Kombi se zapalio nasred ulice u Novom Sadu, u naseljenom mestu: Ceo je izgoreo
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
.istina i samo istina
Pa naravno. Kad privatnike i ogovorna lica niko ne kontrolise. I sam sam vozio 3 godine iste. Vozi se u pretovaru, niko vas ne pita nista, pp aparata nikad nema u firmama to je trosak, ili kad ima nisu u funkciji, tu su da ako zaustavi policija vide se. Konmbi ide na tehnicki jedan, ostalih 10 samo prolaze. Rezerne gume mahom stoje pozadi ispod kombija, noviji. Stariji nemaju nosace tako da se guma izbacuje radi vise prostora kako bi vise robe stalo. To je surova istina i sebi sam rekao taj posao u ovoj zemlji nikad vise raditi necu. Ne jer je lose placen, vec jer niko ne mari za bezbednost tih vozaca i okoline u kojoj se krecu. A vlasnici firmi, oni su ne dodirljivi, a zajedno kad se sastave svi iz Srbije, nemaju 1000km predjenih u istim tim kombijima.