaju nista drugo u svome selu osim crkve.

    • 24. novembar 2020 | 19:56

      Deša

      @Branko

      Tačno. Neki od verskih fanatika bi da zatru svetovno u što većoj meri i da swv život podrede religiji. A takvi su stavovi dominirali u Srenjem veku. Dakle to je put unazad.

    • 24. novembar 2020 | 20:23

      Radovan

      @Branko

      Upravo je obratno, jer bi izgleda zatucana deca proleterijata, izgovarajuci se koronom samo da zatvore Crkvu, jer tata je jahao, i deda je jahao, a oni su jadni preskoceni, pa im zao. Uspeha smo vasih siti, jos se Srbija jos leci od posledica Komuno-Virusa, a sa Koronavirusom cemo se izboriti, al bez vas.

  • Boža zemunac

    24. novembar 2020 | 19:30

    Neki hoće da skrnave PRAVOSLAVLJE i SRPSKU CRKVU.Ali im to neće poći za rukom. Neće dobro proći jer ima BOGA.

  • Radovan

    24. novembar 2020 | 19:15

    Fašisti budućnosti nazivaće se antifašistima. Upravo to je samozvana gradjanska inteligencija, čeda komunizma, ugladjene demokrate, koja su nam u nasledje ostavila razorenu i rasutu Srbiju, vracenu u 18 vek, misle da ce zbog toga sto Korone ima i u Crkvi, zamislite, da to zloupotrebe sireci lazi, i da odvoje srpsku Crkvu od srpskoga naroda, al njihov je brod davno otplovio

    • 24. novembar 2020 | 19:33

      rođo

      @Radovan

      Ajde? a verska zatucanost koja jr bila uz sve vrste ekstremizama je kdo svetla budućnost?

    • 24. novembar 2020 | 19:34

      Raka

      @Radovan

      Seljakluk se razgoropadio. Vidi se to po tvome komentaru čim ti smeta sve građansko.

    • 24. novembar 2020 | 19:54

      Deša

      @Radovan

      Reci mi pametnjakoviću ko je blagoslovio ustaške zločine? Ko jje blagoslovio Škorpione koji počiniše zločine? Ko je pozdravio dolazak mudzahedina na Balkan? Crkve. Katolička. SPS. I IZ u trećem slučaju.

    • 24. novembar 2020 | 20:10

      Radovan

      @Radovan

      @Raka Decko i ja sam gradjanin, ali nisam malogradjanin izlobotomiziranog mozga otrgnut od svoje vere i svoga naroda

    • 24. novembar 2020 | 20:25

      Raka

      @Radovan

      Radovane ko vredi kao individua svoju vrednost ne svodi samo na pripadnost nekoj naciji ili konfesiji. Samim pripadanjem nekoji naciji ili konfesiji ne znači da je neko bolji čovek, pošteniji ili sposobniji.

    • 24. novembar 2020 | 21:05

      Radovan

      @Radovan

      @Raka Da nisi napisao prethodni komentar u kome se vidi da delis ljude na seljake i gradjane, mozda bi ti i poverovao, tako da ova prica kako ne delis ljude na konfesije je klasicno foliranje, jer itekako delis ljude, ali po parametrima koji su tebi vazni. Demantujes sam sebe i nepovezan si sa svojom prethodnom izjavom. Ja nigde nisam pomenuo da je neko bolji i sposobniji covek, ako pripada nekoj konfesiji, to si ti izneo, nabacujes sam sebi lopte, i mislis da poentiras, ali sustinski ševaš sam sebe

  • Radovan

    24. novembar 2020 | 19:04

    Klasicna anticrkvena propaganda. Izgleda da su neokomunistima, preobucenim u gradzansku "inteligenciju" ponovo izrasli zubi, ili su stavili proteze, tamo gde su im nekada bili zubi, pa ponovo laju i pokusavaju da ugrizu Crkvu, zloupotrebljavajuci koronu.

  • Svašta

    24. novembar 2020 | 18:12

    Pa jel stvarno može da se zarazi na slavi? Kakav mi je to svetac zaštitnik, kad ni od maleckoh virusa ne može da me zaštiti?

  • Neša

    24. novembar 2020 | 18:08

    Naprednjačka Srbija=komunistička YU posle 1945. Uskoro I Goli otok 2.

    • 24. novembar 2020 | 21:04

      Boban

      @Neša

      Svi smo, izuzev žutih tajkuna, bili na Golom Otoku 10 god. kad su žuti vladali.

  • Ma sve

    24. novembar 2020 | 18:07

    Je moguće u ovoj državi. Mada se u selima bre sve zna. Ko sa kim ,ko slavi,ko je olešen seo da vozi,ko hoće da podmaže a ko neće. Popovi kao i svi drugi, ima ih i ovakvih i onakvih.

    • 24. novembar 2020 | 22:36

      brko

      @Ma sve

      Slažem se ima popova i ovakvih i onakvih ali ima i policajaca pekara sofera ministara i da ne nabrajam ali treba biti covjek a zanimanje nije bitno

  • Slavljenik

    24. novembar 2020 | 17:58

    Pocinje novo doba novo istorisko razdoblje menjaju se navike obicaji skolovanje slavlje provod ko prezivi pricace. Cega se plasis to ti se I dogodi nekom korona nekom komunalci nekom mamurluk

  • Marina

    24. novembar 2020 | 17:34

    Istu tu priču sam čula da se desila u jednom malom mestu u okolini Zrenjanina, nisam verovala, ali sada kada čitam ovo verujem da se to desilo.

    • 24. novembar 2020 | 17:43

      Nody

      @Marina

      SPC je i u bivšoj Yugi uvijek saradjivao sa komunjarama i DB-om zato nema niti jednog popa sa krivičnom prijavom u Yugi za razliku od hiljade hodza i fratara koji su prosli kazamate

    • 24. novembar 2020 | 19:02

      Marko

      @Marina

      U Krusevcu se to radilo u najvece za vreme Đurđica.

    • 24. novembar 2020 | 19:19

      Qm

      @Marina

      Jesi li ti luda ili samo glupa? Vidiš li da čovek kaže da niko nije kažnjen već da su to samo glasine dokone čaršije. Zašto se ne oglasi taj ko je kažnjen već se veruje nekoj zlonamernoj budali?

    • 25. novembar 2020 | 10:50

      Andrej

      @Marina

      Blago Vama, kada Vam je za potvrdu ubeđenja i verovanja u nešto potreban tekst u novinama. Bravo.

  • Milica Stari Merkator

    24. novembar 2020 | 17:32

    I treba one koji nisu ništa ekstra ostavili

  • Anonymus

    24. novembar 2020 | 17:31

    Samo nek mi dodje pop na vrata

    • 24. novembar 2020 | 17:32

      Ne nasedaj

      @Anonymus

      Hoce da nas posvadjaju sa crkvim i Bogom!

    • 24. novembar 2020 | 17:40

      Andrej

      @Anonymus

      A zašto bi došao, ukoliko ga ne zovete i inače nemate takvu naviku? Neće vam niko na silu dolaziti. Ne brinite.

    • 24. novembar 2020 | 22:40

      brko

      @Anonymus

      Pa tebi nece ni doci kao sto ti vjerovatno ni familija i komsije ne dolaze

  • Veteran

    24. novembar 2020 | 17:28

    U vreme komunizma popovi su bili glavni dousnici udbe jer su imali pristup u dosta kuća.

  • Гаги

    24. novembar 2020 | 17:24

    У ХР све особе испод педесет година умиру. Имају дупло мање заражених, а дупло више умиру. Дозовите се памети, не ризикујте олако животе.

  • Vreme je

    24. novembar 2020 | 17:21

    Crkva da se oporezuje, a gospoda popovi da izdaju fiskalne racune za usluge.Cast izuzetcima koji rade iz ljubavi.

    • 24. novembar 2020 | 17:45

      Andrej

      @Vreme je

      Bravo! Ali i ovima sto rade iz ljubavi da se ukine plaćanje struje, komunalija, da knjige i školski pribor za decu, kao i garderobu dobijaju za dz i td. Koliko možete da budete bolesni. Pa moraju ljudi od nečega da žive. To što većina nas ima svoju predstavu ili pretpostavku kako neko nesto treba da radi, to je naš problem. Izvolite, završite bilo koji fakultet i pokušajte porodicu da obezbedite samo iz ljubavi. Čast i onim izuzecima koji tu ljubav i casnu nameru bez uslovljavanja umeju da prepoznaju, pa nagrade svog sveštenika onako kako dolikuje.

  • Lejla

    24. novembar 2020 | 17:18

    Tužibabe, ter tužibabe jedne...

  • Neupuceni

    24. novembar 2020 | 17:04

    A koncert u sred Beograda moze.Bruka i sramota!!!

    • 24. novembar 2020 | 17:51

      Bgd

      @Neupuceni

      To ne spominju!!!

    • 24. novembar 2020 | 19:36

      Raka

      @Neupuceni

      To je jedan koncert, koji jeste za odusudu. A koliko bude okupljanjd na raznim lokalitetima povodom samo jedne slave? Da i ne spominjem i druge verske praznike.

    • 24. novembar 2020 | 19:42

      Branko

      @Neupuceni

      A kada si ti uopste bio na nekome koncertu? Smeta ti oni na sta inace ne ides.

  • PETAR 1

    24. novembar 2020 | 17:03

    Ziveli Tihi i Prle zivela komunisticka partija, nekad clanovi i proleteri a danas slavite slavu e pa ne biva.

  • Stevo

    24. novembar 2020 | 17:01

    A, jel se kažnjavaju Popovi kada idu da svestaju po kucama vodicu

  • Dobrila

    24. novembar 2020 | 16:55

    Ne vidim u tome nista lose. Na to se zale samo oni koji bi od slave da naprave paradu kica i zurku. Da se prica po selu veselom koliko se eto naroda nekome sjatilo na slavu.

  • Moca

    24. novembar 2020 | 16:52

    Ako ako i treba tako. Gde su veća okupljanja veća je šansa da se proširi korona. Pa posle slave da neko od domaćina ili gostiju oboli.

  • E vala

    24. novembar 2020 | 16:48

    Sram da ih bude.

  • Pop

    24. novembar 2020 | 16:38

    Nije tacno.

  • небески

    24. novembar 2020 | 16:24

    значи почело је

  • Lejla

    24. novembar 2020 | 16:23

    Popovi...maheri...

  • Cobi

    24. novembar 2020 | 16:18

    To su porodice koje nisu platile sveštenicima da im svete vodicu.

  • Sofronije

    24. novembar 2020 | 16:07

    Cista izmosljotina.Nesme ni policija da udje u stan ili kucu bez zakonskog osnova a kamoli milicija

  • Милица

    24. novembar 2020 | 16:05

    Браћо и сестре православни Погледајте на Јутјубу САСВИМ ЛИЧНО СА ЖАРКОМ ГАВРИЛОВИЋЕМ и све ћете сазнати

    • 24. novembar 2020 | 16:12

      Лане

      @Милица

      Хвала сестрице ово је све објаснило у мојој глави

  • eeeeee

    24. novembar 2020 | 15:56

    Popovi su losi ljudi

    • 24. novembar 2020 | 16:40

      Boža zemunac

      @eeeeee

      A ti si kao dobar.Sram te bilo.

    • 24. novembar 2020 | 16:43

      Nosmoking

      @eeeeee

      Cuo sam da su i doktori i automehanicari losi ljudi. A prica se da piloti ne zaostaju za njima... (????)

    • 24. novembar 2020 | 16:45

      123

      @eeeeee

      Pa kad su to uglavnom deca komunjara koji su taj poziv odabrali samo zbog lakih para, mada da ne gresimo dusu nisu svi takvi ima i medju popovima dobrih i postenih ljudi.

    • 24. novembar 2020 | 16:57

      mama

      @eeeeee

      Gresne ti misli

    • 24. novembar 2020 | 17:47

      Andrej

      @eeeeee

      eeeee, daj pokazi im se, da imaju na koga da se ugledaju, prosvetle i zaliče

  • ✍️

    24. novembar 2020 | 15:51

    Popovi sigurno nisu rekli. Čista laž

    • 24. novembar 2020 | 16:53

      Moca

      @✍️

      Pa šta da su i rekli? To je za dobro svih. Slava nije isto što i lumperajka.

  • Dr

    24. novembar 2020 | 15:42

    I kod nas u Tomasevcu zena clana saveta MZ prica o uzimanju spiskova i obilaženju i kažnjavanju porodica koje slave slavu

    • 24. novembar 2020 | 15:54

      Goran

      @Dr

      Kako neko moze da udje na privatan posed bez sudskog naloga?

    • 24. novembar 2020 | 16:22

      Gaša

      @Dr

      @gorane, sve se sme u napreDNO j Srbiji! I da se navijači preobuku u policiju i tuku narod ispred Skupštine, i da se nepismene strlete postavljaju za ministarke,i da se krade kapom i šakom...

    • 25. novembar 2020 | 10:52

      Andrej

      @Dr

      Štaaa? Kod Vas žena saveta MZ je pop?

  • Kb

    24. novembar 2020 | 15:16

    Pa neznaju oni sami ko slavi ako popovi ne kažu ili "dobar" komšija neprijavi ali pre toga dođe da jede i pije pa se vrati kući i prijavite

  • Goxi

    24. novembar 2020 | 15:16

    Nemojte siriti zlo medj ljude. Novinari su stvarno veliko zlo. U ratu bi se streljalo za sirenje ovakvih gluposti. Narodu je dosta svoje muke ne solite ranu jos vise.

  • Zeko

    24. novembar 2020 | 15:16

    Ja cu slavu da slavim,a to podrazumeva slavski kolac,koljivo i slavsku svecu,a ostalo su sve zurke

  • Srdjan

    24. novembar 2020 | 15:13

    Rušanj takodje. Provereno.

    • 24. novembar 2020 | 16:21

      Кнез Арсен

      @Srdjan

      Шта је проверено? Не шири лажи и не збуњуј и онако збуњен народ.

  • Crni

    24. novembar 2020 | 14:59

    Bas me zanima kako ce da udje u stan bez naloga, koji ne moze dobiti jer osnova nema, bez posledica?

  • Miloš Jakšić

    24. novembar 2020 | 14:35

    U Vranje nema laganje.

  • Kina

    24. novembar 2020 | 14:33

    Za vreme krize i rata moraju da se obustave slavlja.To vazi i za sve ostale verske zajednice.

  • jerko

    24. novembar 2020 | 14:32

    Prvo naučite da se prekrstite, pa onda slava.

    • 24. novembar 2020 | 14:47

      Yes

      @jerko

      Slava ga više koštala od kazne,bitno je da se slavi pa ko preživi,preživi.

    • 24. novembar 2020 | 15:02

      Duka

      @jerko

      Još da nas Jerko tome nauči.

  • Mili

    24. novembar 2020 | 14:30

    Moze da udje u kucu samo sa nalogom,valjda jos uvek nesto znaci privatna svojina.

    • 24. novembar 2020 | 14:44

      Ivan

      @Mili

      Pa ne bi valjda na slavu oterao nekog sa vrata ? Znaš ti šta je slava ?

    • 24. novembar 2020 | 15:01

      Crni

      @Mili

      Ivane, da oterao bih, oni su nepozvani i osoba kojoj nije mesto u mom drustvu.

  • Bokara

    24. novembar 2020 | 14:28

    A Božo Vrećo može da pravi koncert,e Srbijo jadna li si

  • jerko

    24. novembar 2020 | 14:25

    Krsna slava je u srpskoj tradiciji punih 29 godina, sad neka milicija to da pokvari..

    • 24. novembar 2020 | 15:05

      N

      @jerko

      Kvaris je sam jel je tradicija od 30 god. Moja porodica je poreklom iz Makedonije, deda mi je bio pop, pa njegov otac, deda takodje....Uvek smo krsnu slavu slavili u krugu porodice. Mada moram priznati da vecina slavi Svetog Nikolu pa i ne mozemo ici jedni drugima na slavu kada vecina slavi istog sveca. Od pada socijalizma krenulo je ponovo da se slavi u Srbiji, pola ljudi i ne zna kako se slava slavi. Od krsne slave ste napravili festu. Ima i onih koji slavu slave po restoranima. Kada su "masovnije" slave u pitanju cesto gosti idu na 2 ili 3 adrese. Dodju kod Pere na predjelo, kod Mike na rucak a kolace jedu kod Zike, ko na pokretnoj traci. Dodjes nekome na slavu, sedis sa minimum 20 ljudi, diskutuje se o politici, sportu, zbijaju se masne sale, domacini za to vreme opsluzuju goste, sklanjaju, spremaju, nose, raznose tanjire, case....pa jel tako treba da se slavi slava. Meni je ipak bolje u krugu najblizih-sa ljudima koje ne smatram gostima, koji mi ne ulaze u kucu par puta godisnje vec su tu "domaci" koje ja smatram svojom porodicom.

    • 24. novembar 2020 | 16:04

      Nn

      @jerko

      Slazem se u potounosti sa konentarem. Ja sam ove godine proslavila Slavu sa decom, I bilo nam je prelepo. Sve po protokolu spremljeno, ali nismo imali trideset KAO ranijih godina. Ovako cu ubuduce da slavim a zurke za Prijatelje ce bit posebne. Cemu da rizikujemo ako ima nacina ( a nista nismo zgresili) da se Slava obelezi kako i treba a ne kako mi to zamisljamo. Vazno da sacuvamo zdravlje i da docekamo sledece Slave.

  • Bgd

    24. novembar 2020 | 14:19

    Kakav udar na crkvu i vernike. Kruze price i da popove eliminisu u poslednje vreme pa kome verovati?

    • 24. novembar 2020 | 14:33

      Tromso

      @Bgd

      O kakvom udaru na crkvu ti pricas.Niko ne progoni vernike vec oni odbijaju d postuju mere jer misle da su iznad svakoga.To onda nisu pravi vernici jer ugrozavaju ostale i ne misleci na njih.Kolko zanm ista ta crkva je sapljiva naucnike hiljadama godina unazad samo zato sto nisu radili ono sto im ona kaze.

    • 24. novembar 2020 | 20:39

      Davor

      @Bgd

      Koja "ista ta crkva" prijatelju? Crkva na zapadu jeste spaljivala naučnike, Crkva na istoku to nije radila jer su jelinska misao i nauka bile u sastavu vizantijskog bogoslovlja.

    • 24. novembar 2020 | 22:11

      Tromsø

      @Bgd

      Jeste i crkva na istoku,zaboravili ste progon bogumila.Itekako je i pravoslavna crkva zasluzna za zatupljivanje naroda

  • Viktor

    24. novembar 2020 | 14:16

    Jos jedan od razloga zasto godinama sam kući secem kolac itd...

    • 24. novembar 2020 | 14:20

      Hz

      @Viktor

      Jesi naivan.

    • 24. novembar 2020 | 14:29

      Бејбе

      @Viktor

      Све си рекао.Нити свештеника у кућу пушташ а ни у цркву не идеш ...бедо... Ти ниси верник већ комуњарски потомак који слави из помодарства. Такви и протурају овакве лажи и небулозе. Безбожници и вражји следбеници 👎👎👎👎👎🤮

    • 24. novembar 2020 | 14:31

      tea

      @Viktor

      pa ranijih godina si mogao nekoga da pozoves,ako nemas ukucane da sa tobom isece kolac i ruca valja se,a ne ovako kao pustinjak.

    • 24. novembar 2020 | 14:42

      ZORAN

      @Viktor

      Sedis kuci i seces sam kolac sto ti zmija u dzepu i neces da das prilog.

  • Realno

    24. novembar 2020 | 14:05

    Gde ima dima, ima i vatre. Inače ovo ni Broz nije radio.

  • Era

    24. novembar 2020 | 14:05

    Iz čije li je kuhinje je ova laž došla?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA