Podrži, zalepi i nestalo dete vrati: Jurić zalepio prvu nalepnicu u okviru kampanje za Amber alert

 
  • 15

Igor Jurić, osnivač Fondacije "Tijana Jurić" juče je za Telegraf.rs otkrio je da je počeo kampanju za uvođenje sistema za uzbunu za nestanak dece "Amber alert", a danas je u okviru nje zalepio prvu nalepnicu na svoj automobil. 

- Podrži, zalepi i nestalo dete vrati - poručio je Jurić dok je lepio nalepnicu na svoj automobil.

Jurič je za naš portal objasnio da će kampanja imati tri etape, a u prvoj će građanima deliti nalepnice sa natpisom "Amber alert", koje će oni postavljati na vidna mesta, ovekovečiti ih fotografijama i praviti video zapise sa svojim porukama.

Njemu su odmah krenuli građani da se javljaju za nalepnice, a inače, svi koji ih žele mogu da ih dobiju putem Fondacije "Tijana Jurić". 

U prvom delu kampanje animiraćemo građane naše zemlje, u smislu da ćemo im slati nalepnice, ko ih bude želeo, da ih lepe na svoje automobile i mesta koja su dostupna i vidljiva građanima, na svoje radnje ili mesta koja su predviđena za neki vid oglašavanja.

Igor Jurić nalepnica amber alert Foto> Igor Jurić

- Molićemo građane da se jave, pa ćemo im mi slati poštom nalepnice, ali ćemo ih i zamoliti da fotografišu mesta na kojima su ih nalepili, i da prave kratke video materijale sa svojim porukama. Na taj način će oni sami pokazati državi da je ovaj sistem važan, potreban, da su nestanci dece generalno veliki problem i da želimo da se vid bezbednosti dece mora poboljšati. Ujedno, imaćemo i pojačane aktivnosti na društvenim mrežama. Ovo je prvi deo kampanje, videćemo kako će se odvijati, a kasnije ćemo vas upoznati i sa ostalim aktivnostim - objasnio je Jurić za Telegraf.rs.

Šta je sistem Amber alert? 

Sistem "Amber alert" postoji u 19 evropskih zemalja.

On bi podrazumevao da kada se desi nestanak deteta, mediji prekinu emitovanje programa, prikažu fotografije, informacije gde je dete viđeno poslednji put, šta je nosilo, da svi mobilni operateri pošalju SMS i MMS poruku sa tim informacijama, da benzinske pumpe imaju te informacije na svojim LED ekranima, kao i trgovinski lanci u kojima je to moguće.

Video: Svakog dana u Srbiji u proseku nestane troje ljudi, godišnje i do 2.000

(Telegraf.rs)

Video: Na Kopaoniku metar snega, skijaši uživaju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dusanka

    18. novembar 2020 | 20:31

    Bravo za ideju u drzavi - mrtvoj, gde ih nista ne interesuje.

  • Duki

    18. novembar 2020 | 20:47

    Ja sam za. I iskreno se nadam da se tako nesto uvede u Srbiju. Nece nikome stetiti.

  • Dejan

    18. novembar 2020 | 20:51

    Eto kakvi smo mi ljidi.Za ovakvu vest samo jedan komentar.A da je neko iz Parova i Farme ili slični gluposti što prikazuju na TV bilo bi more komentara.Da se nikad više nedesi nestatak bilo kog deteta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA