Pronađen snimač parametara koji će pomoći u daljoj istrazi pada aviona MiG-21

 ≫ 

Komentari

  • Tt

    27. septembar 2020 | 12:01

    Ono.sta smo saznali je.da je ovaj MIG 21 poslednji nabavljeni takav avion u floti JNA i to 1986. sto znaci da je samo par godina stariji od nasih MIGova 29, da je pre nekoliko godina remontovan, da je imao resurs jos dobrih 6 godina i da je pre leta bio ispravan. To bi znacilo da nije bio ,,kanta" kako ga mnogi sada opisuju. Recimo da i sada nebo Hrvatske cuvaju samo ovi supersonicni avioni MIG 21 iako je to NATO drzava. Pravo pitanje je za komandanta naseg RV i PVO (-a ne za civila ministra) je da li planovi trenaznog leta supersonicnog aviona predvidjaju let na izuzetno maloj visini ( ocevici kazu da je leteo iznad krovova seoskih kuca), iznad naseljenog mesta u brdovitom pogranicnom kraju i da li plan takvog leta uzima u obzir i rizik po zivote civila u naselju. Katapultiranje, citamo, trazi odredjenu bezbednu visinu iznad 100 metara a pitanje je na kojoj visini je ovaj avion leteo.

    • 27. septembar 2020 | 12:42

      Nody

      @Tt

      A da li u planu leta ima i stavka o testiranju sa koliko promila alkohola u krvi pilot moze nisko da leti i da izvuce avion u velekovrtljaj i luping? Izgleda da je to testiranje prevagnulo,sa helićem su pokusali pa je pao sad na redu MIG

    • 27. septembar 2020 | 14:30

      CQ

      @Tt

      Možda je morao da leti nisko,da ga roditelji i rodbina vide ko je i da imaju sina pilota,kako da ne preleti svoju kuću.

  • Struka

    27. septembar 2020 | 12:00

    Utvrdiće se isto kao za helikopter kad je pao,alkohol.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA