Pronađen snimač parametara koji će pomoći u daljoj istrazi pada aviona MiG-21

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Tt
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Tt

    27. septembar 2020 | 12:01

    Ono.sta smo saznali je.da je ovaj MIG 21 poslednji nabavljeni takav avion u floti JNA i to 1986. sto znaci da je samo par godina stariji od nasih MIGova 29, da je pre nekoliko godina remontovan, da je imao resurs jos dobrih 6 godina i da je pre leta bio ispravan. To bi znacilo da nije bio ,,kanta" kako ga mnogi sada opisuju. Recimo da i sada nebo Hrvatske cuvaju samo ovi supersonicni avioni MIG 21 iako je to NATO drzava. Pravo pitanje je za komandanta naseg RV i PVO (-a ne za civila ministra) je da li planovi trenaznog leta supersonicnog aviona predvidjaju let na izuzetno maloj visini ( ocevici kazu da je leteo iznad krovova seoskih kuca), iznad naseljenog mesta u brdovitom pogranicnom kraju i da li plan takvog leta uzima u obzir i rizik po zivote civila u naselju. Katapultiranje, citamo, trazi odredjenu bezbednu visinu iznad 100 metara a pitanje je na kojoj visini je ovaj avion leteo.

  • Struka

    27. septembar 2020 | 12:00

    Utvrdiće se isto kao za helikopter kad je pao,alkohol.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA