Zahvaljujući Pantransport-u Pančevo dobilo najkvalitetniji javni prevoz u Srbiji
Putem javno-privatnog partnerstva nabavljeno je 60 novih, ekoloških autobusa, a Pančevo je postalo prvi grad u Srbiji koji ima potpuno nove autobuse u javnom prevozu.
Uslugu javnog prevoza u gradskom i međumesnom prevozu u Pančevu od 15. juna 2020. godine preuzelo je novoosnovano preduzeće “Pantransport”, nakon što je prestalo da postoji preduzeće JKP „Autotransport“ Pančevo. Novo preduzeće formirano je u okviru javno-privatnog partnerstva u oblasti javnog prevoza između konzorcijuma domaćih prevoznika i Grada Pančeva.
Za prva tri meseca puno je urađeno, ako se uzme u obzir da je „Pantransport“ potpuno novo preduzeće. Kupljeno je 60 novih autobusa, sa najvećim mogućim stepenom ekološke zaštite. Nivo emisije štetnih gasova odgovara standardu „Euro 6“ kako kod gasnih vozila, odnosno vozila na komprimovani prirodni gas, tako i kod dizel vozila. Putnici su dobili mnogo – pre svega pouzdan prevoz u čistim vozilima, a po nepromenjenim cenama.
- O tome se ranije moglo samo sanjati da imate operatera odnosno pružaoca usluga prevoza koji ima apsolutno 100% novi vozni park. Građani će imati i više nego pouzdan prevoz, nova vozila koja će leti biti rashlađena, a zimi zagrejana. Tarifnu politiku propisuje Grad Pančevo. Ipak, u tom pogledu se ništa nije promenilo. Cene su ostale iste. Smatramo da u ovom trenutku nije potrebno povećavati ih. Pokazali smo i dokazali da se i sa tim cenama može pružiti kvalitetna usluga, samo što je ovoga puta pružamo sa potpuno novim voznim parkom i to građani prepoznaju - kaže Radomir Vidojević, direktor Pantransport-a.
Od 1. septembra „Pantransport“ primenjuje zimski red vožnje na svim linijama gradskog, prigradskog i međumesnog saobraćaja. Na glavnoj magistralnoj liniji prema Beogradu već od 24. avgusta autobusi saobračaju maksimalnim kapacitetom, kao u najboljim vremenima.
Gradska linija 2 Kotež 1-Centar-Dolovo: polasci su na svakih sat vremena u periodu od 05.30 do 22.30 časova. Gradska linija 3 Jabuka-Fabrika aviona-Stari Tamiš: polasci iz Jabuke su na svakih 30 minuta u periodu od 05.00 do 17.00 časova, nakon toga na svakih 60 minuta. Polasci iz Starog Tamiša su na svakih 30 minuta u periodima od 05.00 do 08.00 časova i od 12.00 do 17.00 časova a između jutarnjeg i popodnevnog vršnog opterećenja i posle popodnevog vršnog opterećenja na svakih 60 minuta. Gradska linija 4 Centar-Minel i gradska linija 6 Centar-Strelište-Vojlovica: polasci su na 30 minuta u periodu od 04.30 do 20.30 časova, a nakon toga na sat vremena. Gradska linija 14 Kotež 2-Centar-Omoljica: polasci su na 30 minuta u periodu od 05:20 do 20.20 časova a nakon toga na sat vremena.
„Pantransport“ je od prvog dana puno uradio i na polju digitalizacije poslovanja, prateći aktuelne trendove u toj oblasti. Ugovorna obaveza je bila da u roku od godinu dana od početka poslovanja uvedu nov sistem naplate karata u vozilima. Međutim, novi sistem izdavanja elektronskih mesečnih karata uveden je već 25. jula. Uređaji za prodaju karata nalaze se kod vozača ili konduktera, a putnici se moraju validirati kako tokom ulaska, tako i tokom izlaska iz vozila, da bi karta mogla da se naplati.
Na mesečnim kartama su uneti podaci o vlasniku karte i o samoj karti (kategorija, period važenja i slično). Karta na sebi ima fotografiju vlasnika (korisnika). Mesečne karte kupljene za ceo mesec su vremenski ograničene i period važenja im je od prvog do poslednjeg dana u mesecu. Mesečne karte kupljene za pola meseca važe od 01-og do 15-og u mesecu odnosno od 16-og do poslednjeg dana u mesecu. Podrazumevaju neograničen broj putovanja u izabranim zonama i relacijama u određenom vremenskom periodu. Putnik koristi tu kartu dok ne istekne definisani period, a nakon toga se karte mogu produžavati odnosno dopunjavati i ponovo koristiti. Prodaja mesečnih karata počinje 25-og tekućeg meseca za naredni mesec. U toku prodaje mesečnih karata, radno vreme šaltera je od 06.00 do 20.00 časova, radnim danom i subotom.
Više informacija o redu vožnje, ali i poslovanju ovog preduzeća možete pratiti na sajtu www.pantransport.rs.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Osuđenici u Okružnom zatvoru okitili jelku!
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Aleksandar
A gde je beovoz do Beograda? Toliko novaca utuceno u dvokolosecnu prugu i nov most preko tamisa..ahh da,to je zato da bi autobuski prevoz imao monopol...
Podelite komentar
Zlata
Mislim da je karta po ceni od 200din u jednom smeru od pančeva do beograda PRESKUPA i glupo sto su oterali sve taksiste. I ti ljudi hrane svoju porodicu od taksiranja. Sto je vise prevoznika to bi prevoz bio jeftiniji. I glupo sto beogradska 108. autobus ne ide do pančeva. Ali,kome je to u interesu? Neka narod grca,a bogati neka budu jos bogatiji. Muka mi je od svega. Jeftinije kolima do beograda.
Podelite komentar
Bungi
Naravno, kupujemo tuđe autobuse a Ikarbus propada. Fap pravi nešto malo za vojsku a autobuse uopšte ne pravi.
Podelite komentar